CRISTINA

229 20 2
                                    

Bu o kız. Vampir olan. Diana'nın bahsettiği vampir bu.

CRISTINA'NIN ANLATIMINDAN

Tamamen çocuğa rezil olmuştum. Benim büyük bi acım varken en yakın arkadaşlarım dediğim kişiler sadece bi kere gördüğüm çocuğa hoş çocukmuş dediğim için gidip neler yaptılar! Şu sıralar kafamı dağıtmam için biriyle ilgilenmemi söylüyolardı, iyiliğimi istiyorlar ama ben sadece yalnız kalıp ölmüş babamın yasını tutmak istiyorum.

Diana ve Rose hala telefonumdan adını bile daha yeni duyduğum -Adrian- çocukla benim ağzımdan mesajlaşıp gülüşüyolardı.

Bağırarak "Yeter bu kadar eğlendiğiniz verin telefonumu!" dedim ve sonunda ilgilerini çekmeyi başarmıştım ki bana baktı ikiside.

Sinirliydim ve kalplerini fazla kırmak istemiyodum çünkü ikiside benim en yakın arkadaşımdı her ne kadar Diana cadı olsa da. "Duydunuz hemen verin telefonu. İstemediğim birşeye beni alet ettiniz, yalnız kalmaya ihtiyacım var." Telefonu ellerinden çekerek yatağa uzandım bi yandan da mesajları okuyodum.

"Meraba ben de Adrian"

"Nasılsın Adrian?"

"İyi"

"Odun musun?"

"İlgilendirir mi?"

"Evet."

"Tamam."

"Neden soğuk davranıyorsun Adrian"

"Vampirlerden haz aldığım söylenemez"

"Sende bi cadısın ama yinede çok tatlısın"

"Sağol"

Oha resmen çocuğa tatlısın demişler. Bunu yapmalarına sinirlenmiştim. Konuşmanın devamı yoktu cevap vermem gerekiyodu gerçi sağol dedikten sonra ne denebilirki?

"Diana sen artık kendi okuluna git." cevap vermeden öylece gitmişti kırıldıysa da umrumda değil. "Ayrıca Rose, senden bunu beklemezdim"

Kollarını göğüsünün altında birleştirmiş şekilde cevap verdi. "Seni üzmek istemedik sadece hayatında biri olsun seninle ilgilensin istemiştik belki bu işin sonu hayırlı biter ne biliyosun"

"Hayırlı mı biter? Delirdin mi sen o bi cadı ve vampirlerden hoşlanmadığını söylemiş benimde cadıları sevdiğim söylenemez"

"Of Cristina.." diyip yan yatağa bana arkasını dönerek yattı.

Odada ikimiz kalıyoduk ve ben fena halde susamıştım kan istiyodum ama biraz daha dayanabilirdim.

ADRİAN'IN ANLATIMINDAN

En son kıza sağol dedim ve cevap gelmedi, umursamıyodum da daha görmediğim bi kızın cevap vermemesi benim için sorun değildi.

Carlos kulaklıkla müzik dinliyodu bende şu Büyü Kitabı-2'yi bitirmeyi kafaya koymuştum. Hemen çalışma masasına yaklaşık 10 tane mum koydum. Kitabı açtım büyüler basit gözüküyodu ama uğraş gerektirecek türdendi. Büyüyü geri almakta kolaymış. Ben burdaki her büyüyü kaldırabilecek güçteyim sadece dikkat problemim var zora sıkışınca aklımdaki tüm bilgiler uçuyor. Yinede güçlerimle mutluyum. Carl hala kulaklığıyla müzik dinliyodu, Aniden kapı çaldı sandalyeyi geri iterek kapıyı açtım. Luke ve Jason tam karşımdaydı

BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU BİLİYORUM YİNE DE VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN.

belalı cadı || trouble witchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin