(MEDYA) : Too-Magnolia debut şarkıları Count 1,2 koyayım dedim ama bunu daha çok sevdiğim için bunu koydum gruba sevgi gösterin lütfen çok yetenekli çocuklar.
İSTEK : Biasımız bizi piyano çalarken görür tepkisi?
LEE JAE-YUN :
Jae-yun'la beraber güzel bir yemek yedikten sonra dışarı çıktınız ve yürüyordunuz sokakta yürürken piyano gördün ve hemen koşup çalmaya başladın. ( Kore'nin bir sokağında hangisi hatırlamıyorum piyanolar var böyle çiftler falan gelip çalıyor hatta )
JY - Prensesim sen piyano çalmasını biliyor muydun ?
Y/N - Tabii ki biliyordum gel sana öğreteyim.
JY - Tssss saçmalama tabii ki piyano çalmasını biliyorum.
( Sevgilisiniz bu arada )Sizin çalmanızı hayranlıkla izledi bittikten sonra uzun süre alkış ve ıslık çaldı. Daha fazla rezil olmamak için onuda alıp hızlıca oradan uzaklaştınız.
CHO CHİ-HOON :
Chi-hoon mışıl mışıl uyurken sesler duyar ve uykusundan uyanır yatağın diğer tarafına baktığında sizi göremez
hemen endişelenir ve merdivenlerden aşağı iner.CH - Y/N gecenin 3'ünde burda ne yaptığını sorabilir miyim?
Y/N - ......
CH - Y/N ses versene iyi misin ?Sizin yanına geldiğinde size bakar ve uyuyor olduğunuzu görür ama piyano çalıyordunuz. ( Yeni evlilisiniz ve uyurgezersiniz ama bilmiyorsunuz. ) sabah olduğunda bundan size bahsetmedi ve her gece sizi kontrol ederdi.
SONG DONG-GEUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Tepkiler (Tamamlandı)
Fanfiction~ Gerçek olmayacağını bilsen bile güzeldir hayal kurmak en azından seni mutlu eder ~