YİNE Mİ SAVAŞIYORUZ

46 2 0
                                    

Telefonumu elime aldığımda Cristinadan mesaj vardı "Naber?" cevap vermeli miydim yoksa vermemeli miydim bilmiyordum bu kıza aşık olduğumu düşünüyodum ama benim aşk meşk ile işim olmaz bu yüzden en yakın zamanda Diana'ya Cristina'nın bana mesaj atmamasını söyliycektim.

Düşüncelerimden sıyrılıp derin bir uykuya daldım. Uyandığımda Carlos üstünü giyinmişti hemen bende okul için kıyafetlerimi giydim.

"Ben hazırım hadi çıkalım"

"Tamamdır Adrian"
Yatakhaneden çıkıp okul tarafına geçtik koridorda Jason salağını gördüm yanından geçerken sert bakışlarım üzerindeydi. Max ve Ter sınıfın önünde bizi bekliyordu. Huzursuz bir şekilde "Günaydın beyler" dedim.

"Günaydın, hayrola birşey mi oldu?"

"Yok ya aklım dün Jason'ın dediklerine takıldı o kadar"

Maxted cevap verdi "Boşver onu Luke artık bizim okulda değil yan okulda. İstediği kadar tehdit etsin Jason desen artık tek başına kaldı, bize bulaşması da biraz yürek ister"

"Yine de içim rahat değil. Neyse siz sınıfınıza gidin hadi Carlos bizde sınıfa girelim" dedikten sonra dağıldık. Carlos'la her zamanki yerimize geçip hocanın gelmesini bekledik.

•••••••••••••••••••••••••••••••••

Son derste bittikten sonra derin bir oh çekmiştim, şu derslerden çok sıkıldım..
Kitaplarımı toplarken Diana'ya seslendim

"Hey Diana!"

"Efendim Adrian?"

"Bi baksana seninle birşey konuşmam gerekiyor"

"Tabi buyur"

"Şu kız.. Cristina. Ona söyle bana mesaj atmasın. Vampirleri sevdiğim söylenemez senin hatrın için bir kere görüştüm o kadar."

"Peki söylerim, sen bilirsin"

Gülümsedim ve daha sonra Carlosla beraber sınıftan çıktım. Bizimkiler odalarına gitmişler sanırım. Şu son günlerde Maxted ve Terris ile çok sık görüşmüyoruz yani ben ve Carlos hep beraberiz o ikiside beraber takılıyorlar ama herhangi bir sorun olduğunda güzel dayanışma içerisinde bulunuyoruz. Carlos ile odamıza yürürken karşımıza Jason çıktı.

"Luke sizi okulun kapısında bekliyor"

"Neyden bahsediyosun sen?"

"Dediğimin neyini anlamadın gerizekalı merak ediyorum"

"Ne yapıcakmış bizi Dracula bey?

"Bilmiyorum gidin ve görün" Jason yanımızdan giderken Carlosla birbirimize baktık

"Ne istiyor olabilir bizden Adrian?"

"Gidelimde görelim"

Okulun kapısına çıktık kimse görünmüyordu.

"Nerde bu Dracula?"

"Korktu kaçtı sanırım"

Carlos'un bu dediğine gülmüştüm ama arkamdan bi ses duymamla gülmemin yarıda kalması bir oldu.

"Beni mi arıyodunuz küçük cadılar?"

Carlos gözünü dikmiş ve sırıtır bir vaziyette karşılık verdi. "Ah işte sevgili Draculamız buradaymış"

"Seni görmek çok hoş Luke.. Ne istiyorsun?"

"İntikam istiyorum pislikler."

"Neyin intikamından bahsediyorsun sen? Burda intikam alması gereken biri varsa o da benim! Boynuma geçirdiğin o sivri dişlerini tek tek sökücem aptal"

"Bekliyorum"

Carlos lafa atıldı "Konuşmanızı dinlemek yerine şu çakma vampirin hakkından gelsek daha iyi olucak Adrian"

Luke "Yeter artık gereksiz tehtitlerinizi dinlemek istemiyorum" diyerek vampir hızıyla Carlosu asfalta vurdu. Canı acımış olucak ki sırtını tutup yerde inliyordu.
Luke döndü ve bana baktı konuşmasına izin vermeden "Sen artık çok oldun vampir bozuntusu" Büyü güçlerimle onu havaya kaldırdım ve nefesini kestim daha sonra şiddetli bir baş ağrısına maruz bıraktım. Sertçe yere indirdim derin derin nefes alıyor ve toplanmaya çalışıyordu. O sırada Carlos ayağa kalkmıştı

"Bunu ödiyceksin pislik!"
Carlos ona yerde acı çektiriyordu. "Yeter kes şunu!" diye bağırdı ve Carlos acıyı kesti.

"Ne oldu Dracula az önce yalvarıyor muydun bana mı öyle geldi"

Vampir hızıyla ayağa kalktı sivri dişlerinide çıkartıp bize tısladı

"Çok korktuk ya" diyip kahkahayı bastım

Yine vampir hızıyla Carlosu ve beni boğazımızdan sıkıca tuttu beni tutan kolunu kırdım ve ikimizide bırakmak zorunda kaldı. "Hiç eğlenceli değilsin" diyerek onu savurdum.

Birden vampir arkadaşları belirdi. 4 kişiydiler Luke'u ayağa kaldırdılar 3'ü erkek 1'i kızdı.

"Birazdan eğlenirsin Adriancım" diyerek kız olan üstüme atladı canım yanmıştı. Büyüyle onu üzerimden attım tam ayağa kalkıcakken bi tanesi beni yakamdan tutup fırlatmıştı. Hızlı davranıyolardı Carlosu bana yaptıkları gibi hırpalamaya başlamışlardı. Ayağa kalktım birşeyler yapmam gerekiyordu gücümü sonuna kadar kullanmaya hazırdım ve bağırdım "Durun! defolun gidin okulunuza yoksa şimdi yaşıycağınız acının daha fazlasını yaşatırım!"

Tüm gücümle ellerimi onlara uzatarak acı çektiriyordum bu sırada ağaçlar sallanıyor yapraklar uçuşuyordu. Carlosta ayağa kalkmış bana yardım ediyordu.
Hepsi başını tutmuş kıvranıyordu. Büyüyü kestik "Bize bulaşmadan önce bir daha düşünün kan emiciler!" diye bağırıp okula girdik.

Yorgundum Carlosta yorgundu anlayabiliyordum. Direkt odaya çıktık ve yataklarımıza uzandık.

"İyi dövüştük ama" diyerek sessizliği bozdu Carlos.

"Evet ama Luke durmayacak ve şuan aşırı yorgunum. Babamı çağırıcam o Luke hakkında birşeyler biliyordur ve bizi bu yorgunluktan kurtarır"

•••••••••••••••••••••••

Olanları babama da anlattık.

"Çocuklar öncelikle sizi daha iyi yapıcak bir büyü yapıcam sonra Luke'un kim olduğu konusunda konuşuruz"

İkimize de birşeyler fısıldadı ve yorgunluğumuz geçmişti. "Şimdi gelelim asıl konumuza. Luke Adriandan ne istiyor olabilir" diye sordu Carlos

"Size açık konuşucam çocuklar. Luke Steve'in oğlu. Babasını öldürdük diye bizden intikam almaya çalışıyor olabilir"

"Herşey eksikmiş gibi birde bu çıktı başımıza yani dimi babacım!"

"Hallederiz korkmayın. Siz kendinizi koruyun başınızı belaya sokmayın. Ben eve dönücem bir kaç şey araştırmam gerekiyor bununla ilgili tamam mı?"

"Tamam baba bize birşey olmaz merak etme sen, hadi görüşürüz"

Babam odadan çıktığında Max ve Ter'in odasına gittik olanları anlattık.
"Bizi neden çağırmadınız ya"

Carlos ters ters bakarak "Çok akıllısın Terris nasıl çağırmamızı planlıyordun acaba?"

"Ne biliyim ben"

Sıkılarak seslendim "Kavga etmeyi bırakın. Bundan sonra birisi falan çağırdığında topluca gidersek avantajlı oluruz"

Hepsi beni onaylamıştı. "Neyse biz gidelim birşey olursa hemen haberleşiyoruz beyler"
Odaya geldiğimde direk yatağıma yattım saatte akşam 9'a geliyordu Carlosta telefonuyla oynuyordu..

VE UZUN BİR ARADAN SONRA BÖLÜM SONU :D BİLİYORUM BAYAAA GEÇ OLDU AMA GEÇ OLSUN GÜÇ OLMASIN DEMİŞLER DİMİ AMA.. :D UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM

VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN YENİ BÖLÜM KISA ZAMANDA GELİCEKK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

belalı cadı || trouble witchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin