1.

378 17 5
                                    

❄️

🌑Lumos🌕

Merhaba ben Alya black, sizi çok güzel bir evrene götürücem. Harry potter türevleri  arasında iyilerin kazandıgı bir evrene. Baştan başlıyım bari...

"BU KAÇINCI ARTIK Alya! YETER SANA KAÇ DEFA MÜŞTERİLERLE SORUN YAŞAMA DEDİM. BAK CAN' IN HATRI OLMASA BİR DAKİKA TUTMAM SENİ, ŞİMDİ İŞİNE DÖN BİDAHA Kİ SEFERE KAPI DIŞARI EDERİM HABERİN OLSUN..."

Hah!
yediğim azar dan sonra, giden patronumun arkasından baktım bu adam mal yeminle.

Milete  ne patronlar var çalışanlarını koruyor, bu şeref yoksunu bizi si... Neyse azımı bozamaya deymez.

Ha merhaba ben Alya 20 yaşındayım, 13 yaşından beri çalışıyorum. Ben yetiştirme yurdunda büyüdüm,10 günlüken bırakmışlar beni, çok çirkindim heralde!

~~~~
Yorgun argın geldigim duraga oturdum. Yandaki sokaka lambasının aydınlatıgı kadar kitap okumaya karar verdim . Ne mi okuyorum ;Harry potter. Evet evet 20 yaşındaki biri için uygunmu diyor olabilirsiniz ama uygun, çocuk kitabı falan da degil!

Kitabı açıp okumaya başladım. Nekadar geçti bilmiyorum ama sanırım baya olmuştu  çünkü saat neredeyse 01.00 olmuştu. Nerde lan bu otobüs?  Kitabı kapatıp aya kalktım yürümeye karar verdim. Çantamı sırtıma geçirmiştim ki kitabı koymadımı farketim, tam elimi atım ki ,kitap benden kaçtı noluyo be! Bir kere daha hamle yaptım ki bu sefer bir ses duydum.

"GELLL..."

SİKtir noluyo lan. Çevreme baktım kimse yok açaba deliriyomuyum diye düşündüm....

Kitap yerde açılmış ve resmen disko topu gibi parlamaya başladı. Geriye dogru bir hamle yaptım ki, sanki bir güç beni içine çekiyor gibi hisetim.

Bir hortumun içinde kalmışım gibi hissediyordum.
Rüzgar okadar güçlüydü ki hiç bir yerimi oynatamadım, kesik kesik nefes alıyordum.

Bir anda durdu herşey, ve ben yerle bütünleştim..

"SİKtir ahhhhh kırıldı! bu sefer kırıldı. Allam neydi benim günam yarebim. ahhhhh"

sonunda gözlerimi açabilmeyi akıl etigimde, çevremde bir kalabalık vardı.

Göl kenarında bir yerdeyim ve çevremde lise çagında ögrenci ler vardı.

Bir daki bu insanlar ne giyiyor be...

🌕Nox🌑

🌕Nox🌑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Diyer kitabıma da göz atın bence.

Kitabın İçinden... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin