SAKİN HAYAT TEMENNİSİ

272 18 2
                                    

Uyandığımda saat akşam 10'u geçiyodu. Yataktan kalkmak için biraz silkelendiğimde odama babam girdi. Bugünlük burda kalmamı sabah okula gitmemi söyledi ama kabul etmedim annem ve babamla tekrardan vedalaştıktan sonra tam evden çıkıcakken buraya kendi arabamla değil babamın arabasıyla geldiğimi hatırladım benim arabam okulun parkındaydı. İçimden güzelce küfür ettikten sonra babama döndüm.

"Iıı baba beni sen bırakırmısın arabam okulda"

Babam umursamaz tavırda cevap verdi. "Otobüsle git."

"Teşekkürler ya" dedim ve kapıyı sertçe kapatarak evden çıktım. Otobüslerden nefret ediyorum gecenin bu saatinde nerden bulucam otobüsü. Kulaklığımda arabamdaydı. Sessiz sakince ormanın kenarındaki ıssız yolda tek başıma yürüyodum ve bir otobüsün yaklaştığını gördüm elimle durmasını işaret ettim neyseki dolu değildi bulduğum boş bir yere oturdum. Okulun önündeki durakta indim. Saat 11:10. Her yer zifiri karanlık. Okulun bahcesine tam giricektim ki birileri arkamdan seslendi.

"Şşt delikanlı bi baksana"

Arkamı döndüm 3 tane benim yaşlarımda çocuk vardı daha doğrusu vampir. Gözleri kararmış ve göz altlarında damarlar çıkmış olmasından anladım. Gayet soğukkanlı davranarak cevapladım.

"Ne?"

Ortadaki uzun boylu alaycı ses tonuyla "Annen baban sana bu saatte dışarda tek başına dolanmamanı söylemedi mi hiç" dedi.

"Siktirin gidin lan"

"Biraz kanının tadına bakıcaz lan ne diye küfür ediyosun"

"İşte bu diye küfür ediyorum" dedim ve elimi ileri iterek basit büyüyle geri savurdum üçünü birden. Afalladılar tam kalkıcaklarken hepsini havaya kaldırdım yere hızlıca vurdum. "rubentium cerebri" beyinlerini kızartıyodum yerde kıvranıyolardı. Bi tanesi "tamam lütfen dur yeter" diye yalvarıyordu. Onları taklit eder şekilde "Anneniz babanız size bi cadıya saldırmamanız gerektiğini söylemedi mi?" dedim ve büyüyü kestim bu pratik büyüler gerçekten işime yarıyodu. Okulun bahçesine tam giricekken bağırarak "Eğer bi daha sizi burda görürsem acımam haberiniz olsun." Beni duyar duymaz vampir hızıyla okullarına kaçtılar. Kendimce kahkaha attım ve arabamdan çantalarımı aldıktan sonra yatakhaneye yürümeye başladım bahçede kimse yoktu.

•••••••••••

"Evet Carlos aynen öyle oldu. Sonunda anlayabildin Steve öldü daha kaç kez söyliycem"

"Dostum süpersin be"

Carlosla odada laflarken bi yandan da üstümü değiştiriyodum.

"Beni bırak siz naptınız bugün"

"Ne yapalım işte Luke yine tehdit etti bizi dördümüzle oyunu daha yeni başlıyomuş he diyip geçiştirdim"

"İyi yaptın o salak bi sikim yapamaz bize"

Carlos buna gülmüştü bende gülmüştüm. Maxted ve Terris'in odaları bi alt kattaydı. Luke'da onlarla aynı katta kalıyodu kankası Jason ile. Aklıma bi soru gelmişti ve hemen sordum

"Carl, Jason E sınıfına geçti mi"

"Evet geçmiş neden ki"

"Öylesine merak ettim"

"Sınıf demişken senin sınav işi ne oldu"

"He onu söylemeyi unuttum, babam sağolsun yarın tekrar sınava giricem"

"Tamam ben uyuyorum Adrian"

"Bende" dedikten sonra ışıkları kapadım yatağıma yattım.

••••••••••

Carlos'un beni dürtmesi ve "hadi kalk geç kalıcaz lan" demesiyle aniden uyandım.

"Lan okul hemen burda nereye geç kalıyoruz gerizekalı"

"Kes be baska türlü uyanmıyon napıyım"

Carlosa küfür ede ede siyah kıyafetlerimi tekrar giydim. Okula gitmek için Maxted ve Terris'i de alıp hemen okul tarafına geçtik daha 20 dakika vardı.
Müdürün odasına girdim ve sınavı başarıyla geçtim. C sınıfına gittim Carlos elinde telefonuyla benim gelmemi bekliyodu sanırım. Luke ve Jason'da en arkada oturmuş beni süzüyolardı. Sınıfın kızlarının yine gözü bendeydi benim için onlar tek gecelik lokma o yüzden ilgimi çekmiyolar. Tam oturucakken Diana yanıma geldi sınıfın kızları ondan pek hoşlanmazdı çünkü okulda çıkmadığı çocuk kalmadı.

"ee Adrian selam"

"Selam"

"Sana bir şey demek istiyorum"

Carlosla beraber anlamsızca kızı dinliyoduk.

"Tabi buyur"

"Bi kız arkadaşım numaranı istiyo vermek konusunda biraz tereddüt ediyorum çünkü o.."

Çok ani söylemişti.

"O ?"

"O bi vampir de.. istemezsin diye düşündüm"

"Diana aptal mısın numaram tüm okulda var o salak vampirlere versen ne yazar"

"Pekala teşekkürler" dedi ve gitti.

Bu kız gerçekten salak heralde cici kız tavırları takınıyo ama cok yapmacık. Neyse. Carlos sırıtarak " Bu neydi şimdi" dedi.

"Bilmiyorum abin gördüğün gibi vampir okulunda da popüler heralde" diyip kahkaha attık tam o sırada beyinlerini hergün yatağında bırakıp okula gelen Luke ve Jason yanımıza geldi. Ne oldu bakışlarımıza cevap vermek üzere karşımızda sırıtarak "Sizler kendinize fazla güvenmeyin gençler, hayat bu kimine göre boş kimine göre hoş"

Bende aynı tavırla "Anlaşılan sana göre baya boş"

Carlosla bi kahkaha daha patlattık. Luke kulağıma doğru eğilerek "Son gülen iyi güler"

belalı cadı || trouble witchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin