𝐍𝐲𝐨𝐥𝐜𝐚𝐝𝐢𝐤 𝐑é𝐬𝐳

627 36 6
                                    

Anya tényleg komolyan vette a megfigyelés dolgot, az óráim végeztével rögtön felhívott és szinte minden egyes lépésemet be kellett jelentenem neki. Egyedül a reggeli óráim voltak szabadok, mikor vagy Michelle kocsijában, vagy a buszon fülhallgatóval közlekedhettem felügyelet nélkül. Szeretem Anyát, és megértem az aggódását - mert melyik anyuka ne féltené gyermekét? -, de szerintem kezd túlzásba esni mindennel kapcsolatban. Azóta egyikünk sem hozta fel azt a napot, mikor lekéstem a vacsoráról és ez így volt jól.

William hangja ébresztett rá arra, hogy a szertárban csücsülök még mindig az asztal tetején a harmadik óra előtti szünetben. A férfi összefűzte ujjainkat, majd szórakozás képen húzogatni kezdte ujjait az enyémek között. Elmosolyodtam mikor a szemébe néztem, majd az ajkaira, jól esett, hogy ellenére nem mondott le rólam, és még a szünetét is rám áldozza. - Képzeld, Anyám rólad kérdezett - szólalt meg a férfi, tekintetét az ujjainkról enyémbe vezette, én pedig még jobban elvigyorodtam.

- Tényleg? És mit kérdezett? - a nyaka köré csavartam a kezemet, ezzel közelebb vonva magamhoz.

- Múltkor nálam hagytad az egyik felsődet és mikor megtalálta egész nap faggatott, hogy mikor mutatom be neki az én titkos barátnőmet.

- Éééés, mikor mutatsz be neki? - egy puszit nyomtam az arcára, William arcszeszének a mentolos illata pedig az orromba kúszott. A férfi a csípőmre tette a kezét, ruhámat kicsit feljebb húzva kezdte cirógatni oldalamat. 

- Nem félnék nekik bemutatni téged, tudom hogy szeretnének - hirtelen nem értettem, hogy mért váltott többesszámba William.

- Kik szeretnének? - összeráncoltam a szemöldökömet, William pedig elmosolyodott, fehér fogai pedig kivillantak.  Imádom a mosolyát!

- Anyukám és Amelia, a húgom - el is felejtettem, hogy van egy húga, de eszembe jutott az Instagramján lévő fotó. Soha nem beszélt még nekem a családjáról, ez az első alkalom, hogy szóba hozza a dolgot, aminek nagyon örültem, mivel ez is azt bizonyította, hogy kezdett a kapcsolatunk egy újabb szintre lépni. - Amelia még csak tíz éves, de biztos vagyok benne, hogy szeretne téged, ugyan olyan nagy szép szemei vannak mint neked - mondta William, miközben a szemeimbe nézett. - Imádom a fekete szembogaradat Sofia Vincent - elnevettem magamat, és a férfi mellkasára hajtottam a fejemet. Fehér ingje meggyűrődött ahogy megtámasztottam a homlokomat.

- Azt kétlem, hogy neked Anya örülne - mondtam nevetve a férfinak. Ugyan semmi vicces nem volt benne, mert ez a való igazság.

- Még mindig nem békélt meg? - megráztam a fejemet, majd egy nagy sóhajtás után elmondtam neki búmat, amit minden egyes nap nagy megértéssel hallgat végig, majd a végén mindig megnyugtat, hogy álljak le, majd anya abba fogja hagyni a paranoiás viselkedését, és majd lenyugszik, de ez egyáltalán nem így van, még mielőtt elkezdtem volna újra pánikolni, William közbe szólt. - Feszült vagy? - kérdezte, miközben egy csókot nyomott a nyakamra.

- Nem, nem vagyok az, csak aggaszt, hogy nem lehetünk együtt normálisan, csak ebben a porfészekben - még egy puszit nyomott a nyakamra, miközben én a helyet mutogattam.

- De, szerintem te nagyon is feszült vagy - mondta William majd nyakamon lévő csókjait elkezdte megsokszorozni. Egyre lejjebb és lejjebb haladt, már majdnem a kulcscsontomnál volt, mikor két bőrömön hagyott csók között megszólalt. - Feszült vagy. -  az újra feltett kérdésre már igazából nem is kérdés volt, hanem kijelentette William, mire én csak bólogatni kezdtem, mivel ajkaival bőrömet megszívta, testemen pedig végig futott a melegség. - Ezen segíthetek - mondta a férfi, majd ajkaim édeskínzására tért rá. Nyelveink összegabalyodtak, és közös táncukat járták, de ez most sokkal másabb csók volt mint az eddigiek, a szenvedély minden cseppje átjárta testem minden szegletét. Lábamat dereka köré csavartam, mire William ajkai közül egy morgás szaladt ki, a mély hang hallatán a vérem felpezsdült, és teljesen a férfihoz préselődöttem.  Egyre jobban feljebb tolta felsőmet, egészen addig, amíg meg nem szakította csókunkat, és le nem vette volna rólam a fekete anyagot. Kezemmel William vállába kapaszkodtam, úgy markoltam a férfi vállát, mintha attól félnék, hogy leesek. Megszakítva csókunkat végig nézett félig meztelen felsőtestemen, a kebleimet takaró piros csipke melltartó láttán ajkaiba harapott, majd szépen lassan végig csókolt szegycsontom mentén, libabőrős lettem, mikor nagy kezei ellepték az én közepes méretű kebleimet, bennem akadt a levegő, William pedig elhúzódva figyelte minden mozdulatomat. - Érintettek már meg így? - kezét végig húzta kulcscsontomtól egészen mellemig, ahol finoman belemarkolt bal mellembe. Vöröslő fejjel nemet intettem, nyeltem egy nagyot, mikor a férfi szemeiben a vágy apró cseppjei felcsillanni véltem. Tekintetemmel próbáltam üzenni a férfinak, hogy folytassa, pont ezért lassan hajolt bal keblem felé, amit még mindig keze között tartott, az orrából kiszökő levegő csiklandozni kezdte testrészemet, ajkamba beleharapva, pedig türelmetlenül vártam, hogy tegyen valamit. Ajka érintésére egy nyögés szalad ki a számon, William pedig megismételte, majd sokszorozta tettét. Piros melltartóm pántját lassan csúsztatta le vállaimról, majd lassan a szemembe nézve kicsatolt. Tehetetlen voltam, hiszen ilyes fajta szituációban még nem volt részem, ezért hagytam, hogy a férfi hátam vonalán végig simítva kikapcsolja, majd fedetlenné tegye mellkasomat. Levegő vételemet megsokszoroztam, mikor perzselő tekintetével végig nézett érintetlen, és intim testrészemen. Kezeimet ösztönösen a mellkasom elé vezettem, a férfi kezei pedig megakadályozták és finoman mellém vezette a karomat. - Gyönyörű vagy, mellettem soha ne szégyelld magad - mély hangjának tónusától és nagy kezeinek érintésétől mellbimbóm az egekbe meredve keményedett meg a tenyere alatt. Érzékeny testrészemet ajkai közé vette, amitől nem csak levegővételem, hanem halk nyögéseimet is megsokszoroztam. William kezei nadrágom korcáig tévedtek, ahol övemmel szórakozott egy ideig, nyelvével szűntelen kínozta mellbimbómat, felnézett rám majd lassan ujjával benyúlt fehérneműem alá. Hátra csuklott a fejem, mikor keze érintetlen területre téved.  A harmadik órát jelző csengő hasított a levegőbe, ám ez sem tántorította meg Williamat, sőt keze egyre gyorsabban járt nőiességemen. Nadrágomat térdemig lerángatta, kihívó mosolya megjelent arcán, mikor térdre ereszkedett a poros padlóra, kezével pedig széttolta combomat. Lehelete csiklandozta belsőcombomat, torkom kiszáradt, a hasamban pedig a pillangók ezreivel csapolódnak. Hajába beletúrtam, mikor végig húzta nyelvét jobbcombomon. 

Csend A Vihar ElőttWhere stories live. Discover now