Hello! Ce mai faceţi? Îmi cer scuze că nu am mai postat de mult, dar am fost şi eu în vacanţă iar atunci când aveam puţin timp liber, eram invadată de lene:)))) şi îmi mai cer scuze şi pentru ora la care am postat, dar mno, încă mai este vacanţă pentru mine.
Sper să vă placă acest capitol :*
P.s. nu uitaţi să vă lăsaţi părerile într-un comentariu
-------(Justin Bieber)
Justin Bieber a fost văzut cu o fată în club noaptea trecută. El a dus-o până la mașina lui și a bagat-o înăuntru. Cine poate fi această fată misterioasă? Credeți că Justin a trecut deja peste despărțire-
Scooter a apăsat pe butonul ,off' al telecomandei și s-a uitat la mine. Mă uitam la ecranul televizorului cu ochii măriți în timp ce îmi încleștam pumnul încercând din greu să nu-l sparg.
,,Ce dracu este asta Justin? Din nou?"
,,Nu este nimic, Scooter-"
,,Ți-am spus să fii atent, da !? Doamne Justin, ce ar trebui să fac ca să te opresc din a deveni o persoană neglijentă, huh !? Ai devenit stupid chiar acum! Ți-ai bătut joc de tot, chiar și de acele persoane care chiar țin la tine, le-ai îndepărtat! "
M-am ridicat furios mergând spre el, pănă cănd am fost față în față cu el ,,Da știu că am greșit! Totul este din vina mea! Dar tu nu trebuie să mi le arunci direct în față!" a spus nervos.
,,Știi ca de când tu și Selena v-ați despărțit, tu ai devenit un adevărat nemernic-"
L-am apucat rapid de de tricou şi l-am împins în perete în timp ce îmi ridicam pumnul ,,Ţi-am spus că nu vreau să-i aud numele, Scooter!" am spus printre dinţi.
,,Haide,Justin! Loveşte-mă!" Mi-am încleştat dinţi iar pumnul meu a început să se mişte ,, Loveşte-mă, Bieber!"
I-am dat drumul respirând greu. Mi-am pus o mână pe faţă încercând să mă calmez ,,Doar pleacă, Scooter." M-am uitat în sus la el iar el încă stă aici, privindu-mă.
,,Sm spus să pleci!" am ţipat tare, apoi aşezându-mă pe canapea şi aşezându-mi maine pe faţă.
,,Mama ta a spus că deja îi este dor de tine. " iar după asta am auzit uşa însemnand că Scooter a plecat.
Tu ai distrus totul!
El spune adevărul. Este doar vina mea! Ugh, de ce viaţa mea a luat o întorsătura ca asta!? De ce!? Ce am făcut de viaţa mea este ca un iad?
De ce nu poate să fie normală din nou?
Îmi lipşeşte familia mea. Jazzy, Jaxon, tata, bunica, bunicul şi în special,mama. Chiar dacă i-am îndepărtat, ei încă sunt langă mine.
Gata!
Mi-am luat rapid telefonul şi am tastat numărul.
,,Alo?"
,,M-Mamă!?" Doare, inima mea este plină de durere. Mă simt aşa de slăbit deoarece nu ştiu ce să fac în acest moment ,,M-Mamă..." am spus cu vocea stinsă.
,,Justin....?" Am îneput să suspin, lasând toată durerea să iasă ,, Dragă, eşti bine?"
Mi-am mişcat capul nencetat ,,Mamă, nu mai pot face asta. Nu ştiu ce să facacum." am înghiţit în sec ,,Este doar vina mea, mamă! Îmi pare rău....chiar îmi pare rău...." mi-am închis ochii ,,Îmi pare nespus de rău-"
,,Linişteşte-te, este în regulă..." a spus uşor ,,Este bine....Doar aşteaptă-mă să vin, bine ?"
,,Unde eşti?"
,,La hotel. Voi veni ok dragule? Te iubesc,"
Mi-am lins buza şi am şoptit ,, Şi eu te iubesc."
(Lily Collins)
Sunt bucuroasă că astazi nu lucrez şi că am timp să mă relaxez. Mi-am mişcat capul pentru a lua părul care îmi acoperea părul.
Tata a devenit şi mai rău iar mama, ea nu este încă bine. Vreau ca ea să fi bine....Sper că într-o zi să fie mult mai bine.
Nu pot să cred ce s-a întamplat ieri....Justin.Am fost în casa lui. Doamne a fost aşa de ciudat. Stupida de mine. În special că eu sunt unul dintre fanii lui şi lucrez într-un club.
Am vazut pe cineva stând în apropiere de faleză. Ochii mei s-au lărgit. Acest copil sigur este stupid? Încearcă să se omoare singur?
Mi-am parcat rapid bicicleta pe lateral şi am alergat spre băiat.
,,Hei!" El nici măcar nu s-a întors. Când am fost pe cale să îmi pun mâna pe umărul lui, l-am auzit suspinând. Mi-am apropiat sprâncenele ,,Scuză-mă, eşti bine-"
,,Selena?" mi-am ridicat o sprânceană, iar apoi el s-a uitat la mine. Îmi căzuse faţa. Nu o să crezi in este în faţa mea chiar acum.
,,Justin-" S-a pus în genunchi şi mi-a imbraţişat picioarele începând să plângâ. Ce dracu!?
,,Selena, te rog nu mă părasi!"
,,Iaţi mainile de pe mine!" apoi m-am lăsat în jos, stând în fun,,Ow, rahat...."
,,Nu mă părăsi din nou. Nu pot face asta....te iubesc aşa de mult! Te rog, doare când mă părăseşti."
Este beat sau ce!?
Am încercat să îmi retrag picioarele, dar stransoare lui este puternică. Lacrimile lui cad violent pe obraji.
,,Dă-mi drumul!"
După câteva minute l-am simţit eliberându-se, el deja stând jos. El pare întradevăr rănit....dar, de ce este el aici beat!? Oaare a condus în halul ăsta!? Cu siguranţă că este nebun,
*Ring Ring*
M-am reîntors la realitate când telefonul lui a sunat. Oh Doamne, ce ar trebui să fac acum?
,,Justin.." L-am agitat dar el nici nu s-a mişcat ,,Trezeşte-te." am spus, zguduindu-l mai tare.
Telefonul lui continua să sune. Ar trebui să răspund? Mi-am dus mâna la buzunarul lui luând telefonul. M-am uitat la ecran pentru o vreme.
Apel ratat: Mama
Doamne Dumnezeule, este mama lui...
Am apăsat uşor pe butonul ,call'
,,Alo?"
,,Justin, unde eşti?"
Am înghiţit,, Justin a cam leşinat, iar acum suntem pe faleză."
,,Ce!?"
---
Am privit-o în timp ce ofta adânc ,, Îţi sunt recunoscătoare că mi-ai găsit fiul."
,,Este în regulă, Doamnă Mallette." i-am zâmbit,
,,Cred că tu eşti un Belieber." mi-a zâmbit uşor ,,Care este numele tău, drăguţă?"
,,Lily."
,,Îmi pare bine să te cunosc. Decât să spui Doamnă Mallette, mai bine spune-mi Pattie." Am fost şocată de reacţia ea,doarece ea m-a îmbrâşat, dar i-am răspuns la ea imediat.
,,Şi mie îmi pare bine." s-a îndepărtat şi a chicotit.
,,Îmi cer scuze pentru fiul meu-"
, Este în rgulă. Nu este mare chestie."
a a oftat ,, El doar trece prin nişte momente grele acum, şti tu."
,,Oh." M-am uitat spre trupul adormit a lui Justin. Incă are lacrimi pe obraji lui.
Aşteaptă....Rahat, oare cât este ceasul!=
M-am uitat la ceasul de la mână iar ochii mei s-au mărit. Oh rahat,rahat,rahat.. Nu este de bine. Trebui să fiu acum acasă că altfel sunt moartă.
,,Uhm,Pattie, îi pare rău dar trebuie să plec acasă acum."
,,Oh, bine. Vrei să te du eu acasă?"
,,Este în regulă." i-am zâmbit ,,Mulţumesc oricum."
Noi am coborât jos în faţa uşii lor. Ea a ţinut deschisă uşa pentru mine iar eu a ieşit ,,La revedere, Pattie!"
,,Pa,Lily. Mulţumesc din nou.Cum aş putea să te răsplătesc pentru bunătatea ta?"
Am chicotit ,,Nu este nevoie."
,,Bine, dar iţi mulţumesc din nou. Sper că te voi revedea,la revedere şi ai grija,"
Am zâmbit ,, Nicio problemă şi iţi mulţumesc." mi-am fluturat mâna înainte să plec.
CITEȘTI
Justin Bieber's Prostitute
Fiksi PenggemarJustin Bieber a fost un jucător,un curvar care iubeşte sexul,să bea, să se drogheze, să mearg în club şi să dea banii pe 'fete'.Din cauza unei fete care l-a rănit, el s-a schimbat într-un om rău. Dar dacă în peisaj vine o fată, el se va schimba? Îşi...