Monstrule!

4.7K 235 5
                                    

  (Lily Collins)

   
Am deschis încet ochii când am simțit o lumină puternică pe față. Mi-am deschis ochii pe jumătate și am gemut. Am simțit niște mâini înfășurate în jurul meu și pe cineva care respira pe gâtul meu. M-am uitat în dreapta și l-am văzut pe Justin, sforăind ușor.
   ,,Justin...” M-am văitat și i-am împins fața. Am încercat să îi dau mâinile la o parte din jurul meu, dar el doar a gemut ,,hmm ” și m-am strâns mai tare.
   ,,Justin...” am spus încă o dată și l-am forțat să se ducă pe partea cealaltă a patului.
   El gemu și și-a deshis ochii ,,Ugh, te urăs!” a spus răgușit, apoi a luat o pernă și m-a lovit în față.
    ,,Du-te dracu, Justin!” m-am ridicat și am luat o pernă ,, Voi cădea.” l-am lovit în umăr.
   ,,Da,da...” a mormăit înainte să-și așeze capul pe pernă.
   M-am dus la baie pentru a-mi spăla fața și am folosit multă paste de dinți pentru a-mi peria dinții.
    Am ieșit din camera de oaspeți și am comorât la parter. Am mirosit ceva delicios așa că m-am dus la bucătărie unde am văzut-o pe  Pattie gătind.
     ,,Bună dimineața.”
     Ea se uită în jur și a zâmbit. ,,Hei scumpo,bună dimineața și ție. Stai jos să iți pun să mănânci.”
     ,,Ai nevoi de ajutor?”
     ,,Nu, totul este bine. Aproape am terminat.”
     ,,Ok.” M-am așezat pe scaun.
     Ea a pus pe farfurie bacon și ouă și apoi mi-a așezat-o în față. ,,Sus deportocale?” Am dat din cap, iar ea a turnat sucul în pahar.
     ,,Mulțumesc, Pattie.”
     ,,Cu plăcere.”
     Am început să mănânc Oh Doamne, este atât de delicios!”
    Ea chicoti ,,Mă bucur că îți place. Deci, Justin unde este?”
   Am ridicat din umeri ,, Încă doarme...”
   Îmi aduc aminte de mama. Mă simt rău că nu am fost acasă azi-noapte. Poate îi voi explica.Sper că este bine...
    ,,Ce s-a întâmplat între tine și Justin dimineața asta?” a spus și s-a așezat lângă mine.
    Am chiotit și mi-am frecat partea din spate a gâtului ,,Ugh, nu am putut dormi , așa că am mers la balcon. Justin m-a găsit mi-a spus să intru în casă deoarece este frig  afară. In timp ce mergea s-a împiedicat și a căzut, iar eu l-am ajutat să se ridice dar nu am reușit deoarece era prea greu, așa că am căzut peste el...” am spus nervoasă ,,Îmi pare rău că te-am trezit.”
      Ea chicoti ,,E ok...Deci, cum a fost să cazi peste idolul tău?” a spus râzând.
      Am râs.
      ,,,Vorbind de lup.” Am auzit-o pe Pattie șoptind apoi m-am uitat în jur. L-am observat pe Justin că iși schimbase hainele pe care le purta noaptea trecută. În momentul ăsta purta doar o pereche de boxeri. Da, doar niște idioți de boxeri...
     ,,Justin Drew Bieber este o fată în fața ta, poartă și tu un tricou, te rog.” Justin a ridicat din umeri ca și cum nu este mare lucru, iar Pattie și-a dat ochii peste cap ,,Cum de ești treaz la ora asta? Este cumva un miracol? Urăști să te trezești devreme.”
     ,,Mă simt  bine în dimineața asta.” apoi Justin s-a uitat urât la mine, iar eu mi-am dat ochii peste cap. Pattie s-a uitat la amândoi în semn de confuzie ,,Mi-e foame.”
      ,,Ție mereu iți este foame, Justin. Stai jos.”
    Justin s-a așezat lângă mine și și-a băgat o bucată de bacon în gură ,,Porc...” am murmurat.El s-a uitat la mine și mi-a dat un bobârnac peste nas ,,Taci..” a spus în timp ce gura lui era încă plină.
    ,,Manierele, Justin. Ești la masă, ai uitat?” a spus Pattie.
    Am chicotit.
    ,,Îmi pare rău...”mormăi. L-am lovit peste picior pentru a-l deranja, iar el gemu și-mi aruncă o privire de ”Încetează -sau-vei-fi-moartă”. Am continuat să mănânc și l-am mai lovit de câteva ori.
    După câteva momente am simțit o mână caldă pe coapsa mea, făcându-mă să sar puțin. Mi-am închis ochii pe jumătate în timp ce-l priveam, iar Justin a rânjit. I-am îndepărtat mâna, dar el a pus-o din nou, începând s-o miște încet. I-am apucat mâna, dar el a pus-o la loc apucând-o și pe a mea. Mi-a presat palmele peste abdomenul lui, iar eu am înghețat. Le-a mișcat de sus în jos. Înainte de a atinge ceva, mi-am tras mâna de pe el, dar accidental m-am lovit de o parte a mesei făcând un zgomot care s-a auzit în bucătărie.
    ,,AU!” 
    Justin a început să râdă ca și cum asta a fost cel mai amuzant lucru din lumea care s-a întâmplat, iar eu l-am lovit peste mâna stângă care era acoperită de tatoaje. El se vâită și și-a frecat brațul lovit. Ne-am uitat la Pattie care-și dădea ochii peste cap la noi. Am zâmbit la ea și am mormăit un ,,scuze.”
     ,,Amândoi veți spăla vasele.” apoi s/a ridicat, și-a pus farfuria în chiuvetă și a plecat din bucătărie.
     Justin se uită la mine ,,Este numai vina ta, așa că tu vei spăla aceste vase idioate!” a țipat. Mi-am dat ochii peste cap ,,Este vina ta. Tu și încercarea ta de a-mi pun mâna pe penisul tău mic!”
     Fu uimit ,,Mic? Ești sigură, Collins? Penisul meu este mare! Nu am auzit să te plângi de asta, Collins.” a rânjit.
      ,,Ugh, doar...Eww!” 
      El a început să râdă ,,Deci, vrei să mergem să luam prânzul?”
     M-am uitat la el ca și cum ar fi un om nebun ,,Serios, Justin!” Doar ce am mâncat micul dejun acum câteva minute iar tu deja te gândești  la masa de prânz?”
    El doar ridică din umeri ,,Sunt bărbat, nu poți să dai vina pe mine.”
    ,,Da, ești un tip pervers.”
   Și-a ridicat mâinile  ,,Hei, nu te mai plânge!” a protestat ,,Deci, da sau nu?”
    Am oftat. Sper ca tatăl meu să nu fie acasă în acest moment ,,Bine. Doar du-mă mai întâi acasă ca să mă spăl și să mă schimb.”
   El zâmbi ,,Sigur.”
   ------- 
   ,,Stai aici, ok?”
   ,,De ce? Nu sunt bine primit în casa ta?”
   Am oftat și m-am uitat la mașina tatălui meu care era parcata pe aleea din fața casei ,,Doar că....tata nu va fi fericit în cazul în care mă vede cu un timp.” am mințit.
   ,,Oh..Bine.”
  ,,Voi fi gata în 30 de minune.”El clătină din cap. Am ieșit din mașină și am fugit spre casă.Am deschis încet ușa și am pășit înăuntru, închizând ușa tot la fel de încet. M-am uitat în jur, iar tata nu era în sufragerie. Totul este atât de liniștit, am ridicat din umeri și apoi m-am dus la etaj, în camera mea. Am decis să fac un duș rapid.
   Mi-am șters fața folosind un prosop când am auzit un strigat tare, neobișnuit. Ochii mei s-au lărgit ,,Mama...” Mi-am înfâsuratrapid un prosop în jurul corpului și am alergat spre camera mami mele, nepăsându-mi dacă încă era udă. Am suspinat când am deschis ușa. L-am văzut pe tatăl meu, suit peste mama, apoi a plesnit-o pst față de două ori.
    ,,Ți-am spus să mă asculți, curvo!” a strigat. Mama era așa de speriată de cum arăta și era slabă.
    ,,Dă-te de pe a, monstrule!” am țipat, iar el s-a uitat la mine.
    ,,Oh, altă curvă. Bun venit acasă, iubito!” a spus și a râs ca un maniac. S-a ridicat și a forțat-o și pe mama să se ridice. Slabă fiind, mama a căzut jos pe podea ,,Ridică-te!”. El a ridicat-o și s-a uitat la mine rânjind ,,Spune la revedere, mami...” iar apoi și-a dus mâna la spate, ochii mei mărindu-se în timp ce a scos un cuțit.
  ,,Nu!” Am țipat cât am putut de tare, dar a fost prea târziu. Mama era deja înjunghiată în spate. Totul se simța ca și cum se întâmpla în slow motion. M-am uitat la ochii înlăcrimați ai mamei ,,Mama...” am șoptit pntru mine, iar ea a căzut ușor pe podea. Inima mea s-a oprit. Nu pot să cred ce să întâmplă. Sper că este doar un coșmar.Sper să mă trezesc din minut în minut.
    ,,Ce curvă inutilă.” apoi s-a îndreptat spre mine. Mi-a apucat umărul și m-a împins în perete.
    ,,Tu!Te urăsc!” am țipat în încercarea de a-l da de pe mine, dar era inutil. L-am lovit în piep în mod repetat ,,Mi-ai ucis mama! Du-te dracu! Sper să mori în momentu ăsta!” am țipată în timp ce lacrimele cădeau abundent pe obrajii mei ,,Te urăsc-!” apoi am simțit o durere ascuțită pe obraz și m-a lovit de perete. Am țipat de durere.
    ,, Taci, curvo! Ești la fel ca nenorocita de mă-ta!” m-am uitat la el, iar ochii lui păreau injectați. Respirația lui mirosea ciudat ,,Acum ascultă, închideți gura sau vei păți la fel ca mama ta, hmm scumpo?”
       ,,Mai bine aș prefera să mor....” am spus pirntre dinți.
       ,,Nu până nu mă voi distra puțin cu tine.” și-a fixat mâinile în jurul capului meu și l-a strâns. Îi simt unghiile cum intră în pielea mea. Am suspinat. Mi-a prins mâinile într-o singură mâna de-a lui, air cu cealaltă și-a pus-o pe talia mea,deplasându-se din ce în ce mai jos.
       ,,Nu!” am țipat când mi-am simțit corpul departe. I-am simțit mâinile pe piepul meu. Mă simt atât de murdară, acum! Aș muri mai degrabă decât să fiu violată de el! ,,Nu!” Mâna lui este deja sub prosopul meu în timp ce trage ușor de el ,,Nu! Te rog încetează!” am spus printre hohote ,,NUUUU!”
       ,,Acum să ne distrăm.” apoi a îndepărtatdefinitiv prosopul de pe mine. Am țipat și am încercat să mă îndepărtez de el, dar și-a prsat trupul peste al meu. Am țipat în timp ce plângeam.
       ,,IA-ȚI MÂINILE DE PE EA, NENOROCITULE!” atunci Justin a venit și l-a apucat de tricou, lovindu-l în fața. M-am ridicat rapid și mi-am înfășurat prosopul în jurul meu și am fugit spre mama. M-am dus langă ea ,,....M-Mamă.” Este sânge peste tot.

         (Justin Bieber)

    De ce îi ia atât de mult?A spus doar 30 de minute, dar deja a trecut o oră! A băut toată apa din cadă?
    ,,NUUUU!” cineva a țipat iar eu am înghețat când am realizat a cui este vocea.
    ,,Lily...” ce dracu! Am ieșit rapid din mașină și am fugit spre casă. Am intrat înăuntru și am auzit alte țipete. Când am ajuns la etaj și am deschis prima ușa care era goală, așa că m-am dus la a doua. Lily era deja goală și am reacționat ,,IA-ȚI MÂINILE DE PE EA, NENOROCITULE!” apoi l-am luat de câmașă și l-am lovit. Cum îndrăzneșt s-o violeze pe Lily.
    ,,Ești terminat!” el m-a lovit peste maxilar făcând un pas greșit. L-am lovit peste nas și am auzit un sunet ca și cum ceva s-ar fi rupt. El șuieră și căzu pe podea. M-am urcat peste el și l-am lovit repedat în față.
     ,,Asta ste pentru că ai încercat s-o violezi!” am spus printre pumni. Fața lui deja sângera, dar nu-mi pasă.
     ,,Mama, nu mă părăsi, te rog! Nu! T iubesc așa de mult! Te rog...” am auzit-o pe Lily cum țipa printre hohote.L-a lovit încă o dată și apoi m-am ridicat. L-am mai lovit în spate chiar dacă el este deja inconștient. Vreau să-l omor, dar nu sunt un criminal. Mam îndreptat rapid spre Lily, iar ea plângea incontrolabil. A scos tlefonul și am apelat rapid la 911.
   ,,Ajutați-ne, vă rog!”
   ,,Domnule, ce s-a întamplat?”
   ,,Cineva a încercat să-mi violeze pritena și a înjunghitat-o pe mama ei!”
   ,,Care este adresa?”
   Le-am spus adresa, iar ei au spus că sunt deja pe drum.
  ,,Mamă, te rog nu mă lasa...”
   Mama ei a zâmbit și apoi s-a uitat la mine ,, Să ai grijă de ea, te rog...” a șoptit.
   ,,Vă promit, doamnă Collins.”
   ,,Te iubesc, Lily...”iar respirația ei s-a oprit.
   ,,Mamă? Mamă!?” a strigat ,,Nu, mama...” și-a îmbrățișat mama, iar eu i-am frecat ușor spatele, iar  apoi am auzit sirenele de afară.

Justin Bieber's ProstituteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum