❄️
🌑Lumos 🌕Howgarts taki ilk günüm bomba gibi geçmişti.
Sabah uyandığımda, Lily başımdaydı.
"pardon! uyandırmak istemiştim."
Önemli degil manasında kafamı sakladım.
Lils in verdiği kıyafetleri kulanıyordum ama çok demode bunlar...
"Lily ! biz hangi yıldayız acaba?"
"13 nisan 1979 canım "
" oha! Im şey bugün size bir şey anlatmalıyım lily. Benim buraya gelme sebebimi. "
" Peki ama önce kahvaltıya insek, çok açım." dediginde tebesüm etim.
Yürüdümüz uzun bir yolun sonucu büyük bir kapının önünde durduk. Tıpkı filimlerdeki gibiydi. İçeride dört masa vardı ama sanki gryffindor ların ki daha uzundu. Ki biz de oraya dogru ilerledik. Sirius James in tabagından sosois çalıyordu garip ki önünde dolu bir tabak vardı.
Bizi görünce hepsi tebesüm edip günaydın dediler. Benim anlmadıgım bunların hogwarts işi ne hala.
Kahvaltı faslından sonra birlikte kaldıgımız odaya ilerledik. Burası normal bir yatakane degildi anladıgım kadarıyla.
Peter dışımda hepsi de burdaydı.
"Şimdi anlatıklarıma inanama olasılınızı bilmiyorum ama genede deniycem, sözümü kesmeyin lütfen . Ben gelecekten yada farklı bir evrenden geliyorum. Geldigim yerde hepiniz bir kitap karakterisiniz, kurgu olan bir kitabın. Hikay sizin oglunuzun hayatını anlatıyor. Evet saçma biliyorum ama dogru. Yani bana da aşırı garip geliyor yani sizinleyim hogwarts yım.
Olayı size özetlemek isterdim ama Dumbledore un yanına gitmeli ve oglunuzun yapması gerekenleri yapmalıyım. Sizi erken bir sondan kurtarmak, seni Azkabandan kurtarmak ve Remus seni de yalnızlıktan kurtarmak için. "dedim. Hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
" tek istedigim Petere yada başkasına birşey söylememniz. Bakın çok önemli."
Lily beni Dumbledoreun odasına dogru yönlendirdi ve tek kelime etmedi. İçeri girdigimizde Dumbledore elinde ölüm yadigarlarını tutuyordu.
Lily direkt olarak kitaba odaklanmıştı.
" sanırım onlara söyledin. Lily sen bunu alabilirsin, ben okudum zaten. Şimdi sen de bana bu işi birkez daha ayrıntılı anlat." dedi yaşlı adam kitabı Lilye uzatırken."voldemort yeniden yükseliyor sen onu durdurmak için bir göreve başlıyorsun. İlk hortkuluk için magraya gidiyorsunuz ama voldemort seni öldürtmek istiyor ve bunu 6. Yılında yapıyor. Sneyp seni öldürüyor." Lilynin azından bir hig sesi çıktı.
"Ama sen istemisin yani buna mecbur. Neyse hadi bir an önce şu diadem midir nedir bulalım da yok edelim." dedim ikisi de ayaga kalktı, Lily diyerlerinin yanına biz de ihtiyaç odasına ilerledik
🌕Nox🌑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitabın İçinden...
Fanfiction24 /01/2021 Lumos Sıradan bir genç kız iken birden kendimi farklı bir evrende buldum. -Karanlık lordu yenicek kişi, James ve Lily nin oglu. -Ne ben bir.. CADIMIYIM? -Slytherin soyuna yakışıyorsun. -Voldemortun Varisi mi? -S...