❄️
🌑 Lumos🌕
Kara Gölün yanında bir çınarın gövdesine yaslandım.
Dün olanlar gerçekten kotkunçtu. Regulusu o halde görünce kendimi berbat hisetim. Son anda yetiştik diyebilirim.
"hayır Sirius olmaz" diyen Remus ile düşüncelerimden çıkmıştım.
"yahu neden olmasın kim bilebilir"
"diyer insanları da tehlikeye atarız, büyücü olmayanları."
"haklı sirius orası olmaz."
Dedi Lily. Ne diyo bunlar be."pardon kavganın sebebi nedir acaba." dedim yanıma oturan Lilye.
" Biz burda ögrenci degiliz farketmisindir zaten. Geçen yıl voldemortile üçüncü defa karşılaştık. Kendisiyle yani, çok kayıplar verdik ve yoldaşlıktaki herkezin korunaklı yerlerde kalmaları gerekiyordu. Biz yani 5 kişi de Howgartsa geldik, görevlere burdan gidiliyor yani. Fakat aylelerden şikayet geliyormuş yani bizim peşimizde oldugu için. Güvenlik falan işte. Biz de yeni bir yer bulmaya çalışıyoruz. "
Anladım belirten şekilde kafamı sakladım
" peki nereye gidicez ? " dedi James.
onlar düşünürken bende düşünmeye başladım İnterneti olsa bakardım şimdi.
Neye bakardın gereksiz, kitapta sın anla artık. Doru" Acaba ilk baskın yediniz yere mi gitseniz? Onlar tekrar aynı yere gidince izi bilemezler, evden cıkarken de cisimle ir yada uçuş tozu kullanırsınız" öne sürdüm fikri Bi süre düşündüler.
" Aslında çok doru diyorsun Alya. Koruma büyüsü yaparız evi kimse göremez." diyen Lily yi James hemen kabul eti ama sirius söylenmeye başladı
" öncelikle ben 19 degil 20 yaşındayım son olarak abi orası çok küçük, ya ben Remus ile aynı odayı paylaşamam daha fazla!."
" kes sesini Sirius ve ayrıca James de sizinle kalıcak. " diyen lily ile ona döndüm.
"Benim ne suçum var ya!"
" Jamies seni tek suçun şu pire torbasını arkadaş edinme ve ne yapmamı bekliyorsun Alyayı salondamı yatırıyımm?"
Bak beni de unutmuyor.
Yazardan
Koşarak yanlarından geçen kız herkesin dikkatini dagıtmıştı. Kız 160 boylarında penbe ve mor karışımı uzun saçlı biriydi.
Sirius kızı görünce hemen ayaklandı ve koşarak ona yetişti.Sirius kızın kolunu tutmuş konuşuyordu diyeleri de onların yanına git.
" Dora lütfen düzgün anlat hiç bişi anlamadım." dedi sirius endişeyle.
" An... Annem ve (hıçkırık) Babam saldırıya uğramış." dedi kız.
Sirius un gözleri endişe daha da artı. Alya dışındakiler olayı anlamış ve Dora(Tonks olarak bilinen Remusun eşi) ile birlikte Dumbledore odasına gittiler.
Dumbledore odasında bir oraya bir buraya geziyor ve düşünüyordu Minerva da oradaydı ve çok endişeliydiler.
Kapıdan giren ekiple gözler onlara döndü Dora hıçkırıklara içinde alarken Lily ve sirius onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Dumbledore saldırıyı kimin ve neden yaptınız anlatınca sirius sinirden köpürüyor, aynı zamanda da hayal kırıklığı yaşıyordu çünkü kuzenine saldıran kişi Belatrixs ti yani Andromedanın kız kardeşi.
Daha sonra hepsini anahtar ile hastane girişine geldi . Lily hızla eski magzaya ilerledi mankenle konuşmuştu. Tabi buna kimse şaşırmadı. İçeriye girdiklerinde danışma dan geçip 777 numaralı odaya geldiler.
Girdikleri odada iki yatak vardı ve birinde açık kahve saçlara sahip en fazla 30 larında bir kadın ve kahverengi saçlı aynı yaş oranında bir adam vardı.
Dora koşup annesi ve babasının arasına girdi ve ikisinin de elini tutu.
" Kızım alama bukadar bişi yok gerçekten bak ikimizde çok iyiyiz." diyen kadın ilgiyi üzerine topladı.
" Nasıl oldu DromedA Bellatrixs neden size saldırdı." dedi sirius sesindeki bariz öfke ile.
" Voldemort ondan yoldaşın yerini bulmasını istemiş ve o da en sevdiği! Kardeşine bir ziyarete bulunmak istemiş. Merak etmeyin ben ondan dah hızlıyım. Dikkatimi dagılınca sersemletildik bukadar ."
Sirius Gülümsedi dromeda odadaki yabancı kız dikti bakışlarını ve hemen kaşları çatılı tabi.
" sen kimsin? "
Bütün gözler Alya ya döndünde kız "Aylesi olsaydı, nasıl olurdu" temalı hayallerinden kurtulmuş ayn zamandada utanmıştı.
" Ben Alya... " Alya ne diyeceğini bilemedi çünkü nerden geldini ve kim oldunu bazı kişilerin bilmesi lazımdı. Dumbledore bogazı temizler gibi yapıp dikkati üzerine topladı.
" Andromeda bugün baya efor sarf etmişsiniz biz çıkalım da siz dinlenin en kısa zamanda bir toplantı olucK ve gerekli bilgileri vericem." konuşmaya fırsat kalmadan da çıktı yaşlı adam.
Dora annesi ve babasını öpüp dışarı çıktı diyerleri ile içeride sirius kalmıştı. kuzenin yanına eyilip" Merak etme bunlar yakında bitiçek ve çok mutlu olucaz. "
Sirius kendi derdine pek inanmıyordu ama Alyanın onları kurtarıcanı inanıyordu ve kızı çok güzel buluyordu, nereden çıktı bu şimdi saçmalama sirius. Söz Verdin dedi kendine.
birdaha asla bir kız kalbini açmıycaktı çünkü ondan dili epey yanmıştı.
Kapının önünde Alya Dora nın yanına oturmuş bir şeyler anlatıyordu ve kızı güldürmeye çalışıyordu. Şu daha önce gösterdi fetelon la ilgileniyorlardı.
Dora ise yanındaki kız tam tanımıyorum ama kanı kaynamıştı gösterdi şey çok garip bişiydi sanki aynaya bakıyor gibi ama yüzünde farklı şekiller oluşuyordu.
Lily bunu daha önce görselde ilk defa görüyormuş gibi meraklıydı.
Onları izleyen James ve Remus ta tepkilerine gülüyorlar Dumbledore ise onları inceliyordu. Sirius u farketiklerinde Dumbledore onları bir odaya almıştı.
" Bakın çocuklar bu iş gittikçe büyor. O her dakika güçleniyor ve bizim artık hızlanmamaız gerekiyor. Yani Alya bu kalanlan hortkulukları bulmamız lazım hemen." dedi.
🌕 NOX🌑
.................................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitabın İçinden...
Fanfiction24 /01/2021 Lumos Sıradan bir genç kız iken birden kendimi farklı bir evrende buldum. -Karanlık lordu yenicek kişi, James ve Lily nin oglu. -Ne ben bir.. CADIMIYIM? -Slytherin soyuna yakışıyorsun. -Voldemortun Varisi mi? -S...