𝐇𝐚𝐭𝐨𝐝𝐢𝐤 𝐫é𝐬𝐳

845 38 7
                                    

Sziasztok, először is, Boldog Újévet mindenkinek!🥳🎊 Ha a tavalyi év nem is volt mindenkinek sikeres, kívánom nektek, hogy az újévben minden olyan dolog sikerüljön amit tavaly nem tudtatok megtenni! 🥂

Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam nektek a hatodik részt, csak semmi ötletem nem volt, hogy mit is írhatnék, így kicsit rápihentem. De végre megszületett mind az, amit akartam és most jónak érzem.  Mivel elég sok zenét raktam ebbe a részbe, a Spotify lejátszási listámban, minden olyan zenét megtaláltok, amik szerepeltek az előző részekben esetleg, de akadnak közöttük olyanok is, amiket csak azért tettem bele, mert illik a könyvhöz ( a leírásban megtaláljátok a listát, de megtaláljátok  Csend a vihar előtt🌩🌦  néven az albumot!).

Kicsit nehezen született meg ez a rész, nem tudom hogy azért, mert annyira jóra akartam és ráfeszültem teljesen, vagy azért, mert vannak benne olyan részek, amik akkor velem is megtörténtek. Vagy lehet hogy csak azért, mert minden olyan szám, amiben van hat, az a szerencseszámom - fura vagyok, tudom! 😂 Már amúgy decemberben kiakartam rakni egy részt, még karácsonykor, de annyira berágtam, hogy inkább tele tömtem magamat süteménnyel. 

A következő résszel kapcsolatban nem tudok semmit sem ígérni, mivel nem tudom, hogy mikor fogom hozni, lehet hogy holnap, lehet hogy csak egy hónap múlva, magam sem tudom, nem szeretek annyira előre tervezni. Még azt is le szerettem volna tisztázni, hogy egyik rész sem olyan boldog, örömteli, inkább a letargia jellemzi. Valahol tudom, hogy azért ennyire szomorkás, mert nem jó szívvel emlékezek vissza arra az időre, amikor átéltem ezt az egészet, lehet hogy ezért kreálom így Sofia és William közötti kapcsolatot amit kacifántosnak, és zavarosnak neveznék, mert akkor számomra minden olyan zavaros volt. 

Köszönöm nektek, hogy mindig írjátok mennyire várjátok a következő részt! 


Jó olvasást nektek! 🥰🌩🌦🤍


🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


A bál reggelén egy kisebb gyomorgörccsel ébredtem fel, nem tudom, hogy az miatt, hogy minden ember előtt beszélnem kell majd, vagy azért, mert tudtam, hogy William Henderson a sorokban fog állni. Miután megtudtam, hogy nővérem barátnőjével - is- kavar, hidegen hagytam a férfi viselkedését, a próbálkozásait, az üzeneteit, de olyan szinten, hogy a múltheti és a mostani biológia órákat egy az egyben kihagytam. Bátor lépésnek éreztem, mert eddig nem mertem megtenni. Soha nem lógtam még, és minden egyes biológia órára, mikor becsöngettek elvonultam az iskola egyetlen egy olyan szegletébe, ahol senki sem keresne, a szertárba. Rossz volt ott ülni, ahol előszőr csókolóztunk, ahol előszőr érintettük egymást. Most is itt ültem a sötét szertárban, egy magam. A telefonomból megszólalt a Messenger tipikus üzenet hangja, mikor pedig felnyitottama telefonomat, Michelle üzenete fogadott.

Csend A Vihar ElőttHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin