Enjoy reading ❤
-----
(Lily Collins)
A trecut o săptămână de când am avut acea conversație frumoasă cu Justin. O săptămână de când i-am simțit brațele în jurul meu și de când m-a pupat pe frunte. El a fost cam distant zilele astea; uneori când ne vedeam el nu vorbea cu mine sau vorbea, dar nu pentru mult timp. S-a comportat cam ciudat atunci când era cu mine. Mă omoară..îmi este dor de el așa de tare și credeam că acum suntem bine, dar mă ignoră uneori. Îmi este dor de noi la început, dar, din păcate, nu pot să mă întorc în trecut. Sentimentele mele pentru el sunt foarte greu de ascuns,iar acum îmi este frică...Îmi este frică să recunosc ceea ce simt pentru el.
Chiar acum, sunt în casa lui din Miami. Am fost foarte surprinsă atunci când mi-a spus că voi sta în casa lui. Am vrut să spun nu, dar el m-a cam forțat să stau. Nu vreau ca noi să fim într-o situație inconfortabilă, iar ăsta este motivul pentru care am vrut să spun nu.
Casa asta este foarte frumoasă.El are multe case, vorbesc serios! Numai Dumnezeu știe câte case deține în toată lumea asta...
El nu este chiar acum acasă pentru că, din cât mi-a spus el, este la studio pentru a înregistra un cântec nou. Nu mi-a spus la ce oră se va întoarce, deci, am rămas singură în casa asta mare, adică nu chiar singură, sunt cu câinele lui, Karma care este foarte adorabilă.
„Aww, vrei să te joci?" am spus în timp ce îl scărpinam după ureche. El a lătrat și a dat din coadă „Ok, atunci haide afară."
Am închis televizorul și m-am ridicat de pe canapea. M-am dus la ușă,iar el mă urmărea. Am văzut mingea de tenis pe podea și am luat, ieșind afară.
Un suspin mi-a părăsit buzele, iar inima mea s-a oprit. Mingea a căzut accidental pe pământ, auzindu-se un zgomot destul de tare. Amândoi s-au oprit din ceea ce făceau și s-au uitat la mine șocați. Capul meu a început să se miște în semn de dezamăgire, iar un mod mi s-a format în gât. Am încercat din răsputeri ca acel nod să dispară, înghițind.
Justin și Selena sunt în fața mea. I-am văzut sărutându-se...Deci, în tot acest timp în care Justin se comporta ciudat este datorită faptului că ei sunt împreună? În tot acest timp am fost o idioată? Oare am glumit? Nu ar trebuie să mă comport așa din cauză că ei sunt împreună, îți amintești? Poate el a încetat să mă mai placă și a început să o iubească pe ea din nou? Deci, nu ar trebui să fiu afectată despre ceea ce se întâmplă chiar acum...Dar asta mă doare din cauză că m-am dăruit cuiva care nu m-a iubit deloc. Wow...
Am simțit cum o lacrimă mi se scurge pe obraz. Nu ar trebui să plâng în fața lor pentru că nu am niciun motiv, nu? El nu este iubitul meu după tot ce s-a întâmplat, deci de ce plâng? Ei bine, este din cauză că am crezut că este ceva între mine și Justin, dar cred că m-am înșelat. El doar s-a jucat cu sentimentele mele. Doamne, sunt așa de proastă.
„Lily..." el a venit spre mine, dar eu m-am îndepărtat de el.
„Nu..." l-am avertizat.
„Mai bine aș pleca, acum." Selena a spus cu o privire tristă. M-am uitat la ea în timp ce a intrat în mașina ei și a plecat.
„Lily, este-" el a fost pe cale să mă apuce de mână, dar l-am împins destul de tare.
„Am spus că nu mă atingi!" am țipat la el, iar apoi am început să suspin.
„Lily, nu este ceea ce pare te rog-"
„Ce!? Spune-mi acum! Spui că mi-am imaginat lucruri? Încetează să mai minți pentru că știu că voi doi sunteți împreună! Voi doi vă sărutați și știu cât de mult tu o iubești pe ea...În tot acest timp, tu te-ai jucat cu sentimentele mele !?" am țipat la el din nou și apoi mi-am șters lacrimile folosindu-mi podul palmei „Stai, de ce plâng? Nu ar trebui să plâng pentru că noi doi nu suntem împreună, așa că poți să te săruți cu ce curva vrei tu!" am râs batjocoritor.
„Lily, te rog..." ochii lui s-au umplut de lacrimi
„În tot acest timp, Justin...Am crezut că însemn ceva pentru tine. Ți-am dat chiar și cel mai important lucru pentru mine, dar tu doar ai mințit? Ce sunt eu, o păpușă gonflabilă?" am spus umilită.
El a început să plângă, și știu asta deoarece lacrimile lui sunt deja vizibile pe obraji. A dat din cap„Nu, Lily..."
„Ăsta este motivul pentru care m-ai ignorat în aceste zile?Pentru că ești cu ea?"
El a dat din cap în timp ce suspina „ Nu Lily..."
„ Tu știai că am sperat ca într-o zi tu să mă iubești exact cum tu o iubești pe ea, dar cred că m-am înșelat..." am oftat puternic „Te iubesc al dracu de mult, Justin...Te iubesc din ziua în care mi-ai dovedit cât de mult îți pasă de mine . Te iubesc și din cauza asta m-am dăruit ție. Te iubesc atât de mult încât doare. Știu că nu am niciun drept să plâng chiar acum, dar cine sunt eu pentru tine? Sunt doar o fată pe care ai găsit-o în club cu un tată abuziv și o mamă pe moarte din cauza boli. Am fost doar o fată stupidă pentru tine...Dar eu plâng în momentul ăsta pentru că sunt rănită, și am fost și mai rănită când v-am văzut sărutându-vă, m-a durut pentru că am crezut că....Am crezut că cineva mă iubește pentru prima data. A fost foarte stupid din partea mea."
„Te rog nu spune asta..."
„Îmi doream ca tu să nu mă salvezi și să-l fii lăsat pe Marco să mă omoare în ziua aceea-"
„Nu! Să nu spui asta, Lily! Îmi pasă de tine foarte mult și de asta te-am salvat! Când te-am văzut prima data, am crezut că este ceva special cu tine și am avut dreptate..... Și eu te iubesc al naibii de mult! Și eu te iubesc foarte mult, Lily..." a spus tare „De ce nu poți vedea cât de mult te iubesc? Niciodată nu te-am mințit când ți-am spus cât de mult însemni tu pentru mine."
Am început să respir din ce în ce mai puternic atunci când el a spus acele cuvinte. Oare el chiar simte asta sau doar se simte vinovat pentru ce a făcut?
Am răs în bătaie de joc și am dat din cap „Ei bine, ai un mod foarte amuzant să arăți asta..." m-am întors și am fost pe cale să plec, dar am simțit cum m-a apucat de umăr.
„La naiba, Lily!" l-am auzit spunând și apoi m-a întors spre el, împingându-mă în perete făcându-mă să scap un suspin. Am fost pe cale să spun ceva, dar el buzele lui catifelate s-au presat de ale mele.
CITEȘTI
Justin Bieber's Prostitute
FanfictionJustin Bieber a fost un jucător,un curvar care iubeşte sexul,să bea, să se drogheze, să mearg în club şi să dea banii pe 'fete'.Din cauza unei fete care l-a rănit, el s-a schimbat într-un om rău. Dar dacă în peisaj vine o fată, el se va schimba? Îşi...