Yazım Ve Okuma Şekli;
Temari:Timari
Shikamaru:şikamaru
Sai:Say
Lee:li
Shuju:Şuju
Shino:şinoNaruto:Ahhhhhh sonunda geldinizzzz
Sakura:kes sesini!
Temari:Sakura Çok Özledim seni😕
Sakura:Bende Seni Çok özledim
Gaara:Bırakın Şimdi Duygusal işleri Biz Plana Gelelim.
Sakura:Tamam,Kimler Ne Yapicak?
Naruto:Ben ve Hinata,Sakura&Gaara, Temari&Shikamaru,İno&Sai, Tenten&Lee,kankuru&Shuju, kiba&shino...toplam 78 casus var herkes bi yöne gidicek bulacagimiz casusları öldürmicez sadece yakalayip konohaya paketlicez bu kadar
Sakura:anladım tamamBir süre sonra..
Temari sakurayı ağaçlık bi alana çeker.
Temari:Sakura neler oldu sasukeyi görmüşsün.
Sakura:Evet doğru gerçekten değişik şeyler oldu.
Temari:Anlat bana neler oldu hadiii.Sakura temarinin ısrarına daha fazla dayanamayarak bütün geçirdiği günleri anlatır ve gözden kaçırdığı bir şey vardır aslında bütün takım onu dinliyordur.
Tenten:Oha sasukeden kaçmayımı başardın.
Temari:Bu çok iyi ya.
Shikamaru:Bu davranışını takdir ettim.
Naruto:Demek sasuke'yi yeniden gördün he..
Kiba:Gereksiz bi durum yaşanmış.
Sai:Geri dönecek mi?
Shino:Hımp
İno:Çok merak ediyorum bu işin sonu ne olacak?
Rock lee:Anlaşılan kimse durdurmayı başaramamış onu.
Kankuru:Dostumlar yeter artık herkes sakuraya çıkışıyor bi sakin mi olsanız?Herkes sakuranın üstüne gelip sasuke hakkında bir şeyler söylüyordu sakura ise onlara üzgün gözlerle bakıyordu çünkü ne diyeceğinin farkında bile değildi herkes kendisine göre çokta haklıydı...
Temari:Tamam tamam yeter herkes bir şeyler sorup daha da alevlendirmesin ortalığı unutın gitsin!
Naruto:Evet o haklı şimdi casusların sayısı çok fazla ama en önemlilerin yerlerini tespit ettik zaten ona göre dağılacağımızı unutmayın.
-sizi kırmamak için bi bölüm atiyim dedim sadece durumu tanıtım dha sonra kafanız karışmasın diye..
-Yarın direk konuya giricem hem bu tanıtımlarla uğraşmayız:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Gidince...(SASUSAKU)
RomanceSakura uzun süreli bir göreve çıkmıştır ve orada yıllar sonra sasuke ile yolları kesişir ve inişli çıkışlı olan aşklarını yeniden alevlendirir fakat neler olacağı henüz bilinmemektedir.