Telefonumu kapatıp, kafamı cama yasladım. Hiçbiri ile konuşmak istemiyordum.
Öylece yolu izlerken, aklıma depoda tanıştığımız çocuk geldi. Verdiği kağıdı en son cebime koymuştum. Ama sanırım ondan sonra cüzdanımdaydı.
Çantamdan cüzdanımı alıp içine baktım. Kağıt gerçekten de ordaydı. İçine açtım ve yazan şeye baktım.
Konuşmak istersen numaram burda
+82 **-****-****
Numarayı kaydedip mesaj attım.
Sen: Merhaba depodaki çocuk ben Iseul!
Çok geçmeden mesaj geldi.
Depodaki Çocuk: Vay canına idol hanım:)
Sen: Demek öğrendin...
Depodaki Çocuk: Uzun sürmedi. Senin mesaj atmani bekliyordum ama seçilmen ile imkansız olduğunu düşünmeye başladım.
Sen: İmkansız diye bir şey yoktur. Eee nasıl gidiyor? Blacky nasıl?
Depodaki Çocuk: Aslında bende seçmelere katıldım, hangisine diye sorarsan yeni bir grup yani stajyerlik için... Blacky şuanda iyi yanımda.
-Fotoğraf gönderildi-
Sen: Çok tatlı!
Telefona bakıp gülümsedim. Bende poz verip kendimi çektim ve ona gönderdim.
Depodaki Çocuk: Bir yere mu gidiyorsunuz?Sen: Evet kahvaltıya:)
Depodaki Çocuk: Bu arada çok güzelsin. Ve benimle konuşmana izin veriyorlar mı?
Sen: Teşekkür ederim, ve hayır yani konuştuğumdan haberleri yok. Ayrıca sorun olacağını düşünmüyorum arkadaşımsın sonuçta.
"Toparlanabilirsiniz geldik." On taraftan duyduğum ses ile kafamı telefondan ayırdım.
Sen: Sonra konuşalım şuan da alana geldik. Kendine iyi bak.
Telefonu cebime koyup, arabadan indim. Kafeye doğru ilerliyordum ki, küçük bir kızın bana doğru koştuğunu gördüm.
Durduğunda şaşkınca birbirimize baktık. "Merhaba?" Gülümseyip, diz çöktüm ve boyumu onunla eşitledim.
Bana doğru elini uzattı. Karşılık verip elini sıktım. Tam ayağa kalkacaktım ki, hızlıca bana sarıldı.
Ne yapacağımı bilemedim. O ise sanki kollarımı ona sarmamı bekliyordu. Kendime gelip ona karşılık verdim.
"İmzanızı alabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(1)Yeni Üye-NERVE |•BTS•|
ФанфикBir oyun sayesinde BTS'in 8. Üyesi olabileceğini nerden bilebilirdi ki, (bts)