Acasă

5.9K 279 1
                                    

Hello, darlings! So yup, another chapter. Vă mulţumesc pentru cele 239 de lecturi şi 30 voturi. Nu credeam că o să fiţi atât de numeroşi :))), dar asta nu înseamnă că nu trebuie să mai votaţi şi să vă lasaţi părerea despre capitol într-un comentariu :))) Fără alte cuvinte, să înceapă cititu'
 
-------------
(Justin Bieber)

,,Veşti bune Selenatori, Selena Gomez se întoarce în tur din nou. Ştiu că toţi sunteţi bucuroşi despre tur. Noul ei album 'Star Dance' este pur şi simplu uimitor! Dar după ce s-a întâmplat în aceste 2 săptămâni, am auzit despre Justin şi despărţirea ei. Credeţi că încă sunt prieteni după tot ce s-a întâmplat? Oare Justin a trecut peste deoarece toţi ştim că Selena are un nou iubit deja--"
Am închis televizorul folosind telecomanda ,, Rahat!" am ţipat în frustrare.
La naiba! Mass-media este aşa de enervantă! De ce nu pot începa din a mai vorbi despre mine măcar o dată? Am crezut că ei îi promovează turul dar, oare de ce dracu vorbesc despre despărţire? 
,, Nenorociţii!" mi-am trecut o mână prin păr şi am oftat.
Ea a însşlat şi de asta noul ei iubit despre care vorbiţi, nu este chiar nou. Tsk. 
Am terminat-o cu ea! Am trecut peste! Este un nimic , nici nu suntem prieteni.
Dar cu toţii ştim că minţi. 
No, taci dracu din gură! Nu îmi mai pasă de ea deloc! Ea m-a ales pe mine după acel bărbat!
Nu ai trecut peste...
Du-te drau, încetează! Ţi-am spus adevărul aşa că taci sau o să-ţi tai biluţele şi o să ţi le bag în gura ta mare ! 
,,Ugh!" m-am ridicat în picioare şi mi-am masat fruntea.
Trebuie să uit.  Da ,aia' , am nevoie din nou şi nimeni nu mă poate opri.
M-am ridicat rapid şi am alergat în faţa uşii. Am deschis-o, am ieşit şi am pornit spre garaj unde se află maşina mea.
  apelează: Scooter Braun
Am apăsat pe butonul de respins şi am continuat să conduc . Ce dracu este în neregulă cu el?
După puţin timp, telefonul meu vibrează din nou. L-am luat şi am gemut tare. De ce dracu continuă să mă sune?
Am apăsat rapid pe ,sună' şi pe difuzor.
,, Justin--"
,, Nu mă vezi că acum conduc? Ce vrei?"
,,Avem nevoie chiar acum de tine la studio deoarece trebuie să ne întâlnim--!
,,Nu. Nu astăzi deoarece şi eu am treburi de făcut."
,,Ce naiba Justin? Treaba ta este să cânţi, să scri o melodie şi să inspiri persoane! Ce dracu vorbeşti despre alte treburi, huh!?" a ţipat prin telefon ,, Vrei să spui că bei, fumezi şi fugi? Se întâmplă din nou!?"
,, Doar lasă baltă Scooter şi gândeştete la prpriile tale treburi!" am strigat furios şi am apăsat pe butonul de închidere.
Chiar acum, sunt de 10 ori mai furios. Prima dată mass-media şi acuma el! Doamne toată lumea este aşa de enervantă!
Mi-am parcat maşina în lateral şi am trântit uşa când am ieşit din ea. Nu îmi pasă deloc dacă cineva m-a văzut aici! În special mass-media. Ei mi-au dat motive să mă enervez!
Mi-am dat jos gluga apoi un bărbat mare s-a poziţionat în faţa mea când deja am ajuns la intrare. ,, Bieber, nu tu din nou. Nu te voi lasă să intrii--"
,, Taci. Nu vreau să-ţi aud vocea." am spus printre dinţii mei care scrâşneau şi am păşit în club.
M-am îndreptat spre bar ca să-mi iau ceva de băut ,, O sticlă de vodka."
,, Vine acum, domnule." am luat paharul şi am început să beau apoi simţind cum alcoolul îmi arde gâtul. La început este tare, dar apoi începe să-şi placă.
I-am auzit fluierând pe mulţi iar muzica se auzea mai tare. M-am uitat spre mica scenă şi o fată mergea pe ea. Prima dată se balansa în timp ce dansa iar apoi a început să danseze. Am examinat-o pentru o perioadă.
,,Arăta familiar. Unde am mai văzut-o înainte--oh...Ea este fata de ieri şi cea de la mall.
Îmi amintesc că mi-a spus că a fost un Belieber...
M-am ridicat rapid în picioare şi am mers spre locul în care ea dansa în faţa bărbaţilor. I-am prins mâna şi am tras-o departe de acele persoane.
Când am văzut uşa din spate a clubului, am împins şi am păşit afară.
,, Ce dracu, omule!?" a spus şi si-a pus mâna pe strânsoarea mea.
,, De faci încă aici?"
Şi-a aplecat capul într-un mod dispreţuitor,, De ce îţi pasă? Nu este treaba ta."
,, Îmi pasă deoarece eşti unul dintre fanii mei, nu pot doar--"
,, Oh Bieber, nu am ştiut că eşti tu." a râs şi am privit-o confuz ,, Deci acum îţi pasă de fanii tăi? Tsk wow."
S-a uitat la mine, apoi am văcut o vânătaie la ochiul ei drept şi pungile de sub ochii săi ,, Indiferent, doar dispari!" apoi a început să râdă din nou şi să meargă. Nu mergea normal, se balansa apoi şi-a pierdut balansul şi am prins-o repede ,, Lasă-mă!"  
,,Ai luat ceva?"
A chicotit ,, Ce vrei să spui?"
,, Ai băut?"
,, Cine,eu? Eşti amuzant..." a spus în timp ce chicotea.
,, Am zărit ceva în părul ei. Mi-am folosit degetul ca să ating praful şi să-l gust.
M-am uitat la ea ,, Trebuie să te duci acasă."
,, Nu..."s.a smiorcăit
Fără vrun alt cuvânt, i-am prins mâna şi am tras-o unde se află maşina mea. Am deschis uşa şi am pus-o înăuntru. Am alergat spre cealaltă uşa şi am intrat. Ea a încerat să deschidă uşa dar am închis-o rapid.
,, Unde locuieşti?"
,,Ce faci!? Lasă-mă să ies!" a ţipat, dar am ignorat-o.
,Am reglat contactul şi am pornit. În timp ce ochii mei erau atenţi la drum, ea continua să ţipe ca să opresc maşina.
,, Nu vreau să merg acasă!" a spus în timp ce îmi lovea mâna cu pumnul ei.
,,Hey!" dar nu m-a ascultat ,, Rahat, încetează! Nu vezi că (,) conduc!?"
,, Nu! Opreşte această maşină!"
,, Vom muri!" am ţipat.
,, Mai bine mor decât să mă întorc acasă!"
----
Am pus-o uşor în pat. Mi-am trecut o mână prin păr şi am inspirat adânc. Ce voi face cu ea? Nu am avut nicio opţiune, dar am adus-o aici. Nu puteam doar s-o las undeva.
Am examinat-o pentru o vreme. Ea nu işi purta propriile haine, doar sutienul şi lengeria intimă. Am oftat şi am pus pătura pe trupul său. 
(Lily Collins)
,, N-Nu pot s-o fac..." am şoptit în timp ce dădeam din cap.
,, Dar trebuie, scumpo. Nu avem nicio soluţie sau eşti într-o mare problemă."
,, N-Nu." Am început să respir greu iar ochii mei sunt deja plini de lacrimi.
,, Uite, dargă--" mi-a prins bărbia ca să mă uit la ea ,,ascultă-mă." a scos ceva din buzuarul ei. Am privit-o în timp ce ea întideaun praf alb în palma ei ,, Vreau să inspiri asta, bine?
,, Ce este asta?"
,, Asta te va salva, iţi promit. Asta te va face mai puternică, doar credemă."
Mi-am deschis uşor ochii, clipind pentru câteva minute ca să-mi reglez vederea. Am privit în jurul meu şi mi-am împreunat spâncene în confuzie.
Unde sunt?
M-am ridicat şi mi-am frecat fruntea. Mă doare inima,ugh! Nu ştiu cum am ajuns aici. Dar îmi amintesc...
Justin!
Îmi amintesc că vorbeam cu el, dar este în ceaţă. Am fost beată noaptea trecută sau--
Uşa s-a deschis şi mi-am îndreptat capul spre uşă ,, Eşti trează.
M-am mirat când l-am văzut pe Justin Bieber în faţa mea. Deci, sunt în casa lui!?
,, Ce caut aici?"
El a pus tava pe noptieră şi s-a aşezat pe o parte din pat ,, Nu îţi aminteşti?"
,, Nu multe... am băut sau ce?"
,, Nu, dar ai fost drogată noapte trecută."
,, Drogată?"
A dat din cap ,, Da, am găsit ceva în părul tău, un praf alb sau ar trebuii să spun cocaină."
,, Ce!?" am spus neîncrezătoare. Mi-am închis ochii ,, Sanda,ea --ea mi-a dat asta."
,, Cine este Sandra?"
,, Şi ea lucreză la club."
,, Oh. Nu îşi ştiu numele încă."
,,L-Lily, mă numesc Lily." am murmurat.
,,Hmm... Câţi ani ai? Arăţi prea mică ca să lucrezi la club."
,, 17, fac 18. Nu este ca şi cum îmi doresc să lucrez acolo, dar nu am nicio opţiune." am spus şi mi-am lasăt privirea în jos, jucandu-mă cu mâinile.
,, Ce vrei să spui?"
Am ridicat din umeri.
,,Ok? Îţi este foame?"
,, Da. Poţi să-mi aduci o pastilă? Mă doare inima."
,, Sigur şi ţine asta." a lăsat nişte haine în faţa mea ,, Schimbă-te ca să te faci confortabil."
,, Mulţumesc."
S-a uitat la mine pentru ceva timp, mirându-se în faţa mea. M-am încruntat iar el şi-a deschis gura pentru a spune ceva, dar a închis-o repede şi şi-a scuturat capul.
,, Voi fi jos dacă ai nevoie de mine."
----
,, Mulşumesc, Justin." i-am zâmbit.
,, Nu este nimic."
,, Trebuie să plec, pa." am deschis uşa şi am păşit afară. Am fluturat din cap spre el. A dat aprobator din cap şi a condus.
Am oftat când l-am privit plecând. Am deschis uşa şi l-am văzut pe tata stând pe canapea. S-a ridicat când m-a văzut ,, Deci, a trecut ceva timp ca să ajungi acasă! Pe unde ai fost, curvo?"
Am păstrat liniştea, dar am ţipat când mi-am simţit părul smuls.
,, ACUM FĂ-I MAMEI TALE MICUL DEJUN!" a ţipat în faţa mea.
Am dat repede din cap şi mi-a dat drumul.
Casă dulce-amară, Lily...

Justin Bieber's ProstituteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum