Κεφάλαιο 27

161 8 0
                                    

                                                  HENDRA

Καθοταν στο γραφείο της κι διάβαζε. Δίπλα της είχε ένα μπολ με ποπκορν.Της θύμισε τότε που έβλεπε ταινία μαζί με τον Teo.Δεν νευρίασε που τσακώθηκε με τον Kris.την πήρε τηλέφωνο ο Marko.

«Hendra έχεις δουλειά;»,

«Απλά διαβάζω.Εγινε κάτι;»,

Τον άκουσε βέβαια ενθουσιασμενο.«Αυριο κανόνισε ο Harry, κι να το τονίσω ότι αυτός και όχι εγώ, να βγούμε εγώ,εσύ κι εκείνος.»

Η Hendra δέχτηκε.«Που θα πάμε;»

«Για καφέ κι βόλτα φαντάζομαι.»,

«Εννοείται μετά θα θες να σε αφήσω μόνο με τον Harry», «Και βέβαια θέλω Hendra», είπε κι γέλασαν κι οι δυο.

«Ο Teo τσακώθηκε με τον Kris?»,

«Ναι, που να σου εξηγώ τώρα,άστο.Τον δικαιολογώ παντως».

«Και εγώ. Λοιπόν θα τα πούμε αργά το πρωί σύμφωνοι; θα περάσουμε να σε πάρουμε.»,

«Σύμφωνοι.»

Η Hendra έκλεισε το τηλέφωνο.Εκλεισε το βιβλίο κι ξαπλωσε στο κρεβάτι. Κοίταζε το ταβάνι κι σκεφτόταν διαφορά θέματα, τα περισσότερα αδιάφορα.

Έπειτα έστειλε καληνύχτα στον Teo κι πήγε για ύπνο.

Η ώρα όταν ξανάνοιξε τα μάτια της είχε πάει 10:π.μ.Σηκωθηκε αμέσως κι πήγε να κάνει ένα γρήγορο ντους κι να ετοιμαστεί.

Μόλις φόρεσε τα παπούτσια κι ετοιμάστηκε άκουσε κορναρισμα.«Ερχομαι», είπε και ας γνώριζε ότι κάνεις δεν την ακούει.

Κατεβηκε τα ξύλινα σκαλιά κι βγήκε.«Αντε δεσποινίς Hendra.».

Εκπληκτη είδε τον Teo με το αμάξι του πατέρα του.Είχε ξεχάσει να πει στον Teo ότι θα έβγαινε μαζί με τον Marko.

Ο Teo δεν βγήκε από το αυτοκίνητο. «Σου ελειψα Hendra;»«Δεν φαντάζεσαι>>.

<<Απλά, ξέρεις, ξέχασα να σου πω εχθές, λογικό φυσικά γιατί μετα κοιμηθηκα»,

«Hendra θα μου πεις τι έγινε ή θα μου πεις μέχρι κι ποια στάση κοιμήθηκες; Όχι ότι με χαλαει», είπε κι της χαμογέλασε.

.«Απλά κανόνισα ραντεβού με τον Marko και τον φίλο σου τον Harry να πάμε βόλτα. Θα σε πείραζε να έρθεις;»,

«Hendra θα βαρεθούμε. Γιατί δεν πάμε κάπου οι δύο μας;»

«Γιατί εάν δεν θέλεις, τότε θα πάω μόνη μου. Δες το σαν μυστική αποστολή»

𝖸𝖮𝖴:𝖺𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang