3.BÖLÜM:GÖZLER BİRLEŞİNCE

460 30 15
                                    

    

        -Sasuke'nin Yaşadığı Yer-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


        -Sasuke'nin Yaşadığı Yer-

Jugo:Sen Az önce sakurayı buraya mı getirdin Sasuke?
Karin:Sen bu kızı umursuyor musun ?-_-
Sasuke:Bu Sizi İlgilendirmezz!...sugitsu sakurayi odaya götür.
Karin:Ben Ne yapayım sasukee_
Sasuke:Sen Çeneni Kapatabilirsin.

               - Bir Süre Sonra-
[]Sakura[]

Gözlerimi Yavaşça Açtım Işık Çarpıyordu yüzüme Her Çarptığında Beynime acı Veriyordu Gözlerimi Kapattım Bende Ama Oradan Birinin Sesini Duydum.

Sugitsu:Sakura Uyandı Sakura Uyandııı!
Jugo:Anladık Anladıkk
Karin:Sasuke'ye Haber Verelim.

[]Sakura[]
Sakura:Ne O Kız Ne Dedi Sasuke Mi Dedi Ben onun yanındamıyım ama Nasıl Olur??

kafamda bi sürü soru işareti vardı Birden Kalkmaya Çalıştım Ama Gözlerim Hâlâ Bulanık Görüyordu Beyaz Saçlı Birini Gördüm Bana "Lütfen Kıpırdama Sasuke Hemen Geliyor"dedi ben ordan kaçıp kurtulmak istiyordum ama bi taraftan deliler gibi sasuke'yi Görmek istiyordum kendi kendime hadi ama sakura kendine gel sasuke yanında bu kadar sene sonra sen mi kaçıp gidiceksin dedim Bu konuda biraz daha düşündüm dün kaçmıştım ama bugün nasıl yine burdaydım? Ve sonra ben bunları düşünürken onun sesini duydum...

Sasuke:İyi misin...Sakura?
Sakura:Ben iyiyim.

[]Sakura[]
Sasuke'ye Cevap verdikten sonra kalkıp üstüme bir şeyler attım tanrım ben napıyordum  böyle sakura kendine gel neler yapıyorsun diyordum ama ordan kaçıp uzaklaşmak için  elimden geleni yapıyordum kapıya doğru gittim yavaşça sasuke hariç hepsi bana şaşkın yüzlerle bakıyordu ben aldırış etmeden kapıyı tam açacaktım ki...

Sasuke:Bu Halde Nereye Gitmeyi düşünüyorsun?
Sakura:Neresi Olursa Olsun Burası Olmasında.
Sugitsu:Eğer Sasukeden Rahatsız isen benim odam'da kalabilirsin.

[]Sakura[]
Ne Dedi O Az Önce "benim odam" mı dedi ne yani ben şimdi sasukenin yatağındamıydım inanamiyorum şuan çok sıcak bastı beni sinirdenn sakin ol sakura sakin.

Sakura:Gerek yok hiç birseye ben gidiyor-
Sasuke:Her zamanki gibi inatçı ve sinir bozucusun...gitmek mi istiyorsun git o zaman...Ama unutma kendi ayaklarınla buraya 3.defa geri geliceksin...hatta burdan çıkamicaksın bile.
Sakura:Sürünsemde çıkıcam bu kadar konuşmana gerek yok sasuke...
Sasuke:Sen bilirsin istediğini yap.
Sakura:Tamam.

[]Sakura[]
inanamiyorum inanamiyorum nasıl yani ben sasuke'yi karşıma alıp kendi yaptığımı mı yaptım ah harikasın sen sakura.

Kapıya doğru yürümeye başladım ama başım hâlâ çok dönüyordu kendine gel sakura şimdi olmaz şimdi olmaz diye diye kapıdan dışarı çıktım.

Ama tam yere yapışıcakken...ah evet herkesin tahmin ettiği gibi sasuke beni tuttu ilk defa bu kadar uzun gözlerimiz hiç bir ifade vermeden birbirine baktı ve oraya bi sessizlik çöktü daha sonra kızarmaya başladım ama gözlerim yine bulanıktı derken gözlerim kapanmaya başladı...

Sugitsu:Yine mi bayıldı?
Sasuke:Evet
Sugitsu:Napıcaz?
Sasuke:Dinlenmesi lazım hem saat çok geç oldu herkes yerine gidebilir
Karin:Kız ne olacak?
Sasuke:Sakura benimle kalıcak işte siz işinize bakın.
Jugo:iyi geceler sasuke.
Karin:iyi geceler sasuke-kunn_

-Jugo ve karin çıkıp giderler Ama sugitsu sasukeye yaklaşır ve kulağına;

Sugitsu:Sasuke bu sefer aklını değil kalbini kullan belki bu son fırsatın...iyi geceler sasuke.

-Diyip Çıkar Dışarı ve oda sessizliğe boğulurken...-

- Sasuke sugitsunun dediklerini bi süre düşünür ardından sakuranın yanına gider-

Sasuke:Şuan kendi de bile değilsin seni ve diğerlerini hayatımdan çıkarmaya çalışsam da hep karşıma çıkıyorsunuz neden yapıyorsunuz bunu? (Sasuke derin bir nefes alır ve devam eder) kime anlatıyorum ki zaten beni duyamıyor duysa nolacak yine kalbini kırıcam..

Sasuke biraz da olsa sakuraya yaptığı haksızlığın farkına varır ve ona yaklaşıp şefkat dolu gözlerle bakmaya başlar içinden ona binlerce kez özür diler ve onun yanında uykuyadalar...

Bölüm sonu :)

Sen Gidince...(SASUSAKU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin