> ASTRO PARK JİN-WOO ( JİNJİN ) İSTEK HAYAL ET <

746 20 6
                                    

MEDYA : Jinjin - Mad max yangın kokusu alıyorum çünkü sahne yanıyor fire~

MEDYA : Jinjin - Mad max yangın kokusu alıyorum çünkü sahne yanıyor fire~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 6'da çalan alarmını kapattın ve heyecanla uyandın.
Elini yüzünü yıkayıp kahvaltını yaptın annende senin için erkenden alışverişe çıkmıştı, eksiklerini almak için. Sen bavulunu hazırlarken annen geldi. Sana sarıldı ve Kore'de üniversite okumaya kararlı olup olmadığını tekrardan sordu.
Y/N - Sen merak etme annecim kendi kararlarımı verebilecek yaştayım artık. - havaalanına gitmek için bir taksiye atladın ve yarım saat sonra havaalanına vardın.
Saat 8 Türkiye-Kore uçağı anonsunu duyduktan sonra uçağına doğru ilerledin. Eşyalarını yerleştirdikten sonra cam kenarındaki yerini aldın camdan dışarı baktığında bembeyaz bulutları gördün daha da aşağısına baktığında yeşilliklerin üstündeki oyuncak evleri gördün her şey küçücük görünüyordu. Kulaklığını takıp Astro-Blue Flame dinlemeye başladın sonrasında uyuyakalmıştın. Uçak türbülansa girdiğinde uyandın. Artık resmen Kore'ye gelmiştin. Uçaktan indin Incheon havaalanındaydın oradan seul merkeze gitmek için trene bindin yaklaşık 45 dakika sonra merkeze geldin. Seul Jongno otelde yer ayırtmıştın eşyalarını yerleştirdin saat 7 olmuştu akşam yemeğini yedin ve uyudun çünkü yarın astro'nun fanmeetingine gidiyordun.
Sabah oldu ve sen erkenden kalkıp güzelce hazırlandın ve fanmeetinge gitmek için taksiye bindin varınca daha vaktinin olduğunu gördün herkes kapıda beklerken sen oranın arkasındaki Starbucks'a gittin. Kapıyı açmanla üzerine kahvenin dökülmesi bir oldu sinirliydin çünkü bu en sevdiğin elbiseydi ve pahalıydıda daha da önemlisi fanmeeting birazdan başlayacaktı.
♧ - İyi misiniz kusura bakmayın çok özür dilerim. - diye yalvaran çocuğa bakmak için kafanı kaldırdın şok içinde biraz ingilizce biraz Korece karışık önemli olmadığını söylemeye çalıştın. Çünkü karşındaki çocuk Astro'dan biasın Jinjin'in ta kedisi idi.
JJ - Lütfen burada durun ben temizlemeniz için mendil
getirecem. - sen kafana onaylarken o çoktan gitmişti. Geldiğinde onunla uzun uzun sohbet etmek istedin ama eğer bir fan olduğunu öğrenirse senin saesang olduğundan falan şüphelenebileceğini düşündükten sonra fan olduğundan bahsetmeme kararı aldın. Biraz sonra Jinjin elinde mendil ve iki kahve ile geldi.
JJ - Buyrun tekrardan özür dilerim. - sorun yok diye tekrarladın. Anlık bir suskunluktan sonra Jinjin nereli olduğunu sordu ve böylece 10 dakika muhabbet ettiniz. Jinjin sonradan işi olduğunu söyleyip masadan kalktı.
Fanmeeting'in başlamasına 5 dakika kalmıştı. Meetinge gittikten sonra oturdun en öndeydin biraz sonra tüm Astro geldi ve yerlerine geçtiler Jinjinle ufak bir bakıştınız Jinjin şok olmuş bir şekilde size bakıyordu sizin sıranız gelene kadar arada bakışmalar oldu. Şimdi Jinjinle karşı karşıyaydınız.
JJ - Demek arohasın peki neden bana kafedeyken söylemedin?
Y/N - Bilmem, saesang olduğumdan falan şüphelenirsin diye korktum. - Sana gülümsedi ve defterine bir şeyler yazıp imza attı. Fanmeeting bittikten sonra Jinjin senin peşinden geldi ve konuşmak istediğini söyledi beraber bir yerde oturup sohbet ettiniz Jinjin sana numarasını verdi ara ara birbirinizi sormaya başladınız daha sonra tekrardan karşılaşmalarınız oldu ve ilerleyen zamanlarda sevgili oldunuz Kore'ye geldiğinize pişman değildiniz.

Sadece Astro'dan Jinjin özel hayal et umarım beğenmişsinindir unnie skz_astro_txtWorld 😚😚

Kpop Tepkiler (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin