4

194 37 34
                                    

ომეგამ ცოტა ხნით განტვირთვა გადაწყვიტა და წიგნის კითხვა დაიწყო, როდესაც მის კარზე დააკაკუნეს.

- ჯიმინ შეიძლება შემოვიდე? - იკითხა იუნგიმ.

*იუნგი ჰიონს აქ რა უნდა? რატომ მოვიდა?კარგი ჯიმინ დაწყნარდი თავი ხელში აიყვანე* - ფიქრობდა ომეგა

იუნგი: ჯიმინ? აქ ხარ?

ჯმ: კ-კიი აქ ვარ შემოდი ჰიონ.

იუნგიმ კარი ფრთხილად გააღო და ოთახში შევიდა.

ჯმ: რამე მოხდა?

იუნგი: არა.. კიარადა კი... ანუ ესეიგი მოკლედ რომ ვთქვა შენი დახმარება მჭირდება.

ჯმ: დახმარება? რაში გჭირდება ჩემი დახმარება ჰიონ?

იუნგი: მინდა თეჰიონს სიურპრიზი გავუკეთო იქითა კვირის ბოლოს და შენ უნდა დამეხმარო, ჩემზე კარგად მაინც შენ იცნობ მას.

ნარინჯისფერთმიანი გაოცებული უყურებდა თავის ჰიონს და არ იცოდა რა ეპასუხა, რადგან მისთვის არ იქნებოდა ადვილი ამ თხოვნის შესრულება.

ჯმ: ამ..მე..რ-რათქმაუნდა დაგეხმარები -იუნგის დასანახად მკრთალად გაიღიმა ომეგამ.

იუნგი: მადლობა დიდი - ამ სიტყვების წარმოთქმის შემდეგ წამებში იუნგი ჯიმინს ჩაეხუტა და თან უთხრა - მადლობა უარი რომ არ მითხარი.

ჯმ: ჰ-ჰიონ შენ უარს როგორ გეტყვი, ჩვენ ხომ მეგობრები ვართ - კვლავ ეს ჯიმინის მკრთალად მომღიმარი სახე, რომელსაც მოგვიანებით სევდა შეიპყრობს.

ჯმ: და რამე გაქვს გეგმაში რისი გაკეთებაც გინდა?

იუნგი: ჯერ არა და ზუსტად მაგიტომ გთხოვე დახმარება, ალბათ დიდიხანია იცი რომ თეჰიონი მიყვარს, მთელი ამ წლების განმავლობაში ერთმანეთთან კონტაქტი არ გაგვიწყვეტია, რომ ვაკოცე მანა მიპასუხა ხვდები? MIPASUXA, ვფიქრობ, მასაც აქვს ჩემს მიმართ გრძნობები. აბა შენ რას ფიქრობ?

ჯმ: როგორც შენ ამბობ მართლა თუ ეგრეა ანუ მასაც მოსწონხარ ჰიონ.

ARE YOU REALLY BETA? ¦YM¦ Место, где живут истории. Откройте их для себя