Eskiden

5 0 0
                                    

 Henüz 6 Yaşlarımda iken Evimizin Anahtarını Boynumda Mavi İpe Bağlamışlardı Annem ve Babam Çalıştığı İçin Onlar Olmadığı Zaman Evin Kapsını Boynumdaki Anahtarla Açıyordum Ama Ne Yazık ki Dış kapının Anahtarını Çevirecek Gücüm Yoktu, Bu Yüzden Üst Kat Komşumuzun Ziline Basar Kapıyı Açmasını İsterdim. Sabahtan Akşama dek Evde Tek Başıma Duramazdım, 6 Yaşlarındaki Çocuk Sabah Akşam Her Gün Televizyon ve Bilgisayar ile Vakit Geçiremezdi. Düşünsenize Bu Çocuk Ne Yer  Ne İçer Evde Yiyecekler Bir şeyler Olsa Bile Tabağa Koymak Aklına Gelir miydi ? O Zamanlar Arkadaşlarımla Yerden Yüksek, Ortada Sıçan, İstop Gibi Oyunlar Oynardık Gök Kuşağı Rengi Plastik Toplar Henüz Çok Yeniydi,Yine Popüler Oyunlardan Bir Tanesi Yu-Gi-Oh! Çizgi Filminin Kartları ve Pokemon Tasoları Vardı. Bazen Arkadaşlarla Koşu Yarışı Yapardık Kazanana Genelde Söylenen En Sık Söylenen Cümle '' Bu Ayakkabı Seni Hızlı Koşturuyor '' Gibi Şeylerde Çocukluk Aklı İşte. Babamın Otobüs Şoförü Olduğunu Söylemiştim, Çoğu Zaman Babamla İşe Gider Sabahtan Akşama Kadar Onun Otobüsü İle Gezerdim Akşam Annem Yine O Servislerden Biri İle İşten Dönerdi Bu Sefer Onunla Eve Dönerdim. Babam 24 Saat Çalıştığı İçin Bir Gün Çalışır Bir Gün Evde Olurdu Annem İse 12 Saat Çalışıyordu Kendisi Yoğun Bakım Hemşiresi ve Genelde Hep Çok Yorgun Olurdu. O Zamanlar 3 Kişilik Bir Aile Olduğumuz İçin Herkesin Evde Olduğu Zaman Annem Benim En Sevdiğim Tatlı Puding Yapardı, Yanlış Hatırlamıyorsam Emret Komutanım ve Kurtlar Vadisini Takip Ederdik. Bu Arada Bir Gün Annemle Eve Gidiyoruz Gökyüzü Açık Ve Ben Ay'a Bakarak Yürürken Anneme '' Neden Ay Bizi Takip Ediyor '' Gibi Garip soru Sormuştum Çünkü Yürüdükçe Sanki Benimle Hareket Ediyor Gibiydi. Çok Saf Düşüncelerimiz vardı, Akşamları Saat 10 Sularına Kadar Oynardık Saklambaç Güzel Oluyordu Karanlıkta, Hatta Bizlere Uzaklaşmayalım diye ''Organ Mafyası Sizi Kaçırır '' Benzeri Şeyler Duyardık. 

Bir Gün Son Kez Dışarı Saklambaç Oynamak İçin Çıktık ve Bir Daha Asla Oyun Oynamadık, Ve Kimse O Gün Oynadığımız Oyunun Son Olduğunu Bilmiyordu.

Sonrasında Geçen Zamanda İse Hatırladığım Arkadaşlar Kendi Aralarında ''... Oynayalım mı ?'' Diye Sorardı Cevabı İse ''Bebek Miyiz Oyun Oynayacağız'' Şeklinde Olurdu Hayal Meyal Hatırlıyorum. Her Şey Biz Çocukken Daha Güzeldi...

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin