KAFAMDAKİ SORULAR

446 16 8
                                    

MULTİMEDYADA CRISTIAN VAR. YENİ BÖLÜM GEÇ GELMİŞ OLABİLİR BEĞENMENİZ ÜMİDİYLE İYİ OKUMALAR :DD

Tatlı uykumdan alarmın sesiyle uyanmak zorunda kaldım. Carlos horlayarak uyuyordu, tam bi öküz! Ayağımla vurarak kaldırmaya çalıştım. "Kalksana lan" hala umursamıyodu en sonunda uyandırabilmiştim. İkimizde okul kıyafetlerimizi giyerek -daha doğrusu ben siyahlara bürünmüştüm- Carlosta altına kot pantolon üstünede tuhaf bi tişört giyerek ve kolyesini takarak kendi tarzını oluşturmuştu. Yatakhaneden çıkarak okul bölümüne geçtiğimizde Max ve Ter ile karşılaştık biraz sohbet ettikten sonra zilin çalmasıyla onlar sınıflarına gitti. Herkesin luke hakkında konuştuğunu ve bana dayak yemişim gözleriyle baktıklarını anlayabiliyodum.
Sınıfa girdiğimizde Diana yanımıza geldi. "Günaydın beyler"

Carl neşeli olarak "Günaydın hanımefendi" dedi. Onları takmayarak her zamanki yerime oturmuştum Carlosta bi kaç dakika sonra yanıma oturmuştu. "ee dostum dün naptınız?" neyden bahsettiğini anlamaya çalışır gözlerle ona baktım beni anlamış olacak ki "Şu vampir kızla" dedi.

"Ha, Cristinayı diyosun"

"Adı her neyse işte"

"Bişey yapmadık tanıştık öyle sıradan bi vampir ne beklersin" sesim ne kadar inandırıcı çıkmıştı orası tartışılır. İnanmamış bakışlarıyla "Tabi" dedi o sırada hoca sınıfa girmişti yoklama alırken herkes Luke'un gittiğini ve vampirliğini konuşuyordu.

"Carlos, baksana bi"

"Noldu?"

"Sahi luke'un vampir olduğunu nasıl anlayamadık, en önemlisi de hem cadı hem vampir olmayı nasıl başarmış"

"Bilmiyorum ama sonuç olarak kurtulduk ne olduğu umrumda bile değil, Jason tek kaldığına göre biraz onunla oynayalım."

"Tamam Jason'u hallederiz." dedim. İçimden bi ses herşeyin daha yeni başladığını söylüyordu ama Carl'ında söylediği gibi kurtulmuştuk luke artık burda değildi en iyisi boşvermeliydim.

••••••••••••••

Nihayet son dersin son dakikalarındaydık, saat 3'tü. Bir an önce şu aptal Jason'ı halletmek istiyordum. Öğle arasında Maxted ve Terrise de söyledik sanırım onlarda keyifle bekliyordu Jason'ı..
Ve zil çalmıştı. "Carlos hadi çabuk ol jason'ı yakalamalıyız." dedim ve kitaplarımı hızlıca çantame koyarken Max ve Ter sınıfta belirdi aceleyle çıktık Jasonı takip etmeye basladık yatakhaneye giriyordu bi şekilde onu arka bahçedeki tenha bölgeye götürmeliydik ama nasıl?! sessizce "Beyler bunu nasıl götürücez bahçeye" diye sordum. Maxted "Ben hallederim,siz gidin ben onu getiricem." dedi üçümüz arka bahçede max ve jason'ı bekliyorduk yaklaşık 10 dakika sonra jason'ın "bırak beni!" diye bağırışlarını duyduk.

"Sesini kes yoksa o beynini yerinden uçururum" diye bağırmıştım ve devam ettim "Nasıl getirdin bu salağı buraya?" o sırada karşımda Carlos ve Maxted kaçmasın diye Jason'ı tutuyorlardı. Terris ise yanımda duruyordu. "Bay Ronald'ın onu çağırdığını söyleyerek yatakhaneden çıkarttım ve buraya kadar kimseye gözükmeden büyüyle sürüklemek çokta zor olmadı" dedi Max. Jason'a sinirle bakarken sordum "Luke hakkında ne biliyorsun?" hepimizi sırayla süzdükten sonra kaçamayacağını anlamış olucak ki atıldı "Sadece oyunun yeni başladığını ve senin dikkat etmen gerektiğini biliyorum tek amacı sen ve tayfandı"

"Ben ona daha doğrusu biz ona ne yaptık da bu kadar intikamcı davranıyor?!" sesim biraz çaresiz çıkmıştı.

"Bilmiyorum, bırakın beni!"

"Benden kurtulamazsın Jason söyle!"

"Sende luke'tan kurtulamıycaksın" diyip kahkaha attı elimle çenesini tutup ayağa kaldırdım "Sinirlenmeye başlıyorum ya seni şuracıkta öldürürüz ya da söylersin, biz ne yaptık ona?!" gerçekten biz ne yapmıştık luke'a, düşünsemde bulamıyordum. Jason cevap vermemekte ısrarcıydı tek çarem kalmıştı..
Aniden karnına bi tekme attım karnını tutmaya başladı saçlarından tuttum ve bana bakmasını sağladım sert bir yumruktan sonra burnu kanamaya başlamıştı diğerleride üstüne atladı heryeri kan içindeydi hava yavaştan kararmaya başlamıştı "Yeter bu kadar gidelim" dedim. Oradan uzaklaşmaya başlamıştık arkama baktığımda o tenha bölgede jason kıvranıyordu. Yatakhaneye girerken Terris sordu "Benim anlamadığım birşey var 3 yıldır neden bulaşmadı da şimdi atağa geçti bu aptal?" haklıydı, neden şimdi saldırma gereği duyuyordu? "Luke ile yüzleşmeliyim benim yüzümden sizinde başınız belada" dedim. Carlos elini omzuma atarak "Öyle düşünme biz her zaman senin yanındayız" dedi ve gülümsedi. Diğerleride onu onayladı. Okulda dördümüzün arkadaşlığını gerçekten kıskanıyorlardı biz iyi gün değil kötü gün dostuyduk. Odalarımıza dağıldık ve kendimi yatağa fırlattım. Jasonın dediklerini düşünmeye başladım ama bir türlü kafamdaki sorulara cevap bulamıyordum.

belalı cadı || trouble witchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin