Medya : Enhypen - Chamber 5 ( Dream of dreams ) çok şekerler ya yiyesim geliyor.
LEE HEE-SUNG :
HS - Yarım saattir seni görmezden gelememe rağmen neden hala bana bu acıyı yaşatıyorsun.
Y/N - Ayağı kalkman için burası benim yerim puhahaha
( Stand-up anlamı = Ayağı kalk )JAY PARK :
JY - Korkmaya başlıyorum Y/N lütfen akıllı bir kız ol.
Y/N - Niye korkuyorsun merak etme sana karışmam çünkü sen benim aşkımsın.JAKE SHİM :
İlk başta ne yaptığına anlam veremez daha sonra o da sana katılır ve akşama kadar eğlenirsiniz ta ki komşular gelene kadar.
PARK SUNG-HOON :
SH - Y/N ne bu gürültü tüm komşular şikayet ediyor.
Y/N - Banane taşınsınlar komşuluk böyle mi olur?
SH - Sana elektronik eşya yok artık. Git yatağa sütünü getirip hikaye okuyacağım.KİM SUN-WOO :
SW - Y/N hadi gel karokeye gidelim. - hazırlanıp sunoo ile karokeye gittiniz stand-up şarkısını seçip bağıra bağıra söylemeye başladınız. Sunoo ise koltukta bıkkınlıkla seni izliyordu.
YANG JUNG-WON :
( Hepsinin gifi vardı ama Jungwonunki yoktu pislukler yapmamış bebişime bu gifi ben yaptım )
JW - O öyle söylemez ver bana mikrofonu. - Jungwon senden daha yüksek bağırarak söyledi sonra sen ondan daha yüksek bağırarak söyledin ta ki komşuların bağırma sesini duyuncaya kadar.
NİSHİMURA RİKİ :
NK - Y/N en azından sesin güzel olsaydı kulağımı tırmalıyorsun.
Y/N - Benim sesim senden daha güzel salak.Canlarım Enhypen bölümü geldi maşallah çocuklarım çok seviliyor o yüzden yeni bölümle karşınızdayım. Enhypen isteklerinizi buraya yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Tepkiler (Tamamlandı)
Fanfic~ Gerçek olmayacağını bilsen bile güzeldir hayal kurmak en azından seni mutlu eder ~