Benim Sorunum Ne ?

3 0 0
                                    

Hep Bir Arayış İçindeyim, Yani Çözemediğim Bir Sorunun Sebebini Arıyorum Ama Bir Türlü Bulamıyorum. Belki Yardımcı Olabilirsiniz. Üzgünüm, Evet Sorun Bu Mutlu Değilim. Düşünüyorum Beni Mutlu Edebilecek Aktivite Veya Bu Üzgün, Mutsuz Olmamı Engelleyecek Bazı Şeyler Maç İzlemeye Bayılırım Tuttuğum Takım Kanser Sebebi İzlemesen Olmuyor. İşsiz Olmamda Bu Durumu Etkiliyor Diye Düşünüyorum Fakat Sanırım Tek Sıkıntı O Değil Bence, Evet O da Bir Sebep Ama Kesin Olarak İşsiz Olmam Değil. Maksat Spor Olsun Düşüncesiyle Havalar Güzel Olduğu Zaman Bisiklet Sürüyorum, 1 2 Hafta Yağmurlu Gösteriyor Ve Bu Demek Oluyor ki Bisikletten Şimdilik Mahrumum. Bence Hayatımda Eksik Olan Şey Sevgi, Birini Sevmek İstiyorum Onu Hayatıma Katmak İstiyorum. Ama Özgüvenim Yok, Diksiyonum Çok İyi, İnsanlarla Mükemmel Anlaşırım Ama kızlara Karşı Dilim Dönmüyor. Hal Böyle Olunca Bu konuda İlerleyemiyorum. Aslında Çok Basit Bir Şey İstiyorum Kendimce Birini Sevmek Ona Karşı Bir şeyler Hissetmek İstiyorum. Yani Şuan İçin Aklıma Gelen Tek Çözüm Şimdilik Bu. Bir Kaç Gündür Uzay Bilimine Merak Sardım Hatta Bugün Biraz Kitap Baktım, En Azından Başka Şeylerle Meşgul Olmak İstiyorum. Kitap Okuma Alışkanlığı Edinmek, Yeni Şeyler Öğrenmek İstiyorum. Sigara Ve Alkol Kullanmadığım Bıraktığım İçin Üzgün Olduğum Zamanlar Efkarlanıp Bir Şeyler İçemiyorum Bu Durumu Nasıl Atlatabilirim Biraz Daha Kafa Yormam Gerek. Sizlere Paylaşmak İstediğim Bir Anım Lise 2 .Sınıf Öğrencisiyim, Kız Arkadaşımla Ayrıldığımız da O Zamanlar Çok Büyük Çökmüştüm Sanki Dünya İle Bağlantım Kesilmiş Gibiydi 2 Hafta Boyunca Her Gün Okula Gidip Geldim Tek 1 Kelime Dahi Konuşmamıştım Hiç Kimseyle Tenefüste Kulaklığımı Takar Hüzünlenirdim. Öyle Öyle 2 Hafta Geçirdim Aynı Ruh Gibiydim Bedenim Sınıfta Ama Yaşam Belirtisi Gösteren Hiç Bir Belirtim Yok Çok Zor Günlerdi Çok Üzüldük. Şükür Atlattık, Şimdi O Çok Mutlu, Görmedim Duymadım Ama Öyle Olmasını Umut Ediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin