Hey guys am revenit cu un nou capitol. Îmi pare rău că l-am pus aşa de târziu, dar fiind clasa a 8-a ar fi trebuit să dau examenele Any, sper să vă placă acest capitol.
p.s. nu uitaţi să vă lăsaţi părerile într-un comentariu despre poveste.
p.s. 2 nu uitaţi să votaţi :)))
______________________________________________________________
Mi-am înfăşurat braţele în jurul taliei ei până i-am simţit buzele peste ale mele.
Buzele ei dumnezeieşti au un gust aşa de bun.
M-am prăbuşit peste ea şi am ţipat ,, Te iubesc..."
Şi-a îngropat faţa în pieptul meu. Buzele mele îi ating părul, mâinile sunt stânse în jurul ei, nevrând să-i dau drumul.
,,Şi eu te iubesc..."Am auzit-o spunând
Ochii mei s-au deschis imediat când mi-am uizit telefonul sunând. M-am ridicat rapid din pat şi mi-am frecat faţa violent.
,,Rahat!" am gemut în frustrare.
M-am uitat la noptiera pe care era aşezat telefonul meu. L-am luat repede apăsând pe accept şi l-am pus la ureche,,Alo?"
,,Justin—" am gemut când i-am auzit vocea lui Scooter ,,Avem nevoie de tine la studio—"
,,Sunt ocupat..."
,,Ocupat să petreci!? Să fuţi fete!? Să bei!?Să fumezi din nou!?" Mi-am dat ochii peste cap ,,Da, ocupat pentru mine. Avem nevoie de tine aici!Chiar acum—!"
,,Bine!" Mi-am trecut mâna prin păr ,,Voi veni acum!"
,,Să fi aici la 10—„ A apăsat rapid pe butonul de închidere şi l-am aruncat în pat.
Ce contează...
M-am uitat la ceasul digital şi este 9:30. Am sărit din pat şi mi-am întins mâinile.
Am coborât la parter, în bucătărie. M-am uitat la masă unde am văzut şuncă, ouă şi suc de portocale. M-a apropiat şi am am vazut un bilet aproape de mâncare.
Am fost curios şi l-am deschis repede
Dragă Justin,
Dela ţi-am făcut micul dejun deci nu trebuie să ţi-l faci singur.Am vrut să-ti spus că am plecat acum 30 de minute când tu încă dormeai. Mă întorc în Canada iar bunici tăi au nevoie de mine. Oricum, mulţesc că m-ai făcut să stau 2 zile jumate dragule Aş vrea să-mi cer scuze şi eu. Sper că îţi place mâncarea. Dumnezeu să te binecuvânteze! Te iubesc...
Cu dragoste, mama x
Am închiţit rapid şi am citit-o din nou şi din nou.
----
Am apăsat pe mânerul uşii şi am intrat în studiou. Apoi i-am auzit vocea lui Scooter. Ce mod distractiv să-ţi începi dimineaţa...
,,Justin ai întârziat 30 de minute!?" a spus nervos.
,,Deci?" am spus şi m-am aşezat pe scaun.
,,Ce este în-neregula cu tine? Încetează să te mai comporţi ca un măgar pentru o singură dată şi ascultă-mă—„
,,Ce dracu! Îmi dai o durere de cap! Este încă prea devreme! Tu continui să vorbeşti ca o curvă!" am răs. ŞI nu te voi asculta deoarece tu nu eşti mama mea."
El a râs cu amărăciune,, Data trecută am observat că nu ai ascultat-o şi de asta ea a plecat în Canada, deoarece fiul ei se comportă ca un nesimţit!"
M-am sprijinit pe propriile mele picioare şi m-am uitat la el ,,Taci" am spus prinre dinţii mei încleştaţi în timp ce îmi încleştam pumnul.
S-a uitat la mine pentru o perioadă.
Mi-am închis ochii şi am oftat.Mi-am lasăt pumnul jos, m-am aşezat din nou pe scaun în timp ce palma mea era pe faţă.
Liniştea a umplut aerul iar singurul lucru pe care-l puteam auzi era respiraţia mea greoaie.
,,Belieberi au întrebat ce faci. Le lipseşti mult Justin Nu ai mai stat pe twitter sau instagram de o lună."a oftat,, Le pasă de tine şi sper că ştii asta. Deci, chiar acum în sudio tu vei scrie o piesă nouă, bine? Fă asta pentru ei." Apoi am auzit uşa trântindu-se.
Am început să plând încet.
Sunt aşa de moale...
----
Am decis să-mi verific twitte-ul deci mi-am luat telefonul şi am deschis aplicaţia.
@justinbieber
A trecut o periodă de timp prieteni! Chiar acum sunt în studio scriind o nouă piesă ;)O s-o descoperiţi în curând...
Am trimis tweet-ul şi am decis să mă uit la notificări.M-am uitat la câteva dintre ele şi le-am urmărit.
@Shawtymane19994_ :
@justinbieber imi este dor de tine! Te rog urmăreşte-mă!
I-am dat retweet şi i-am deschis contul ei.
@justinbieber:
@Shawtymane19994_ şi mie imi este dor de tine şi desigur :)
Am apăsat pe butonul ei de urmărire şi l-am transformat în albastru. Am zâmbit.
(Lily Collins)
M-am uitat la pata neagră de pe obrazul meu în oglindă.
O vânătaie...
Asta am primit când m-am întors ieri asa fărălapte în mâinile mele. Dar dacă îmi aduc aminte, am intrat în Justin Bieber şi asta este de necrezut lucru care mi s-a întâmplat .Poţi să dai vina pe mine sunt un fan nu un mare belieber.
Părul meu creţ este cam murdar deci l-am spălat. Faţa mea este pală şi arăt ca o fantomă chiar acum iar ochii mei de smarald nu mai sunt aşa de luminaţi.
Asta nu sunt eu. Nu o mai cunosc pe fata asta.
,,LILY!COBOARĂ JOS ACUM!"cineva a ţipat.
Mi-am părăsit camera repede şi am coborât scările mergând în bucătărie. Ochii mei s-au fixat pe bărbatul care stătea pe scaun în timp ce citea ziarul.
,,Da tată?"
,,Fă-mi cafeaua!"a spus mai tare.
Am oftat şi m-am îndreptat spre tejghean. Am pus toate ingrientele în aparatul de făcut cafeaua.
Vezi, acesta nu este tatăl meu adevărat, este tatăl meu vitreg. Mama mi-a spus că cel adevărat a murit şi de asta s-a recăsătorit. Oare ăsta este motivul pentru care ea s-a mutat atât de repede?
Niciodată nu l-am întâlnit sau văzut înainte, nici măcar într-o poză. Mama niciodată nu mi-a arătat sau spus un dingur lucru despre el.
Am pus cafeaua într-o ceaşcă şi apoi în faţa lui. M-am uitat la el cum bea din cană dar o scuipă rapit,, CE DRACU?ACEASTĂ CAFEA ARE GUST DE RAHAT!"S-a uitat la mine nervos, s-a ridicat ăn picioare venind spre mine. M-am uitat la el cu frică. El mi-a strâns părul în pumnul lui.
Am tresărit,,CURVO!" El m-a plesnit unde aveam vânătaia şi am ţipat de durere. ,,DE ASTA VEI DEVENI O CURVĂ!"
Mi-a dat drumul ,,Acum du-te şi pregăteşte ceva de mâncare pentru mama ta care este o curvă ca şi tine!"
Când a ieşit, o lacrimă a alunecat pe obrazul meu. Am îndepărtat-o rapid şi am început să-i fac mamei o supă.
Când am terminat-o, am mers la parter spre camera mamei.Am intrat cu supa în mâna mea ,,Mamă?"
,,Iubito?Dragă eşti chiar tu?"Am auzit-o pe mama spunând cu o voce uşoară apoi a tuşit. Am pus tava pe noptieră şi am privit-o îngrijorată.
Mama are o serioasă boală, ar noi nu ştim ce fel de boală are. Tata nu vrea s-o ducem la spital pentru a fi tratată deoarece a spus că asta este o risipă de bani.
M-am îndreptat spre ea zâmbind uşor,,Da mamă, sunt eu. Ce faci?"
A zâmbit uşor ,,Sunt bine."
,,Uite, ti-am făcut o supă."
,Mulţumesc. Ce s-a întâmplat cu obrazul tău?" a întrebat îngrijorată.
,,Am intrat într-un stâlp."
A oftat. Fară vrun alt cuvânt am ajutat-o să se ridice şi să se sprijine de perete.
Am ridicat bolul.,,Nu mă minţii, Lily! m-am uitat la ea ,, Te-a rănit din nou?"
Mi-am muşcat buzele, uitându-mă în jos aprobând.
,,Îmi pare rău, este doar vina mea—"
,,Mamă..." am oftat şi am pus bolul pe tavă din nou ,,Ţi-am spus mereu că nu este vina ta."
,,Dar este vara mea. Dacă nu m-aş fi măritat cu acest monstru—"
,,Mamă te rog, nu este vina ta, bine?" am îmbraţilat-o şi i-am frecat spatele cu palma,,Este bine,tiu că într-o zi totul o să fie bine"
Ea mi-a mângâiat umerii,,Aşa sper dragă"
Mi-am muşcat limba încercând să mă opresc din plânge ,,Te iubesc, mamă!"
,,Si eu te iubesc dragă"
Am tresărit când el m-a apucat de mână strâns trăgându-mă în aşa numitul club.
,,Nu mai avem bani aşa ca am nevoie ca tu să lucrezi! Am nevoie de bani curvo!" a ţipat în faţa mea.
Muncă?Eu?
,,Ai înţeles!?"
Am fost speriată aşa că am dat repede din cap,,D-Da..." am simţit o înţepătură pe obrazul meu.
,,Ce-i asta? Nu te pot auzi..."
,,Da." Am spus mai tare ca el să mă poată auzi clar.
,,Bine." Apoi a continuat să mă sâcâie. Mi-am încruntat sprâncenele şi am văzut toţi oamenii petrecând şi pe câţiva care se uitau la fetele care dansau pe jumătate dezbrăcate pe scenă.
El a apăsat pe clanţă şi am intrat înăuntru. Am văzut un om care stătea la birou şi se uita la noi.
,,Marco eşti aici." Bărbatul a spus stănd în picioare venind în faţa noastră ,,Ea este fata?" Se uita la mine de jos în sus făcându-mă să mă simt incomfortabilă.
,,Da. Acum afacerea este încă valabilă?"
,,Desigur omule." A rânjit uitându-se la mine ,,Îmi place. Este aşa de tânără, are un corp frumos şi desigur este virgină." M-am uitat la el cu frică iar el a început să vină spre mine. Mi-a ridicat bărbia făcându-mă să mă uit la el iar acum literalmente tremur.
A chicotit,,Aici, aici..nu-ţi fie frică. Nu o să-ţi fac nimic."A zâmbit rău ,,Nu încă..." A şoptit.
Am înghiţit greu. Ce vrea să spună?
Apoi el s-a uitat către tata ,, Marco, ea poate începe de mâine?"
Tata a aprobat,,Sigur."
(Justin Bieber)
Am sărutat o fată dur, trecându-mi limba peste buza ei de jos.Ea şi-a deschis gura şi mi-am băgat limba făcând-o să geamă.
Mi-am pus mâna pe rochia ei. Fară evitare i-am rupt rochia lăsând-o doar în lenjeria intimă. Am împins-o în pat iar ea a rânjit.
Mi.am dat tricoul jos şi l-am aruncat undeva prin cameră. Mi-am desfăcut cureaua şi mi-am dat pantalonii jos rămânând doar în boxeri.
M-am pus deasupra ei şi mi-am presat buzele peste ale ei din nou.Sărutând-o mai jos de piept, ea mi-a prins părul. Mi-am pus mâna pe spatele ei, iar dintr-o mişcare rapidă i l-am dat jos, aruncându-l.
I-am supt sfârcul făcându-l tare şi apoi pe celălalt. Spatele ei s-a arcuit în plăcere.I-am dat jos chiloţii la fel şi boxeri mei.
M-am poziţionat la intratrea ei şi am apucat-o de şolduri. M-am impins în interiorul ei şi am gemut
M-am mişcat mai repede iar ea şi-a băgat unghiile în spatele meu ,,O Dumnezeule." A gemut.
Cu o ultimă speranţa mi-am dat drumul înăuntrul ei. M-am prăbuşit lângă ia respirând greu.
,,Asta s-a simţit bine." A spus repede.
-----
După ce m-am curăţat , am coborât la parter unde l-am văzut pe Lil Twist cu alţi oameni. El mi-a zâmbit.
,,Twist voi pleca acum."
S-a bosumflat ,,Oh ok." Apoi a chichotit ,,Am auzit ţipete de sus."
Am îgnorat ce a spus ,,Pa. La mulţi ani din nou amice."
,,Mulţumesc omule, ai grijă." A spus iar apoi a încept să dea din berea pe care o ţinea în mână.
CITEȘTI
Justin Bieber's Prostitute
Fiksi PenggemarJustin Bieber a fost un jucător,un curvar care iubeşte sexul,să bea, să se drogheze, să mearg în club şi să dea banii pe 'fete'.Din cauza unei fete care l-a rănit, el s-a schimbat într-un om rău. Dar dacă în peisaj vine o fată, el se va schimba? Îşi...