Anılar

5 0 0
                                    

Nerede O Eski Günlerim..

Lise 1 Çift Dikiş ee Sağlam Adım Atmayı Severim. Neyse Tekrar Başladık Aynı Sınıfa İyimi, Yeni Arkadaşlar Dostluklar Yeni Gelen Öğretmenler, Okul Hayatımın En Güzel Yılıydı Her şeyin Dönüm Noktası Olduğu Yer. Ben Çekingen Sıcak Kanlı Bir O Kadar Naif olmaya Çalışan Biriydim, Maalesef Pek Güzelde Bir Huy Değil. Bir Kız Arkadaşımdan Hoşlanıyordum Çok Hoş Birisiydi Lakin Gidip Konuşmak için Acele Edemezdim Konuşamazdım Bile Kendisi İle Belkide O Zamanlar Acele Etmediğim İçin Şuan Bambaşka Yerlerdeyiz. Bu Durumu da Hiç Kimseyle Paylaşamadım Malum Herkes Yeni Okulda Ben Hariç. Okullar Açılalı 3 Hafta Oluyor Sanırım O Günlerde Artık Sıkça ''Konuşmalıyım'' Düşüncesi. Yine Bir Gün Okula Gitmek İçin Uyandım, Hazırlandım Yola Koyuldum '' Emre Bence O Gün Bu Gün'' diye Geçirdim İçimden. Okula Vardım Sınıfa Girdim Neyse ''Öğle Arası Konuşacağım'' dedim Kendi Kendime. 3. Ders Bitti O Öğretmen Kürsüsünde Oturuyor Ve Etrafına Neşe Saçıyordu Nedenini Bilmiyordum Ama Mutluluğu Gözlerinden Anlaşılıyordu, Dikkatimi Çekti Ve Yanına Gidip ''Merhaba Nasılsın'' Şeklinde Bir şeyler Geveledim Sonra Benden Mp3 Çalarımı  İstedi Tam Yanından Ayrılacakken Bana Bir Soru Sordu.

O - ''Bana ... Çıkma Teklifi Etti, Sence Kabul Etmeli miyim ? '' diye Sordu.

Ben - '' Şayet Evet Dersen Mutlu Veya Mutsuz Olacak Kişi Sensin Hayır Dersen de Durum Yine Aynı Bu Duyguyu Yaşayacak Sensin '' dedim.

Ve Bahsettiği Kişi Benim Sıra Arkadaşımdı, Ders Zili Çaldığında Oda Bana Bu Durumdan Bahsetti. Şuan Bile Gözlerimi Kapattığım da, O Anı Görebiliyorum O Günden Sonra 1 Ay Boyunca Yıkılmıştım, Kendime Gelememiştim. Hayatımda İlk Defa Hoşlandığım Kişiye Duygu ve Hislerimi Paylaşacaktım, İlk Defa Ama Olmadı.

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin