Sunt o curvă

4.5K 212 2
                                    

Bonus :))))
----
(Lily Collins)

În timp ce mergeam și citeam o carte, m-am împiedicat de cineva, făcându-mă să cad pe podea în fund, cartea zburând departe.
Acea persoană a chicotit și m-am uitat în sus. Mi-am ridicat o sprânceană.
„Niciodată nu te înveți Collins. Continui să te împiedici de Justin Bieber.”a spus în timp ce își mișca sprâncenele.
Mi-am dat ochii peste cap și m-am ridicat. Am observat că purta doar un prosop înfășurat în jurul bazinului. Ochii mei au crescut și am privit în altă parte „Iisuse, pune și tu niște haine pe tine!”
„Nu este ca și cum nu mi-ai mai văzut-o și până acum.”
„Cum zici tu....”
„Aseară mi-ai făcut un blow job(mi-ai supt-o), îți amintești Collins?” am încetat să mai espir normal când i-am simțit respirația caldă lângă urechea mea „Deci, de ce nu mă lași să fac și eu ceva pentru tine...hmm?”a șoptit seducător.
Mi-am luat rapid cartea și l-am lovit pest braț „Du-te dracului!” i-am spus plecând,dar el doar a râs. M-am dus în camra de zi și m-am așezat pe canapea.
În timp ce citeam, cineva și-a înfășurat brațele în jurul gâtului meu. Știam deja cine ra, îi cunoșteam parfumul „Hei, tocilaro.”
„Pleacă de aici.” i-am spus, atenția ma fiind la carte.
El a chicotit „Ști doar că glumeam cu ceva timp în urmă. Deci chiar nu vrei să vi la studiou cu mine?”
„Stau bine aici.”
„Ei bine, ok.Doar dă-mi un mesaj dacă este ceva înneregulă, da?”
„ Bine.”
„Să încui ușa. Pa tocilaro.”m-a sărutat pe partea laterară a capului.
„În regulă, șefu. Ai grijă.”
El a răs și a plecat. Am auzit ușa dschizându-se și apoi închizându-se.

---------

Am decis că o să ies să mă plimb, ochii mei find obosiți de la atâta lectură.

Către : Justin
Voi ieși să mă plimb.

După câteva minute mi-a răspuns.

De la: Justin
Bine, ai grijă :)

Am scris codul de securitate de la poartă și am așteptat să se deschidă. Am respirat aerul curat și am început să merg pe trotuar.
Nici acum nu pot să cred ce  am făcut ieri. Nu mă aștptam să reacționez așa brusc. Asta a fost prima dată când a făcut cuiva un blow job. Jur că sunt cu adevărat jenată.
Când am ajuns la destinația propusă am zâmbit. Am pus florile în apropierea mormântului ei și m-am așezat pe iarbă. Am cumpărat florile cu ceva timp în urmă.
„Bună mamă.”am zâmbit.
„Îmi lipsești atât de mult...”

Și mie îmi ste dor de tine...

„Ști că locuiesc în casa idolului meu?”

Da.

 „El și mama lui sunt foarte drăguți cu mine. Sper că îi vei întâlni.”
După ce am vizitat-o pe mama, mi-am luat rămas bun și am mers să cumpăr niște iaurt înghțat.
„Ea este fata care locuiește cu Justin?” am auzit pe cineva. M-am uitat în jur și am obsrvat două fete la a doua casă de marcat lângă mine, așa că m-am uitat în altă parte.
„Da..Nu pot să cred că Justin a acceptat să locuiască cu o curvă nenorocităă ca ea.” am auzit-o pe cealaltă vorbind. Le pot înțelege chiar dacă ele vorbesc încet.
„Știu. Are SIDA. Justin ar trebui să mă adopte pe mine deoarece nu sunt o curvă careia îi place să satisfacă bărbații în club de striptase ca ea.” au râs.
 Am înghiit în sec, uitându-mă în jos la paharul meu gol. Apoi mi-am reamintit ce am făcut ieri.
Sunt o curvă....

(Justin Bieber)

Am deschis ușa și am închis după ce am pășit înăuntru.Nu am văzut pe nimeni în camra de zi, așa că presupun că este în camera ei.
M-am dus la etaj în camera ei. Am ciocănit și am deschis-o încet. Am văzut-o stând întinsă în pat cu spatele la mine. Am intrat și am închis ușa în liniște. M-am așezat în pat și i-am atins umărul „Lily?”
Ea s-a întors și i-am observat ochii roși și umflați. Mam încruntat și i-am oferit o privire îngrijorătoare „Ce s-a întâmplat?”
A dat din cap, iar o lacrimă a alunecat pe obrazul ei.
„Ști că poți să vorbești cu mine Lily.” i-am spus încet.
Ea a dat din nou din cap și buzele au început să tremure „Sunt o cu-”
„Ce!? Nu, bineînțeles că nu. De unde ți-a venit și chestia asta?”
„Cu ceva timp în urmă, am auzit doua fete care spuneau lucruri oribile despre mine, că nu merit să locuiesc cu tine, că am SIDA pentru că sunt o prostituată.” a suspinat „ Au mai spus că îi place să satisfac bărbații. Și m-am gândit că sunt o curvă ținând cont de ce am făcut ieri.”
„Lily...Ești departe de a te numi așa, bine? Nu le asculta pe fetele alea, sunt doar geloase și de asta au spus lucruri despre tine.  Și asta nu înseamnă că după ce ai făcut ieri te poți numi o curvă.”
Oftă și se uita în jur. M-am mutat mai aproape de ea și am îmbrățișat-o„Ești frumoasă, așa că încetează să mai plângi...”
„Dacă ai fi o curvă trebuia să te oferi tuturor bărbaților, dar tu nu o faci. Mă înțelegi?” a dat aprobator din cap.
„Acum uită-te la mine.” S-a întors încet spre mine. I-am dat o șuviță care era lipită de faț ei, după urece.
„Vrei să mâncăm ceva?” a dat din cap „Bine pntru că o să comand ceva deoarece îmi este lene să gătesc în momentul ăsta.” i-am spus și i-am șters lacrimile de pe obraji.
A râs „Dar tu nu gătști, Justin.”
„Sunt doar leneș, dar pot găti.” m-am apărat.
„Pe bune?”
„Mhm. O să îți gătesc cândva.”
„Bine.”
„Este în regulă dacă o să comand mânare chinezască?”
A zâmbit „Da.”
„Ok. Hai să mergem jos.” m-am ridicat și am ajutat-o să se ridice. Mi-am simțit telefonul vibrând în buzunar și l-am scos afară.
Inima mi s-a oprit când am văzut cine mă aapela.

Apelant :Selena
 
Încă nu i-am șters numărul șu nu știu de ce. Ce mai vrea acum?
„Justin utem să mergem acum?” am auzit-o întrebând pe Lily.
Am apăsat repede pe butonul de respingere și l-am băgat din nu în buzunar „Uhm, da.” am apucat-o de mână „ Haide!”


Justin Bieber's ProstituteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum