Medya: God's Ddu du Ddu du şu kingdom performansına aşık
olmayan kaldı mı?BANG CHAN :
BC - Bebeğim benim sana vurmak gibi bir niyetim yoktu özür dilerim. - size sarılmak için yaklaştı ama siz korkup bir adım geriye doğru gittiniz.
BC - Bebeğim lütfen korkma benden böyle olsun istemezdim bak sinir anında refleks olaraktı. - Chan'a baktınız o da çok üzülmüştü ilk defa sana el kaldırmıştı o yüzden korkmuştun yavaşça Chan'a doğru yürüdün ve ona sarıldın.
Y/N - Seni seviyorum Chan bende özür dilerim.
BC - Bebeğim söz veriyorum bir daha hiç kavga etmeyeceğiz tamam mı? - saçlarınıza küçük bir buse kondurdu.LEE KNOW :
LK - Y/N bak sabrımı zorluyorsun nasıl bu kıyafetlerle dışarı çıktın hemde kızların yanında erkeklerde varmış. - korkarak geri çekilmiştiniz her zaman bu konuda taryışıyordunuz ama olay hiç bu kadar büyümemişti.
Y/N - M-minho lütfen bağırma. - Minho kendine gelince ne yaptığının farkına varmıştı.
LK - Siktir ne bok yiyorum ben böyle . Y/N güzelim affet beni olur mu biliyorum bu kadar tepki göstermemeliydim. Bak gerçekten bir daha giyimin hakkında sana karışmıyacağım ama sende bu konuda neden sinirlendiğimi biliyorsun seni çok seviyorum ve kıskanıyorum tamam mı lanet olsun ki çok kıskancım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Tepkiler (Tamamlandı)
Fanfiction~ Gerçek olmayacağını bilsen bile güzeldir hayal kurmak en azından seni mutlu eder ~