3

188 35 9
                                    

-ვურეკავ, მაგრამ არ მპასუხობს იუნგი! - უკვე აფორიაქებული ხმით თქვა თეჰიონმა.

-თე ნუ ღელავ მან ხომ თქვა რომ ჯონგინთან მიდიოდა დაურეკე და ჰკითხე - თქვა მშვიდი ხმით იუნგიმ და სავარძელში კომფორტულად მოკალათდა.

-ეგ საერთოდ აღარ მომაფიქრდა. დავრეკავ ახლავე.

თე: გამარჯობა ჯონგინ.
ჯონგინი: გისმენთ?
თე: მე ჯიმინის უახლოესი მეგობარ ვარ თუ არ შეწუხდებით ტელეფონი მიაწოდეთ რაღაც მაქვს სათქმელი.
ჯონგინი: უკაცრავად მაგრამ ის აქ არ არის.
თე: როგორ თუ არ არის?! მან მითხრა რომ თქვენ დაურეკეთ და თქვენთან წამოვიდა.
ჯონგინი: ჯიმინი სადღაც ერთი კვირა არ შემხმიანება და არც მე მიმიწერია ან დამირეკია მისთვის. რამე მოხდა?
თე: -არა არაფერი საგანგაშო, მადლობა.

თეჰიონმა ტელეფონი გათიშა და დივანზე უკვე მეტად აღელვებული ჩამოჯდა.

- რა გითხრა იმ ბიჭმა?- იკითხა იუნგიმ რომელიც გრძნობდა, თუ როგორი დაძაბული იყო თეჰიონი.

- ჯიმინი მასთან არ არის, მითხრა რომ უკვე ერთი კვირა არ შეხმიანებიან ერთამენთს და ახლა სად ვეძებოთ? რომ არ მოვიდეს? იქნებ გაიტაცეს? იქნებ ვინმე გარეწარმა ალფამ დაიჭირა?იქნებ მას ბლ... - ბოლო ფრაზის წარმოთქმაზე თეჰიონმა ენაზე იკბინა რადგან მიხვდა რომ იუნგის წინ ზედმეტს ლაპარაკობდა, მას არ უნდა გაემხილა მეგობრის საიდუმლო ბლოკატორებთან დაკავშირენით.

- ბოლოს რა თქვი? - ვერ გაიგო წესიერად იუნგიმ.

- იუნგი მაგის დროა ახლა? მეც აღარ ვიცირას ვლაპარაკობ - თავის დაძვრენა გადაწყვტა თეჰიონმა.

ARE YOU REALLY BETA? ¦YM¦ Место, где живут истории. Откройте их для себя