Aniden kapı çaldı sandalyeyi geri iterek kapıyı açtım. Luke ve Jason tam karşımdaydı Luke o sevimsiz suratıyla sırıtıyodu. "Merhaba beyler, yarım kalan bi işimiz var sanki" Carlos onları görür görmez kulaklıklarını çıkararak ayağa kalktı tam kapıya doğru geliyoduki Jason onu el hareketiyle geri savurdu tam suratına yumruk atıyodum Luke yumruğumu tuttu "Yavaş ol bakıyım sen." diyerek yumruğumu indirdi. Carlos ayağa kalkmak için çabalarken Luke'a haddini bildirmemin sırasının geldiğini anladım iddalı ve güçlü bi şekilde karşısında durarak cevap verdim. "Bana emir veremezsin." elimi uzatarak hızlıca Yatakhanenin koridoruna düştüğünü düşündüm ve Luke koridora düştü. Jason bana kafa atıcakken Carl büyüyle onu yere serdi. Bende hemen jason'ın üstüne çıkarak iki yumruk attım, arkamı dönmemle Luke un ayağa kalktığını ve Carlosu hem büyüyle hemde tekmeleriyle dövdüğünü gördüm söz konusu arkadaşlarım olduğunda hassastım bağırarak "Onu bırak! Eğer cesaretin varsa bana gel" Luke, arkasını döndü "Seni öldürmek benim için büyük zevk" dedi ve üzerime doğru koştu ve ikimizde yere serildik odada Carlos bayılmış halde yatıyordu,Koridorda ise Jason kıvranıyordu.
Luke ve ben yerden kalkmaya hazırlanırken kafamda aniden şiddetli baş ağrısı hissettim başımı tutmuş inlerken bunu kimin yaptığını anlamaya çalışıyordum koridorda yüksek sesle bağırdım "Kesin şunu!!." Bunu Jason yapıyordu. Luke ve Jason karşımda büyüyle acı çektiriyolardı bana. Sonunda kesmişlerdi zar zor ayağa kalktım ve Luke'un bana tuhaf tuhaf baktığını anladım dibine kadar girdim "Benden ne istiyorsun?!"
"Üzgünüm Adrian ölme vaktin geldi"
ne demeye çalıştığını anlamamıştım aniden Luke'un gözleri karardı ve gözlerinin altında damarları ve sivri dişleri çıktı. Neler olduğunu hala anlayamamıştım Luke bir cadı ama şuanda karşımda vampir olarak duruyordu şaşkınlığım ve korkum her halimden belliydi.
"Nesin sen?!" diyerek arkama bakmadan koşmaya başladım fakat aniden önüme geçti durmak zorunda kaldım, sivri dişlerini birden boynuma geçirdi kanımı içiyordu hissettiğim acı paha biçilemezdi. En son çaresizce "Yapma" diyebilmiştim ve gözlerim yavaş yavaş kapanmak üzereydi.
DİANA'NIN ANLATIMINDAN
Cristina bana "kendi okuluna git" dedikten sonra odadan çıktım ve vampirlere görünmeden Cadı okuluna girmeyi başardım. Odada tek kaldığım için yatağımda uzanarak Cristiana'ya yaptığımın yanlış olduğuna kanaat getirdim. Rose'la beraber Adrian'ın onu yanlış tanımasına yol açmıştık, kendimi suçlu gibi hissediyodum ve ona özür borçluydum.
Dayanamayarak Cristianadan özür dilemeye gitmek için üstümü düzeltirken bi çığlık ve ardından koşma sesleri duydum kapıyı açtım ve koridorun ortasında Jason'u, Adrian'ı birde arkası dönük olan birini gördüm. Olamaz! Adrianın kanını içiyordu ve bayılmak üzereydi bişeyler yapmalıydım sınıf arkadaşım zor durumdaydı!
Odamdan çıkarak onlara yaklaştım ve bi büyüyle vampiri duvara yapıştırdım. Gördüklerim karşısında daha da şaşırdım bu Luke! Ama o bir Cadı! Neler oluyor! Adrian hemen yere düşmüştü hali yoktu yanına giderken Luke un üzerime atlamasıyla çığlıklar içinde bağırmam bir oldu. Kanımı içmek istiyordu ama buna izin vermemek için debeleniyordum. Herkes çığlıklarımı duymuş olucak ki odalarından çıkarak başımıza üşüştüler. Luke durmak zorunda kaldı bazıları Adrianı kaldırmaya çalışıyordu bazıları ise beni.UMARIM KEYİFLE OKUMUŞSUNUZDUR YENİ BÖLÜMÜ YARIN YAYINLIYCAM TABİ EĞER +5 VOTE GELİRSE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
belalı cadı || trouble witch
VampirosAdrian 17 yaşında bir cadıdır. Ailesi onu Cadı Okuluna göndermiştir. 15 yaşından beri kendini o okulda geliştirmektedir ve düşmanlarına karşı kendini korumaya çalışmaktadır. Çünkü Adrian ve ailesi dünyadaki en güçlü cadılardandır. Düşmanları kimler...