Îmi lipsești

4.2K 228 2
                                    

(Lily Collins)

    Sunt în această cameră de spital  de aproximativ jumătate de oră, plângând fară oprire în timp ce Justin și Pattie mă consolează. Justin și-a sunat mama cum ceva timp în urmă și i-a povestit totce s-a întâmplat.Asistentele medicale mi-au bandajat incheietura deoarece am zgârieturi și o vânătaie. Le-am de când tatăl meu m-a strâns.
   Nu pot să încetez să nu mă gândesc la mama. Medicii au încercat s-o renvie, dar nu au reușit și au declarat-o moartă și au aflat și ca avea cancer la gât. Nu vroiam s-o pierd, ea era singura pe care o mai aveam. Nu pot să cred că toate mi se întâmplă mie.
     Mama mi-e dor de tine și îmi doresc să fii aici, lângă mine. Te iubesc atât de mult...
    
,,Domnișoară Collins?” m-am uitat în sus și am văzut doi ofițeri de poliție ,,Ați putea, vă rugăm, să ne spuneți exact ce s-a întâmplat cu ceva timp în urmă?”
      Am dat din cap,mi-am mușcat buza și mi-am șters ochii ,,Am fost cu prietenul meu acasă, pentru că aseara am dormit la el. El a vrut să mergem să luăm prânzul, așa că l-am rugat să trcm mai întâi pe la mine pentru a mă spăla. În timp ce îmi făceam duș, am auzit-o pe mama țipând...” am înghițit ,,m-am dus spre camera ei și l-am văzut pest ea. El a țipat la ea și a lovit-o pst față de câtva ori.I-am spus să se oprească, dar el nu m-a ascultat.” vocea mea se auzea din ce în ce mai încet ,,a forțat-o să se ridice în picioare, apoi mi-a spus să-mi iau la revedere de la ea . L-am văzut cum a scos un cuțit din spatele blugilor, apoi a înjunghiat-o repede pe mama în s-” am îzbucnit în hohote, iar Justin și-a înfășurat brațele după umerii mei ,,în spate, în lombar.” mi-am ascuns fața în pieptul lu, iar el mi-a frecat spatele.
    ,,Ssst...” a șoptit Justin.
   ,,Ne puteți spune ce v-a făcut dumneavoastră?”
  Plângeam incontrolabil în timp ce fața mea era scufundată în piptul lui Justin și îmi era foarte greu să vorbesc ,,Am auzit un țipăt și mi-am dat seama că ceva se întâmplă sus, așa că am mers în interior pentru a o căuta. Le-am găsit în camra mamei sale. Ea era dezbrăcată, iar el încerca s-o violeze, așa că l-am oprit lovindu-l în față.”
     ,,Deci, domnișoară Collins , am aflat că Marco luase droguri atunci când incidentul s-a întâmplat.” m-am uitat la ei ,,Noi încă nu l-am interogat încă-” s-a uitat la celălalt ofițr și a dat din cap ,,o să vă informăm mai multe despre caz.”
    ,,Vă mulțumesc, domnule.” a spus Justin.
    ,,Cu plăcere. Acum v-om plecat.” Justin a dat mâna cu ei și Pattie le-a mulțumit.

        ------

   Mă usturau ochii și mă doare capul. Vreau să țip și să plâng până voi rămâne fară lacrimi.Nu știu ce voi face. Viața mea e de rahat. Vreau să adorm și să nu mă mai trezesc.Am crezut că ăsta a fost doar un coșmar, dar tot ce s-a întâmplat a fost real. Totul este real. Vreau să mor. Nu mai am pentru ce să trăiesc.
    ,,Scumpo..vreau să păstrezi asta...” a spus în timp ce plângea de durere.
  Ochii mei sunt neclari din cauza lacrimilor când m-am uitat în jos la plicul pe care-l ținea.
   ,,Promite-mi că-l vei deschide când vei împlini 18 ani, ok?”
   Am suspinat în timp ce am aprobat din cap ,,D-Da mamă, îți promit...” apoi ea mi-a zâmbit slab. 
    
 
 Am izbucnit din nou în hohote în timp ce mă foiam prin pat. Inima mea este plină de durere și mă simt slăbită. Am auzit o bătai în ușa, dar nu mă deranjez să răspund. Ușa se deschide și-l vă pe Justin cu o tavă în mână. O așează pe noptieră și se așează lângă mine, pe pat.
  ,,Hei..Tu nu ai mâncat nimic, Lily.”
  Am dat din cap și am mirosit ,,Nu vreau să mănânc.”
  El se încruntă ,,Vei muri dacă nu mănânci, Lily.”
  ,,Este mai bine așa.” am mormăit.
   El oftă și și-a pus mâna pe capul meu ,,Lily te rog să mănânci ceva.”
   ,,Nu...”
   A oftat din nou și m-a sărutat pe frunte, iar apoi s-a ridicat. Am simțit cum patul se scufundă sub mine și apoi o perech de mâini care mi-au înfășurat talia.
    ,,Mi-e dor de mama, Justin.” am spus când l-am privit.
   Mi-a dat o privire simpatică ,,Știu...” a șoptit.
    ,,Chiar îmi lipsește.” am spus în timp ce lacrimile curgeau pe obrajii mei.
    ,,Shh...Totul va fi bine.” a bolborosit. Mi-am închis ochii și mi-am îngropat fața în pieptul lui.
    ,,Nu, nu!” am spus în timp ce-mi mișcam capul ,,Totul nu va fi bine, Justin. Mama a plecat și nu mai am pe nimeni. Ea este totul pentru mine, Justin!O iubesc atât de mult...” m-am oprit atunci când mi-am amintit de acel nenorocit. Furia ia controlul absolut asupra corpului meu când îmi amintesc de acel nenorocit  ,,Acel nesimțit....este numai vina lui!”
    ,,Ăsta era motivul pentru care tu aveai vâtătai atunci când lucrai la club?” a întrebat în timp ce s-a încruntat.
    ,,D-Da...El mă rănea zilnic. Eu și mama trăiat într-un iad din cauza lui...”
    ,,Te-a....violat?” a șoptit.
    I-am strâns cămașa în pumn ,,Nu..dar m-a atins.”
    ,,Îmi pare rău...”
    ,,Nu est vina ta, Justin.”
    El oftă ,,Nu îți face griji, sunt aici pentru tine Lily și pentru mama ta.”
    Am plâns pentru câteva momente în pieptul lui, iar ochii mei deja erau roși și umflați de ala atâtea lacrimi vărsate. Justin iși frecă ușor palmele pe spatele meu, iar eu nu nici nu mi-am dat seama când am adormit. 

      (Justin Bieber)

    ,,Cum se mai simte?” m-a întrebat îngrijorată mama când m-am așezat pe canapea.Mi-am lins buzele.
     ,,Este într-adevăr rănită, mamă. A plâns toată ziua și nu vrea să mânânce. Dar a fost obosită și a adormit.” am oftat.
     ,, Săraca Lily.” oftă și se opri,,Cu ceva timp în urmă, cineva a venit s-o caute și mi-au spus că sunt oamenii de la casa de copi. Au spus că Lily are 17 ani și că ar dori să stea acolo pentru că în primul rând ea nu mai are pe nimeni și că nu poate locui acolo decât dacă are un tutore sau dacă are vârsta necesara.”
    M-am încruntat ,,Ce?” am spus neîncrzător. Nu se poate întâmpla asta. Ea nu poate merge acolo.
    ,,Dar, desigur că nu am acceptat asta, așa că am decis să fiu primul ei tutore până când ea face 18 ani-” a zâmbit, iar eu am urmat-o.
   ,,Deci, ea nu va pleca de aici?”
    ,,Mhm..”
    Am zâmbit ,Asta-i grozav! Mulțumesc, mamă.”
    ,,Nicio problemă. Voi semna câteva foi mâine așa că pot fi deja tutorele ei.”
    
       -------

    Mi-am descis instantaneu ochii când am auzit țipete prin casă. M-am ridicat rapid din pat și am iețit din cameră. Am alergat spre camera pentru oaspeți și am intrat înăuntru. Am văzut-o pe Lily într-un colț în timp ce plângea și-și strângea genunchii la piept.M-am îndreptat spre ea, am îngenunchiat așa că acum pot fi la aceeași înaulțime cu ea și am suspinat ,,Lily...” Ea nu s-a chinuit să-ți deschidă ochii în timp ce lacrimile alunecau pe obraji.
,    ,,Nu..” i-am atins brațele dar ea mi le-a îndepărtat, iar eu pot vedea că tremură ,, Nu mă atinge!”
     ,,Shh...Este bine. Sunt doar eu, Justin.” i-am spus încet. Ea a deschis încet ochii pentru a se convinge.
      ,,J-Justin?” a suspinat. I-am dat la o parte mâinile și am pus-o ușor în pat în timp ce se afla în brațele mele. M-am așezat lângă ea . Capul ei este pe pieptul meu, brațele ei îmi înconjoară trupul iar brațele mele sunt înfășurate în jurul corpului ei micuț.Ea încă plângea pe pieptul meu. Mi-am presat buzele pe fruntea ei, iar ea a suspinat. M-am uitat spre ușă iar mama era în picioare cu o privire îngrijorată.
     ,,Este în regulă. Du-te la culcare.” a căscat și a aprobat din cap iar apoi a închis ușa.
     După câteva minute am simțit cum rspirația ei este din ce în ce mai încetinită. M-am uitat spre ea, iar a adormit din nou. I-am șters lacrimile de pe obraji cu degetulmare și am stins lampa de pe noptieră. Am crezut că astea se întâmplă doar în filme, dar se pare că m-am înșelat. Nu pot să cred că viața ei este un coșmar. Sper ca într-o zi viața ei să fie bună...
     ,,Noapte bună.” am șoptit. 

      

Justin Bieber's ProstituteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum