Merhaba

9 0 0
                                    

Merhaba Ben Emre. 

Nereden Bilebilirdim Bu Kadar Kısa Süre de Çabucak Büyüye Bileceğimi ? Daha dün Gibi Hatırlıyorum Babamın ''Oğlum Okumak Daha Kolay'' dediğini. Her Geçen Gün Büyüdüm Her Geçen Gün Daha Fazla Artan Sorumluluklarım Oldu. Okul Bitti Askerlik Bitti Özlenen Günler Hep Geçmişte Kaldı. 1.Sınıfa Giden Bir Çocuktan Sadece Okuma Yazmayı Öğrenmesi Bekleniyordu. Saat 10.00'da Kalkar Kendime Yumurta Kırar Hazırlanıp Okuluma Gider Gelirdim (Evet 7 Yaşında Tek Başına Bir Çocuk). O Senelerde Teyzem Hafta Sonları Bizim Yanımızda Kalırdı Aslında Burada Edebiyat Öğretmenliği Okuyordu.Cuma Akşam Eve Geldiğim Zaman Birlikte Bulaşık Yıkardık Yani Ona Yardım Ederdim. Benim Ablam Yok Ama Nedense Televizyon Kumandası İçin Teyzemle Kavga Ederdik. Nihayetinde Kumandanın İkimizin Ortasında Kalması Ve Aynı Diziyi (Avrupa Yakası) İzlemekle Çözümü Bulmuştuk Problem Ortadan Kalkmıştı. Yine O Zamanlardan Kalma Olumsuz Bir Anım İse Trafik Kazasıydı, Babam Otobüs Şoförüydü Yolun Karşısında Babamın Otobüsünü Görmüştüm Yolun Karşısında Duruyordu Ve Yanına Gitmek İçin Karşıya Geçince, Gördüğüm Kişinin Babam Olmadığını Anladım Fakat Tekrar Yolun Diğer Tarafına Dönerken Dikkatsizlikle Beraber Gelen Araba Beni Kaldırıma Savurmuştu. Çocukluğumda Tek Bildiğim Her şeyim Arabalardı, Araba Kullanmayı Ehliyet Almayı 10 yıl Öncesinden Bekliyordum..

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin