4.BÖLÜM(YENI BIR HAYAT)

1.6K 82 8
                                    

Multimedia:Elsanin yeni evi

  O gidecegimiz yere varmistik.Cok buyuk bir yer adamlar önde ben arkada yürüyordum.Sonunda koca bir kapiya vardik.Acaba kimdi bunlar?Adamlarin arkasindan hizla iceri girdim.Bayagi buyuk bir masa vardi.Masanin basinda oburlerinden yuksek bir sandalyede oturan bir adam vardi.Ben iceri girdim ve sessizlik oldu.Masaya dogru yurudum ve karsimda duran adamin hizasinda tam karisinda durdum.Herkez bana bakiyordu.Ve masanim basindaki buyuk koltukta oturan sahis konusmaya basladi.

"Hosgeldiniz Bayan Bowers sizi boyle zorla getirmemizi lutfen affedin.Fakat baska turlu buraya gelmezdiniz."

"Beni anlasilan iyi taniyorsunuz"

"Dogdugunuzdan beri sizi takip ediyoruz.Ben Bas Vampir ki sanirim bu belli oluyor.Ismim Max."

"Sanirim bu tanisma faslini atlasak iyi olur."

"Bencede.Evet kendi turumuzden birini yok ettiniz Bayan Bowers bu hicte umursamamazlik yapabilecegimiz bir durum degil.Olayi biliyoruz.Fakat kendinizi bu konuda sinirlerinizi kontrol etme konusunda egitseniz iyi olur."  Bas vampir olacak herif bunlari soyleyince kahkaha attim ve egilerek ellerimi masaya vurdum.

"Nedir la sizin derdiniz?"  (Recep Ivedige saygilar sjsjsjjsj)

"Bayan Bowers sizi kibarliga davet ediyorum.Yoksa bende cirkinlesebilirim."

"Hi?Kibarlik mi?Yolumuzu kestiniz beni buraya zorla getirdiniz ve bana kibarliktan mi bahsediyorsunuz?"  Zorla kelimesini bastirarak soylemistim.

"Bayan Bowers bakin siz bir melezsiniz fakat bu beni yenebileceginiz anlamina gelmez sizden daha bilgiliyim ve sizi bilgilerimle rahatlikla yenebilirim o yuzden Bas Vampirim ve ayrica...Baban ve annen beni cok iyi tanirlar.Onlar benim erkek kardesimi öldurmuslerdi.Jason...Sen kucukken yeni dogdugun zaman Jasonu seni alip buraya getirmekle gorevlendirdim fakat senin annen ve baban onu öldurduler.Bir vampir ölumsuzdur ama bir vampir sadece iki turun ellerinden ölebilir.Bir kökenler,iki melezler.Ve sen ve ailen o turlerdensiniz.Ama sanirim bilmediginiz bir sir var."

"Lan ne konustun bea he bende şu sirra gelelim diyodum artik ne lan bu sir?"

"Bayan Bow---" o sirada kapi tekmeyle acildi.Iceri annem ve babam girdi.Babam hemen lafa atildi.

"Max kizimizi neden buraya cagirdin?Kizimin o vampiri öldurmekte hakli nedenleri var.Ve kurallari senden daha iyi bildigimr gore ceza almaz."

"Biliyorum Micheal o sadece bahaneydi kizinin bu sirri bilmeye hakki var."

"O sadece efsane Max.Kizimin kafasini bunlarla karistiramassin."

"Max kizimiza bir daha yaklasma SAKIN!" Annemin sesindeki ciddilik beni ürkutmustu.Babam arkasini döndu ve kapiya dogru yurumeye basladi.Annemde beni cekistirmeye başladi.Ve hemen arabalara bindik.Eve varmamiz 5 dk surmedi.Eve gecer gecmez sessizligi bozdum.

"Anne lutfen anlatin artik su sırrı lutfen"

"Otur kizim anlatacagiz." Ucumuzde koltuga oturduk.Babam konusmaya basladi.

"Elsa...Yuzyillar once bir kehanet ortaya cikmisti bir buyucu tarafindan ve bu kehanette bir melezin dogacagindan ve herkezi yenebilecek güce guzellige ve kudrete sahip olacagi yaziliydi.Tahmin edebilecegin gibi o melez sensin.Ve eski bas vampir Maxten ve benden onceki bunu ogrenince bir ilac hazirlatti.Bu ilac melezin kanina karistigi anda vucut yanmaya baslar ve bedeni yok edene kadar devam eder.Fakat bu ilacin ise yarayip yaramayacagi belirsiz daha once denenmedi cunku tek melez sensin.Ve denemelerinede izin vermeyecegiz.Eger sana zarar gelirse buyuk bir savas cikar annenin dostu olan kurtlar benim dostum olan vampirler ki kurtlarin hepsi vampir sevmediklerinden arkamizda duracaktir.Kurtlar seni korumak icin cok cabalamislardi.Halada cabalayacaklardir."   Babamin soyledikleri karsisinda elim ayagim titremeye basladi.Annem ise coktan hickiriklara bogulmustu.Ikisininde gözlerinde ilk kez bu kadar buyuk bir korku gordum.Hemen lafa atildim ve

"Bana bisey olmaz anne baba hicbirsey olmayacak o ilaci enjekte etmeye bile yaklasamazlar.Kafalarini koparirim."

"Kizim onlar senden daha tecrubeli o yuzden seni bir okula gonderecegiz.Orda hem kurt hemde vampir tarafini gelistireceksin.Kurt ve Vampir Akademisi ama hangi tarafin baskinsa ona gore agirlikta ders alacaksin.Yukari cik ve hazirlan bebegim hadi."

"Tamam"  Hemen yukari ciktim ve aynanin karsisina gectim yuzum solmustu.Ustumdekileri cikardim ve soguk suyla dus aldim bu beni kendime getirdi.Sonra dolabin karsisina gectim kisa yirtik sort uzun v yaka kirmizi kazak giydim ayakabbida siyah bilek topuklu botlarimi giydim.Telefonumu kapip asagi indim.Annem ve babam arabada beni bekliyorlardi galiba hemen arabaya gittim ve bindim ordalardi.Yol kisa surdu bir depoya geldik.Babam hemen bir adamin yanina gitti bizde annemle pesinden gittik.

"Hosgeldin Micheal"

"Hosbulduk Jack kizim Elsa esim Olivia "

"Sizde hosgeldiniz" dedi Jack annem ve bana bakarak bizde annemle gulumsedik.Babam devam etti.

"Jack kizim melez biliyorsun hangi tarafinin baskin geldigini bilmek istiyorum."

"Tamam beni takip edin"  Jackin pesinden yurumeye basladik sonra bir odaya girdi ve bana dondu

"Elsa lutfen suraya otur"  Jackin dedigini yaptim ve oturdum.

"Simdi Elsa kafandaki herseyi bosaltmani istiyorum gozlerini kapa kafanda hicbir sey birakma herseyi topla bir kasaya koy ve kasayi kitle."  Jackin dediklerini yapmayi basardim sanirim.Hadi bakalim.Jack devam etti.

"Simdi kafanda kendi vampirini ve kurdunu savastir.Sakin gozlerini acma ikisine tum guc yuklen."  Jackin kalktigini hissettim ve babamla konusmaya basladiklarini duydum.

"Eger gozlerini actiginda gozleri kirmizi olura vampir siyah olursa kurt tarafi baskindir."

"Tamam"  Jack tekrar yanima geldi.

"Gozlerini ac Elsa"  Gozlerimi actim.Ve Jack bana gulumsedi babama dondu ve

"Kizin sana cekmis Micheal"  Hemen kalktim babam Jacke tesekkur etti ve arabaya bindik.Babam bana dondu ve gulumsedi.Ve

"Elsa vampir kisminin baskin oldugunu ogrendigimize gore artik okula gitme vakti geldi Washington'a gideceksin ilk gun bende senle gelecegim sen araba ben ucakla gidecegim senden once orda olacagim eve gidince sana guzel bir ev alacagim sen direk eve gidersin bende okuldaki isleri hallettikten sonra yanina gelirim ve 1 gun kaldiktan sonra donerim" dedi bende babama gulumseyip "Tamam" dedim.Kisa sure sonra evdeydik.Ben yukari ciktim babam ve annem bana ev seciyorlardi.Esyalarimi toplamaya basladim.Isim bittiginde saclarimi at kuyrugu yaptim makyajimi sildim ve yeniledim.Kiyafetlerimi degistirmedim.Asagi indim babam cokta havaalanina gitmisti annemle vedalastiktan sonra arabama bindim.Yol 3-4 saat surdu.Sonunda evi buldum.Ev muazzamdi.Hemen arabadan indim bavullari bagajdan cikardim ve gulumsedim.Yeni Hayatima merhaba deme vakti gelmisti...

Bayan MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin