Alya önünde bulunduğu sınıfın kapısını aralayıp içeri girdi. Bu dersi Remus ile birlikte vericeklerdi ama o şuan Londırada Sirius ile birlikteydi.
Çocuklar sesiz ce onu izliyordu.
"Bu gün ders işlemiycez, kitaplarınızı kaldırabilirsiniz.Bu dersin neden karışık oldunuz merak etinizi biliyorum. Şöyle ki sizinle biraz rehberlik yapmak istedim.
Son günlerimiz gerçekten kötü geçiyor.
Saldırılar, cinayetler, kaçırılmalar.Şunu biliyorum ki bunların hiç biri bizim ilimiz için degil.
Bakanlıgımız bir savaş vermeye hazırlanıyor. Bunları size anlatmam ne kadar dogru bilmiyorum ama şu var ki bu sadece yetişkinler ilgilendirmiyor.
Bu yükü size yüklemeyi istemezdim ama dışarıda olan şeyleri farketmelisiniz."
Ginny başını Harry görünümündeki abisinin omzuna koydu.
Hermione elini kaldırdında herkez ona odaklandı.
" Efendim Bu savaşın amacı nedir? "
slytherinli bir kız gülerek ona baktı.
" Tabiki de sizin çaldınız büyüyü geri istiyorlar! Bizim gibi. "" Sen salak mısın Veronika. Söyler misin bana, Muggle dogumluların mektup alana kadar büyüdün Bi haber oldukları gerçeği varken, nasıl oluyor da büyüyü çalabiliyorlar." Diye çıkıştı Ellizabet.
" Evet Miss. Ceed Sihiri çalabiliyorlarsa neden dünyamızda kofti ler var?
Sihir gücünü sana kim verdi?
Biri verdiyse cimri davranmış çünkü.Sihiri çalamasınız, bakın bir insanın nasıl büyü gücü kazandın kesin bir şekilde açıklayamam ancak şunu söyleye bilirim ki kimse kendi isteyi ile bu işe girmedi."
Kız kızarmaya devam ederken sınıfta başka bir ses yükseldi.
" Haklısınız, bunu daha önce babama birçok kez söyledim. Saf kan olmam bir Muggle dogumludan daha iyi oldum anlamına gelmiyor ki degilmi de.
Peki bir üstünlügüm yolsa neden saf kan olmakta diretiyim. Yani Annemin babamla sırf saf kan diye evlenip mutlu bir evliliği elinin tersiyle itmesi bana hep saçma gelirdi."
Bunu diyen Tobi Nott tu.
slytherinli çocukların çogu hakarete ugramış gibi ona bakarken o hiçbirini kale almıyordu.
" Gördünüz mü. Neyse dışarıdaki savaşın sebebi sizin düşüncenizi aksine güç!
Evet voldemortun varisi de tıpkı kendisi gibi GÜÇ istiyor.
Sizler sanmayın ki ölüm yiyenleri dostu gibi görüyor. HAYIR! Hayır kesinlikle degil.İkiside sadece güç istiyor.
Ki tahminlerim dogruysa o da tıpkı babası gibi. Hislerden yoksun.Açıkçası sizler buna inanmıycak kadar zekisiniz.
O sizin dostunuz degil, kimsenin degil.O sadece güç istiyor.
Şimdi son BİRŞEY, eyer olurda dogru ile kolay arasında kalırsanız, DOGRUYU seçin.
Kolay yol sizi çıkışa götürmez anack dogru yol sizi göklere çıkarır.
Çıkabilirsiniz. "🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Sirius uzun süredir temkinli şekilde ilerliyordu.
Burda buluşucaklardı ve Remus biraz geç kalmıştı. Saniyeler içinde bir çok pop sesi duymuş ve hızla arsasını çekmişti." Sakin ol koca bebek biziz. Destek için geldik. " Alya kocasının boynuna sarılıp derin bir nefes almıştı.
Lily, Alis, Frank, Regulus, George ve Remus hemen arkalarında onları izliyordu.
Tam o sırada dört pop sesi duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitabın İçinden...
Hayran Kurgu24 /01/2021 Lumos Sıradan bir genç kız iken birden kendimi farklı bir evrende buldum. -Karanlık lordu yenicek kişi, James ve Lily nin oglu. -Ne ben bir.. CADIMIYIM? -Slytherin soyuna yakışıyorsun. -Voldemortun Varisi mi? -S...