Medya : Blue Hour - Txt bir şarkıya aşık olunabilir mi demeyin çünkü bu şarkıya aşık olacaksınız.
CHOİ SOO-BİN :
Nefes nefese kalktın ve oturur pozisyona geçtin Soobin aniden sesini duyunca kalktı.
SB - Şşşş sakin ol birtanem geçti yok bir şey.
Y/N - Soobin ah sen iyisin - ona sarıldın ve beraber uykuya daldınız.CHOİ YEON-JUN :
Yeonjun uykunda rahatsız olduğunu görünce seni uyandırmaya çalıştı ve bir anda uyanıp çığlık attın.
Y/N - Hayıııır!
YJ - Bir şey yok Y/N tamam mı ne gördün anlat bana.
- rüyanda gördüklerini ona anlattın.
YJ - Merak etme bana bir şey olmaz tamam mı çünkü seni bırakmıyacağım bak şimdi yanındayım o yüzden uyumaya çalış.CHOİ BEOMGYU :
Beomgyu gece su içmek için mutfağa gitmişti gelirken sesini duydu ve içeri girdi iyi olup olmadığını kontrol etti elindeki suyu sana verdi.
BG - Şimdi daha iyisin değilmi? - kafanı sallayarak onu onayladın ama yatamıyordun çünkü korkuyordun bu yüzden beomgyu sana ninni söyledi ve güzelce yattın.
KANG TAE-HYUN :
Taehyun'a arkadan sarılmış yatıyordun bir anda çığlıkla uyandın ama Taehyun uyanmamıştı sende onu uyandırmadan sessizce geri sarılıp yattın.
HUENİNG KAİ :
Kai bağırman yüzünden senden daha çok korktu. Ona olanları anlattın seni sakinleştirmeye çalıyordu.
HK - Gel elini yüzünü yıkayayım - daha sonra geri geldiğinde uykun kaçmıştı bu yüzden Kai ile sabaha kadar oyun oynayıp eğlendiniz.
Selam canlarım elimde biraz istek tepki var sırayla hepinizinkini yapmaya çalışıyorum şu an istek almıyorum.
Vote sınırı anneme sordum annem 25 dedi ben dedim olmaz o dedi olur yaparsanız çok süper olur ama siz 15 yapsanız benim için yeter. İstek tepkin için sağol umarım beğenmişsindir AYselllla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Tepkiler (Tamamlandı)
Fanfic~ Gerçek olmayacağını bilsen bile güzeldir hayal kurmak en azından seni mutlu eder ~