Bu Aralar Çok Canım Sıkkın. Neden Bilmiyorum Ama Bir Kaç İhtimal Var. İlk Durum İşsiz Olmam, Gün Boyu Evde Olmak Ve Bir Şeylerle Meşgul Olamamak Günü Geçirmiyor Maalesef. Bir Diğer Konu İse İlk Kız Arkadaşım, Son Zamanlar da Çok Sık Rüyalarım da Ağırlıyorum Onu, Ama Tuhaf Olan Durum Onu Aklıma Getirmemem. Düşünmüyorum İsmini Bir Yerde Duymuyorum Ama Sürekli Rüyalarım da Görüyorum, Elbette Beni Mutlu Eden Bir Durum Çünkü Bana Karşı Duyguları Vardı Ve Beni Seviyordu. Halini Hatırını Sormak isterdim Ama Hayatında Biri Var Ve Bu Durum Pek Yakışık Olmaz Doğru Değil Diye Düşünüyorum. Ama Unuttuğum Söylenemez Her Bir Anısı Hafızamda. Çok Güzel Bir Şey Sevmek Her Türlü Olumsuzluklardan Uzak Tutan O Güzel Duygu. Şuan Hayatında Biri Var Ve Mutlu Olduğunu Umut Ediyorum En Azından Öyle Düşünüyorum. Hiç Kimseye Yazdıklarımdan Bahsedemiyorum, Sen okuyan Dostum Hariç. Gecenin Bir Saatinde Ondan Bahsedeyim Sizlere. Bana İlk 'Sevilme' Duygusunu Tattıran O Muhteşem Güzel İnsan, Beni Farklı Biri Yaptı Özelleştirdi Sanki O Okul Zamanlarında Ondan Başka Hiçbir şey Düşünmezdim. İnsan Hani Hep Sesini Duysun İster Ya Mükemmel Ses Tonu Vardı. Ve Yüzünde Hiç Eksik Olmayan Tebessümü, Maalesef Bir Kaç Kere Göz Yaşlarına Sebep Olmuştum Hala Üzgünüm O Yaşattığım Kötü Günler İçin Çünkü Hiç Kimse Üzülmeyi Hak Etmiyor. Ben Dışında Üzüldüğü Başka Durumlar Elbette ki Vardı Hatta O Gençlik Zamanlarında Mutluluğu Doyasıya Yaşayamadığını Düşünüyordum, Ona ' İlerde Seni Küçük Bir Çocuğun Mutluluğuna Boğmak İstiyorum' Demiştim. Nasip Olmadı Ama Umarım Her Şeyin En Güzelini Hak Eder. Paylaşmak İstediğim Beni Üzen Ve Kimseye de Söylemediğim Bir Durum, Geçen Sene Askere Gitmeden Önce Mesaj Atmıştım Hayat İşte Ölüm Ne Zaman Gelir Bilemezsin Neyse O Sıralar Sosyal Medya Hesabında Tarih Vardı Ta Ki Ben Mesaj Attığım Güne Dek, 'Görüşe Bilir miyiz ?Eğer Müsaitsen, Askere Gidiyorum ' Dedim Ardında Bir Fotoğraf Kolu Veya Eli Tam Hatırlamıyorum Ama Alçıya Alınmış. Olumsuz Durumlarda Çok Sinirlenen Biriydi, Elini duvara Vurarak Kırdığı Düşünmek İstemiyordum Ama Yakın Zamanda da İlişkisinin bittiğini düşünerek İhtimal Veriyordum. Ve Ben Hayatımda İlk Kez Onunla Sınıfta Dans Etmiştim Muhteşem Bir Duyguydu. Sizinle Duygularımı Paylaşa Bilme İmkanı Verdiğiniz İçin Teşekkür Ediyorum Sağlıcakla Kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
Non-Fictionİlk Öncelikle Herkese Saygı Ve Sevgilerimi İletiyorum. Bu Kitabımda Sizlere Kendi Hayatımın Yanı Sıra, Duygu Düşüncelerimi Ve Hayallerimi Paylaşmak İstiyorum. Profesyonel Bir Yazar Değilim Ve Metin Yazma Tecrübem Yok. Noktalama İşaretlerini Kullanm...