Sabah alarmın sesiyle uyandım ve lavobada kişisel işlerimi hallettim.
Ardından kahvaltı etmek üzere üstümü değiştirdim.
Giydikleri
Ayakkabımı da giyip odamdan ayrıldım. Asansörü çağırıp, içeri girdim.
Asansöre iki kız girdi. Heyecanla telefona bakıyorlardı. Bir kaşımı havaya kaldırıp, merakla onlara baktım.
"Gerçekten bunun olma ihtimali olduğuna inanmıyorum!"
Çığlık atmaya başladılar. Onlardan bir adım uzaklaştım.
"Abarttığınız şey ne?
"Şey, Bts grubunu biliyorsundur sanırım yeni bir üye gelecekmiş. Bizde seçmeler için hazırlanıyoruz." Şaşkınca onlara baktım.
"Seçilme şansınız %0.1 den bile az bunu biliyorsunuz değil mi? Yani milyonlarca kişi başvuru yapmıştır."
"Evet ama, videou gönderiliyor. Biz bugün gönderdik. Oradan seçilenler ile asıl seçimler başlayacak."
"Anladım bol şans." Konuşmamız bittiğinde asansörde durmuştu. Dışarı çıkıp, açık alana çıktım. Ardından bir masaya oturup bir şeyler sipariş verdim.
Sipariş verdiklerimi beklerken etrafa baktım. Her yerde afişler vardı.
"Neden bu kadar abartıyorlar. Üyeler yeni birni istemediğini söylemişti. Hele Jimin..."
"Pd sence öyle mi düşünüyor?" Arkamda duyduğun sesle, yavaşça o tarafa döndüm. Bu da kimdi?
"Tanışıyor muyuz acaba?"
"Yo tanışmıyoruz. Oturabilir miyim?"
Elim ile oturmasını işaret ettim.
"Daha önceden grubun bir kadın sesine ihtiyacı olduğunu söylemişti."
"Ovh, bilmiyordum."
"Normaldir, herneyse işte bu yüzden tüm kızlar çıldırdı."
"Anladım."
"Eee, sen katılmıyor musun?"
Yudumladığım kahvemi gerisin geriye tükürdüm.
"Ah üzgünüm, ben katılmayı düşünmüyorum. İdol olmak zor iş."
"İlginç, sen katılsan seçilirdin. Biliyorum 3 yaşından beri dans ve jimnastik eğitimi alıyorsun. Sesine diyecek bir şeyim yok. Ve güzelsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(1)Yeni Üye-NERVE |•BTS•|
FanficBir oyun sayesinde BTS'in 8. Üyesi olabileceğini nerden bilebilirdi ki, (bts)