Medya : EXO - Obsession yeter artık comeback yapın
Exo-l'lerin gözü yaşlı.
KİM MİN-SEOK :Xiumin︋︋ kütüphanede ders çalışıyordu ve sizde karşı masadan onu izliyordunuz. Kitap almak için raflara yöneldiği anda fırsat bu fırsat deyip mektubu kitabının arasına koyup oradan kaçtınız. Xiumin yerine oturdu ve kitabı açtı mektubu alıp okumaya başladı en sonda senin adını görünce gülümsedi okulun her yerinde seni aradı en son arka bahçede banka otururken buldu seni koşarak yanına geldi nefes nefese kalmıştı.
Y/N - Xiumin iyi misin ? Soluklan biraz .
XM - Y/N mektubunu okudum bende seni seviyordum aslında ama söylemeye cesaretim yoktu.
Y/N - Cidden mi?Kafasını salladı ve sana sarıldı çok iyi bir sevgilin vardı artık.
LU-HAN :
Sınıfta kimsenin olmadığına emin olup sınıfa girdin ve Luhan'ın dolabını aramaya başladın sonunda bulmuştun ama kilitliydi zilin sesini duyduğunda hızlıca mektubunu öpüp dolabın arasından dolabın içine attın ve sınıftan çıkıp Luhan'ın gelmesini bekledin herkes gelmişti en sonunda o da geldi ve kitabını almak için dolabı açıyordu. İçinden bildiğin tüm duaları okudun ama gördüğün şeyle şoka uğramıştın. Dolabı açtığı anda içinden bir sürü mektup yere düştü. Hayallerin yıkılmıştı sınıfına dönüp eski hayatına dönmeye karar verdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Tepkiler (Tamamlandı)
Fanfiction~ Gerçek olmayacağını bilsen bile güzeldir hayal kurmak en azından seni mutlu eder ~