"HAYIR AŞIK DEĞİLİM"

286 22 3
                                    

ADRİAN'IN ANLATIMINDAN

Gözlerimi açmayı başarabildiğimde okulun revirinde yattığımı ve havanın karardığını anlayabilmiştim. Başımda Carlos,Maxted,Terris ve Diana duruyordu. Kendimi bitkin ve acıkmış hissediyordum. En son Diana'nın bana doğru geldiğini hatırlıyordum. Terris uyandığımı görünce hemen seslendi. "Hey Adrian iyi misin?"

"B-ben iyiyim sadece acım."

"Ah tamam hemen geliyorum." dedi ve çıktı sanırım kantinden birşeyler alacaktı. Bu sırada Diana'ya, neler olduğunu sordum..

••••••••••••••••

Diana Revirden çıkarken sözünü bitirmişti ve Maxted ile Terris'e iyi olduğumu odalarına gitmelerini söyledim. Carl, Diana, ben koridorda yürüyorduk.
"Sana ne kadar teşekkür etsem azdır Diana.. Gerçekten beni kurtardın sana minnettarım."

"Aslında bişey yapmadım sadece zaman kazandırdım diyebilirim ama eğer çok teşekkür etmek istiyorsan ne yapabileceğini söyleyebilirim" dedi ve güldü. Terris'in revirdeyken getirdiği hamburgeri yerken cevap verdim "Nedir o?"

"Cristianayla tanış"

Bunu dediğine şaşırmıştım vampirlerden oldum olası nefret ederim herşeyi geçtim o kız resmen kaşardı.

"O sürtük için kılımı kıpırdatmam."

"Onun hakkında düzgün konuş, ayrıca ortada yanlış anlaşılma var. Aslında sen Cristianayla değil bizimle konuştun"

"Biz? neyden bahsediyorsun sen"

"Rose ve ben. Cristiananın telefonunu aldık ve onun ağzından seninle konuştuk, özür dilerim yaptığımız yanlıştı ama Cristiana ile görüşmen için yaptık bunu."

"Rose kim"

"Cristiananın oda arkadaşı. Hadi gel ve bir kere de olsa konuş onunla."

Ne kadar hayır desemde kendimi Dianaya borçlu hissettiğim için kabul ettim Carl odaya gitti bizde vampir okuluna girdik.

"Diana akşam akşam vampirler bizi burda görse kafamızı koparırlar"

"Şş sessiz ol"

"Nerde bu kan emicilerin yatakhanesi be"

"Ya bi sus Adrian"

Sonunda yatakhanelerine girmiştik ve 37. odanın kapısına tıklattık bi kaç dakika sonra esmer siyah saçlı güzel bi kız kapıyı açtı.

"Selam Diana ve.."

"Adrian" dedim.

Gülümseyerek "içeri gelsenize" dedi.

İçeriye girdiğimizde sarı saçlı kömür gözlü kız yatağında oturuyordu beni görür görmez ayağa kalktı sanırım bu Cristianaydı. Adeta beni büyülemişti çok güzeldi ama onun bir vampir olduğunu hatırlayınca tüm düşüncelerim silindi.

Umursamaz tavırla elimi uzattım ve "Merhaba ben Adrian" dedim. O masum ve etkileyici bakışlarıyla cevap verdi, "Bende Cristiana, otursana" Çalışma masasının sandalyesine oturdum Diana Cristianadan özür diledi. Cristiana da hemen affetti onu. Diana Bugün başımıza gelenleri anlattı ve luke'tan bahsetmişti onlara. Gözlerimi büyüttüm ve yutkunarak "Luke..." dedim.

Cristiana "ne olmuş" dedi.

"O hem cadı hem de vampir bunu müdüre söylemeliyiz!"

Diana lafa atladı "Merak etme müdür onu okuldan attı ama vampir okuluna başvurmuş hemen almışlar"

"Ne! O burada mı okuyacak?"

"Malesef evet Adrian"

Rose ve Cristianaya bakarak "tehlikedesiniz, Eğer luke sizinle görüştüğümü görürse size bulaşır" dedim.

Rose cevap verdi "Bize bişey yapamaz biz sonuncu sınıfız ve okulda tayfamız var"

"Sen çok akıllıymışsın rose, benimde okulda arkadaşlarım var fakat o hem cadı hemde vampir"

"Umrumda değil" dedi rose.

Cristiana kaş göz işareti yaparak kibar olmasını söylemişti Rose'a.
"Diana biz artık kalksak mı?" dedim sıkılmışca.

"Tabi" dedi ve ayaklandık. Cristiana bizi kapıdan geçirirken "tekrar görüşmek üzere" dedi bende gülerek göz kırptım. Bi saniye az önce ben naptım??!! Bir vampirle arkadaş olmuştum adeta.

••••••••••••••

Odama girdiğimde Carlos kitap okuyordu birsey demeden duşa girdim ılık duş her zaman rahatlatır. Cristiana. Bu kız ilgi çekiciydi anlayamadığım birşey hissediyordum ama bu aşk değildi aşık olamazdım. Hayır aşık değilim! Her su damlası bedenime değdiğinde luke'un beni ısırışı aklıma geliyordu. Yara izini kapatmam lazımdı. Duştan çıkınca üstüme yarım kol beyaz tişört altıma ise füme renginde eşofman giydim. Carlos'a iyi geceler diyerek uykuya daldım.

BU BÖLÜMÜDE BİTİRDİM. ARKADAŞLAR VOTE SAYISI YOK!OKUYORSUNUZ BARİ VOTE VERİN KUSURA BAKMAYIN AMA BÖYLE DEVAM EDERSE 1-2 BÖLÜM SONRA FİNAL YAPABİLİRİM KÖTÜ YAZDIĞIMI DÜŞÜNMÜYORUM AMA YAPABİLECEK BİŞEYİM YOK EMEĞİMİN KARŞILIĞINI GÖREMİYORUM..

belalı cadı || trouble witchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin