Scuze

4K 205 4
                                    

So, am reveit cu un nou capitol dupa o lunga perioada...am si o scuza pentru asta, nu am avut net pentru ca am fost plecata la tara.
Fara alte scuze, va las sa cititi acest capitol plin de......va las pe voi sa continuati aceaata fraza.
Urmatorul capitol la 100 vizualizari si 20 de voturi sau daca nu imi este lene, poate chiar mai devreme.
Enjoy reading :*
---------------
(Lily Collins)

La naiba...Ce s-a întâmplat ieri este de necrezut! Nu mă așteptam...mi-a oferit plăcere, la dracu...din nou. Iisuse! Ce se întâmplă? Jur că atunci mi-am pierdut mințile. Am fost hipnotizată.

Idolul meu m-a sărutat. A fost cel cu (,)care am avut primul meu sărut.Idolul meu m-a văzut dezbrăcată. Atingerile lui sunt așa de blânde...Dumnezeule! Ce dracu se întâmplă în viața mea !? Acest lucru este al dracu de real, nu? Asta nu este o viața ca toate fanfiction-urile alea de pe WATTPAD unde îl întâlnești pe Justin și BAM, voi sunteți împreună! Asta este așa de neconvingător, deși....

Chiar s-a întâmplă, Justin Drew Bieber m-a dus pe culmile extazului doar cu ajutorul degetelor.

M-am înroșit și mi-am dus mâna pe piept, privind în jos, dar el m-a făcut să-l privesc din nou, ridicându-mi fața gentil.

„Ești drăguță când roșești." a spus. Mi-am simțit inima bătând rapid încât mai avea puțin și îmi ieșea din piept. Du-te dracu, Bieber.

„Și nu mai ascunde frumusețile tale naturale."a zâmbit și mi-a dat un sărut pe buze.

El s-a ridicat și și-a aranjat părul. M-am ridicat și eu, înfășurându-mi prosopul în jurul meu.

„Astăzi mă duc la studio pentru a înregistra melodia Heartbreaker..." a zâmbit „Vrei să vi cu mine?"
„Eu..." am înghițit „Cred că voi sta a-acasă..." am spus în timp ce îmi priveam mâinile.

S-a încruntat și am văzut în ochii lui că este rănit , dar și-a schimbat rapid expresia, el zâmbind „Oh...Bine. Doar sună-mă dacă ai nevoi de ceva,ok?"Am sat din cap „Ne vedem."
„La revedere, ai grijă." m-am uitat la el și deja era la ușă.

El a oftat și și-a dus mâna la ceafă „Nu uita să închizi ușa din față." a spus fără a se dranja să se uite la mine.

Ok am ascultat deja piesa Heartbreaker. Îmi amintesc că a fost prima dată când am mers cu el la studio. Sunt sigură că piesa asta este despre Selena...cred...

Am deschis încep ușa din camera mea și am pășit înăuntru, închizând-o la loc în liniște pentru a fi sigură că nu-l trezesc pe Justin care doarme în camera de lângă mine.

M-am dus la baie și mi-am dat jos hainele. Am deschis alene ușa și am intrat. Mă simt mizerabilă din cauza jobului meu.

Ricky este un om puternic ce are băieți cu el care dețin arme. Nu am nici o idee care este jobul lui înafară de a fi un penis la club, dar cui îi pasă? Nu îmi pasă nici măcar un pic de el.

Se poate vedea că este un om periculos. Poate face ce vrea.

Am oftat și am lăsat apa să curgă pe corpul meu.

-----

Încă am nevoie să dorm. Mă simt epuizată! Sunt sigură că arăt ca un zombi în momentul ăsta, uf....

„Bună dimineața..." am auzit o voce în jurul eu. M-am uitat în jur și era cât pe-aci să nu mă înec cu propriul meu scuipat.

El avea părul dezordonat ca și cum el l-ar fi aranjat să arate așa și purta doar boxeri.Iisuse, ajută-mă!

Justin Bieber's ProstituteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum