Chapter 49

180 10 0
                                    

Alleen's Pov

*Χριστούγεννα*

"Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που δέχτηκες να με συνοδεύσεις." εξέπνευσα βαριά.

Ο Harry μου κρατούσε σφιχτά το χέρι, ενώ στεκόμασταν έξω από την επιβλητική ξύλινη πόρτα του πατρικού μου.

"Ευκαιρία να δω και τον Miles." ανασήκωσε τους ώμους του. Μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο να πάρω λίγη δύναμη.

Έριχνα το βάρος μου μια στο ένα πόδι μια στο άλλο. Αν ήταν στο χέρι μου, θα έφευγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Έκανα εικόνα εκείνη τη στιγμή εμένα και τον Harry, να είμαστε αγκαλιά στο σπίτι του, ξαπλωμένοι στον καναπέ, σκεπασμένοι, να πίνουμε ζέστη σοκολάτα και να παρακολουθούμε καμία cheesie χριστουγεννιάτικη ταινιούλα στο Netflix. Παρόλα αυτά είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως θα του χάριζα, κατά το δυνατόν, μια ζεστή οικογενειακή χριστουγεννιάτικη μέρα. Πράγμα που σημαίνει, έστω παροδικά, ανακωχή με τη μάνα μου.

"Σκοπεύεις να χτυπήσεις το κουδούνι ή θα ξεπαγιάσουμε από το κρύο;" αναρωτήθηκε ο Harry βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.

Χτύπησα το κουδούνι. Άκουσα κάποιον να προχωράει με γρήγορες δρασκελιές.

Η πόρτα άνοιξε αλλά δεν είδα κανέναν. Τότε κατέβασα το βλέμμα μου. Ένα γλυκό κοριτσάκι περίπου 5 χρόνων με φορεματάκι σε χρώμα κόκκινο με το σχέδιο του Ρούντολφ και αρκετά μακριά κόκκινα σγουρά μαλλιά, στεκόταν στο κατόπι.

"Ποιοι είστε εσείς;" ρώτησε ντροπαλά

"Είμαι η Alleen κι εκείνος ο Harry." της χαμογέλασα. "Πώς σε λένε;"

Υποθέτω πως το παιδάκι ανήκει στον εν δυνάμει πατριό μου.

"Violet..." έπαιξε με το στρίφωμα του φορέματος

Για να είμαι ειλικρινής δεν υπήρξα ποτέ από τις κοπέλες που βλέπουν μωρά ή μικρά παιδάκια και χτυπάει το μητρικό τους ένστικτο. Μάλλον θα έλεγα πως για μένα ισχύει το κάθε άλλο. Δεν τα απεχθάνομαι. Απλά δεν τα θέλω κοντά μου. Με φοβίζουν και με φρικάρουν. Η ορθολογικότητά τους είναι ανύπαρκτη, οπότε δρουν βάσει συναισθημάτων κι επιθυμιών. Θα τα παρομοίζα με ζωάκια σε αυτό το πρωινό στάδιο της ηλικίας τους• ωστόσο μια τέτοια παρομοίωση θα ήταν παρατραβηγμένη.

"Γεια σου μικρούλα. Μας επιτρέπεις να περάσουμε;" τη ρώτησε ευγενικά ο Harry.

Εκείνη έγνεψε, ενώ έγειρε το κεφάλι της στο πλάι και του χαμογέλασε.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Self-HarmedWhere stories live. Discover now