MEDYA : My Name - Baby I'm Sorry
İlk tanıdığım şarkı üstünden kaç yıl geçmiş yaşlanmışım bu kadar mı fark eder?LEE GUN-WOO :
GW - Aish kahretsin!
Mutfaktan sesler duyunca koşarak mutfağa gittin Gunwoo elini kesmişti hemen elini tutup baktın.
Y/N - İyi misin? Nasıl becerdin anlamıyorum. Çok acıyor mu? Offf Gunwoo.
GW - Sakin bir şey yok, hem sen bana küsmemiş miydin?
Y/N - Evet hala küsüm ama iyi niyetimle yardım ediyorum kıymetimi bil.
GW - Sende yardım etmezsen ben ne yapardım acaba?
Y/N - Tamam neyse sen geç içeri beni bekle ben ilk yardım çantasını alıp geliyorum. - çantayı alıp geldikten sonra pansuman yaptınız ve güzelce sardınız.
Y/N - Bu haline yemek yapamazsın ben yaparım sen dinlen.
GW - Barıştın mı? Afettin mi beni?
Y/N - Hayır henüz değil ben gittim.KANG IN-SOO
Insoo elini kesmişti pek acımamıştı ama bilerek bağırmaya başladı.
IS - Ahhhh elim Y/N yardım et.
Y/N - Ne old... Insoo elin - hemen masanın üstünden bir kaç peçete aldın ve eline bastırdın.
IS - Bana küsmediğini biliyordum hehe.
Y/N - Sana gerçekten küsmüştüm.
IS - Hayır artık küs değiliz konu kapanmıştır. Hem ufacık şeylerde bile küsmek hiç mantıklı bir hareket değil.
Y/N - Tamam haklısın - dedin ve birbirinize sarıldınız.
Y/N - Insoo elin hala kanıyor ama.
IS - Elimin acelesi yok biraz daha böyle kalalım. - onu dinledin ve hiç konuşmadan birbirinize sımsıkı sarıldınız daha sonra eline pansuman yaptın ve bir daha küçük şeyler için küsmeyeceğine söz verdin.KİM SE-YONG :
Mutfaktan sesler duydun ama küstüğün için gidip bakmadın yemek hazırlandığında gidip masaya oturdun Seyong yemeği tabağa doldurup senin önüne koyarken
elinin sarılı olduğunu görürsün hemen Seyong'un elini tutarak ani refleksle ayağı kalkarsın.Y/N - S-seyong eline ne oldu?
SY - Önemli bir şey değil sadece bıçakla kestim.
Y/N - Seyong ben çok özür dilerim yanına gelip seni hiç kontrol etmedim. - Seyong sana sarılır.
SY - Senin suçun değildi Y/N.
Y/N - Küste olsak yinede gelip kontrol etmeliydim.
SY - Ben hiç küsmedim ki?
Y/N - Ne bende senin bana küstüğünü sandığım için küstüm.
SY - İkimizde yanlış anlamışız. - ikinizde barıştınız.KANG JUN-KYU :
Junkyu mutfakta yemek hazırlarken elini derin bir şekilde kesti ama sana sinirli olduğu için söylemedi. Mutfaktan çıkıp banyoya gitti elini yıkayıp tentürdiyotu alıp pansuman yapacaktı ki kapıda seni gördü. Sen tabi ne olduğunu merak edip hemen içeri girdin ve Junkyu'nun elini gördün ağlamaya başladın. (çünkü sen bir malsın.)
Y/N - Junkyu ben çok özür dilerim benim yüzümden oldu özür dilerim bir daha sana hiç kızmayacam sana hiç küsmeyeceğim lütfen beni affet.
JK - Deli gel buraya - sana sarıldı ve seni affetiğini söyledi daha sonra onun eline pansuman yaptın ve gün boyu onun kölesi oldun.SEOK CHAE-JİN :
Elinin kesilmesini fırsat bilen bu çocuk sana eşek şakası yapmak için biraz karnına ketçap sürdü eline bıçağı aldı ve bağırdı. Sesleri duyunca mutfağa fırladın ve sende çığlık attın.
Y/N - Chaejin ne yaptın çabuk hastaneye gitmemiz lazım. - bunu söylerken ağlıyordun. Sana kıyamayıp gerçeği söyledi.
Y/N - Eşek şakası ha ben sana gösteririm eşek şakas - lafını bitirmeden Chaejin çoktan kaçmıştı peşine verdin ve onu uzun bir süre kovaladın en sonunda güzel bir dövdün.Gif yoktu yapsamda uzun süredi bekletmek istemedim.
Umarım beğenirsiniz canlarım vote vermeyi unutmayın ✨💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Tepkiler (Tamamlandı)
Fiksi Penggemar~ Gerçek olmayacağını bilsen bile güzeldir hayal kurmak en azından seni mutlu eder ~