9.BÖLÜM(SEVGİLİLER GÜNÜ!)

1.8K 82 5
                                    

Araba Joshundu.Beni nasıl bulmuştu?Yavaşça yürümeye başladım.O sırada arabanın kapısı açıldı içeriden Josh çıktı.Kısa çaplı bir şok yaşadıktan sonra omuzlarımı dikleştirdim ve ona doğru şaşkınca yürümeye başladım.Joshta bana doğru yürümeye başladı.Aramızda 7-8 cm kalana kadar yürüdük sonra durduk.Josh konuşmaya başladı.

''Merhaba, Elsa''

''Ne işin var burda Josh?''

''Beni böyle mi karşılıyorsun?''

''Bence bu bile sana fazla''

''Pekiiii beni orda bıraktıktan sonra neler oldu?''

''Bu seni ilgilendirmez Josh''

''Waow peki'' Bozulmuş bir şekilde yüzünü buruşturdu.

''Seni en son görüğümde sana seni bir daha görürsem karşıma çıkarsan seni öldüreceğimi söylemiştim ölmeye çok meraklısın anlaşılan'' dedim ve piç smile gülüşü yaptım.Josh sinirlenmişe benziyordu.Üstüme doğru yürümeye başladı.Bense kaşlarımı kaldırıp yürümeye başladım ve

''Hooop dedik ney bu artislikler?''

''Biraz ciddi olmayı denesen diyorum.Senden nefret ediyorum''

''Benden nefret mi ediyorsun?Lan sen ölsen cenazene saçıma sim döküp gelirim sana olan nefretimi bana anlattırma.''

''Elsa!Haddini aşıyorsun!''

''Sana aşığım sanmıştım pezevenk herif ama sadece benim için bir hevesmişsin şimdi burdan siktir git!'' Josh vampir yüzünü ortaya çıkarmaya başladı ve o sırada birinin bana seslendiğini duydum.Bu Leilaydı ama yanında Alex ve Marcus vardı.Hemen yanıma geldiler.Alex anında korumacı bir tavırla önüme geçti.

''Kimsin lan sen?'' dedi.Josh ise sadece kaşlarını kaldırmakla yetindi.Alex sinirlenmişe benziyor ki boğazından sesler çıkmaya başladı ve kurda dönüştü Josh bunu beklemiyor olacak ki yüzünde küçük bir şaşırma ifadesi yakaladım ama sonra tekrar o soğuk bakışları geri döndü.Alex Joshun üstüne atladı ve dövüşmeye başladı.O sırada birinin beni çekiştirdiğini hissettim bu Marcustu Leila ve beni eve sürüklüyordu kolumu çekip ona ters ters bakmaya başladım.

''Napıyosun?''

''İçeri geçin biz halledeceğiz''

''Bizde halledebiliriz''

''İçeri geçin dedim size!'' Çok sinirlenmiştim bir tane patlatmamak için kendimi zor tuttum bana kimse emir veremez ama bişi demeyip Leila ile içeri girdik.Pencereden olanları izlemeye başladım.Alex Josh'un ağzına sıçmıştı.Haketti o piç! Leila beni sakinleştirmeye çalışırken sinir krizine geçtiğimi yeni farketmiştim onu elimin tersiyle iterek sertçe bağırdım.

''Beni rahat bırak Leila!'' Leilanın gözleri dolmuştu.Söylediklerimden pişman olduğumda çok geç kalmıştım Leila hıçkırıklar içinde evden çıktı.Ben hala yaşadıklarımın şokundaydım.Alex'in beni sarsmasıyla kendime geldim.Josh gitmişti.Alex bana korku dolu gözlerle bakıyordu.Bana bakıp sorular sormaya başladı

''Leila nerde?''

''Bilmiyorum sanırım sinirimi ona yansıttım.''

Bayan MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin