BAŞLANGIÇ

827 26 0
                                    

Sabahın 7'sinde çalan alarm ile uyandım. Ailemle geçirdiğim tatil bitmişti ve tekrar o lanet Cadı Okuluna kaldığım yerden devam edicektim. Bu 3. yılımdı, umarım hemen mezun olurum. En iyi yanıysa özlediğim arkadaşlarımı görücek olmamdı. Hemen okul kıyafetlerimi giyindim siyah dar pantolon üstünede siyah gömlek ve de siyah bir ceket ama ben ceketi genellikle tercih etmiyorum bugün ilk günüm olduğu için giyicektim. Bu kıyafetler bana ve okuldaki bazı öğrencilere özeldi. Güçlü ve soylu bir aileden geldiğimizi temsil ediyordu. Diğerleri serbest giyiniyordu.

Öncelikle kendimden ve ailemden bahsedeyim biraz.. Adım Adrian 17 yaşındayım ve yakışıklıyım aşık olmayacak kız yoktur bana sevgilim yok o işler bana göre değil zaten. Annem Jule ve Babam Efrain. yıllardır çok güzel ilişkileri var birbirlerine hala ilk günki gibi aşıklar. Babamın çok düşmanı var genellikle kurtadamlar bizimle çok uğraşırlar ama onlardan güçlüyüz bizi yendiklerini hiç görmedim. Vampirler ise kızkardeşimi 5 yıl önce öldürdüler annem ile babam evde yokken evimize saldırmışlardı kız kardeşim 15 yaşındaydı ben ise o zamanlar 12 yaşındaydım. Acımasızca gözümün önünde öldürdüler ve tek yapabildiğim izlemek oldu. Kendime söz vermiştim bir gün o kadar güçlü olacağım ki bunu yapan tüm vampirlerden intikamımızı alacağım diye.
Herneyse tüm eşyalarımı topladıktan sonra bavulumu alıp aşağıya indim. Annem ve babam kahvaltı ediyordu.

"Günaydın, afiyet olsun"

"Günaydın, oğlumuzun keyfi yerindedir bu sabah umarım" dedi gülümseyerek annem

"Hiçte öyle değil anne gayet mutsuzum. O okula başlamak istemiyorum" diye sitem ettim.

"Mızmızlanmayı kes 3 yıldır gidiyorsun alışamadın mı hala?"

"İşte sorun da bu alıştım ve güçlüyüm artık, bana daha fazla birşey katıcağını düşünmüyorum o okulun"

Babam "küçük adam birazdan kulaklarından tavana asılmak istemiyorsan hemen çeneni kapat ve masaya otur" dedi şakayla karışık olarak.

"Ben yemiycem bir an önce yola koyulmak istiyorum geç kaldım zaten saat 7:50 olmuş 9'da okul başlıyor."

Onlarla vedalaşarak bavulumu elime aldım ve tam kapıdan çıkacakken

"A baba baksana ne diycem"

"Ne diycen bakalım"

"Kravatın çözülmüş"

Efrain tam kafasını eğip bakıcakken ufak bi büyüyle kravatını çözdüm, bu babamın en nefret ettiği şeydir bi türlü kravatını bağlayamaz.

Annem ve ben kahkaha atmaya başladık.

"Eşşek gel bakıyım buraya görürsün sen şimdi"

"Bende seni seviyorum babaa" diyerek hemen koşa koşa arabama bindim ve okula doğru yola çıktım.

••••••••••••••••••••••

Okulun açık otoparkına arabamı park ettikten sonra bahçeye doğru yürümeye başladım herkes arkadaş grubuyla hasret gideriyordu ben bizimkileri arıyordum. Arkamdan "Heey Adrian!" diye seslendi birisi bu ses tanıdıktı döndüğümde Carlos,Maxted ve Terris karşımdaydı. Onları çok özlemiştim

"Oo karşiimler" diyerek Hepsine teker teker sarıldım. Tatilde neler yaptığımızı konuşuyorduk bahçede. Birden okul müdürü kürsüye geçti ve konuşma yaptı. Hiç kimse dinlemiyordu ve bu yıl sınıflarımızın belli olması için Witches Power Test yani diğer adıyla Cadı Güç Sınavı için geçen yılki sınıflara gidiyorduk. Sınıfa öğretmen geliyor ve o yılki öğrendiğimiz büyüleri teker teker yaptırıyordu.

Biz her yıl Carlos'la 100 aldığımız için bi üst sınıfa geçiyorduk 6 sınıf var ve A,B,C,D,E,F diye sıralanmakta. En iyi sınıf A o sınıfıda bitirdikten sonra mezun oluyorsun. Biz D'yi bitirdik C'ye geçmek için sınava giriyoruz.

Maxted ve Terris E sınıfındalar bu yüzden E sınıfına gittiler. Bizde Carlos ile D sınıfına girdik. Tüm gerizekalılar bu sınıftaydı kızlar yine gözlerini benden alamadılar bunu hissedebiliyordum.

"Of umarım iyi iş çıkarırız" dedi Carlos tedirgin bi sesle

"Bu yılki büyüler basitti yine tam puan alırız kasma bu kadar olum" dedim

Ve sınıfa öğretmen girdi liste sırasına göre başlıyacaktı sınav. Tahtanın önünde uzun küçük 3 tane sehpa vardı birinin üzerinde solmuş bi çicek 2. sehpada içi boş cam şişe 3. sehpada ufak oklar ve tam karşısında duvara asılmış bir dart vardı. İşte sınav başlıyor..

EVET İLK BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR 2. BÖLÜM HEMEN ÇIKICAK. BU BÖLÜM FAZLA HEYECANLI DEĞİLDİ AMA İYİ YAZDIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM VOTE VE YORUM YAPMANIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ EKSİK YERLERİ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM :)) MULTİMEDİA'DA ADRİAN VAR

belalı cadı || trouble witchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin