Öğlen saat 14.00-Sakura-
Geceyide Hiç Uyumadım Çok Yorgunum Ama Yusun Ormanına Geldim Çok Dikkat Etmeliyim.
Ormanda dikkatli yürürken gözüme bişey çarptı peşinden gittim.
Çalılıktan ses çıkıyordu kendimi hazırladım ve birden üstüme biri atladı zar zor kendimi toparladım onu üstümden atmaya çalıştım ama çok güçlüydü bi süre sonra gücümü kullanarak onu üstümden attım.
Çarpışmaya başladık ama gücü bitmek bilmiyordu daha sonra bu sayı 3 kişiye çıkmıştı ikisini etkisiz hâle getirdiğim sırada önümden hızlıca gelen diğer kişi kılıcını bana saplamıştı. Kendime gelmeye çalıştım ama bu çok zordu nefesim resmen kesiliyordu ve daha fazla dayanamıyordum kılıçtan mor bi sıvı akıyordu.Bunu gördüğüm an şoka uğramıştım çünkü mor sıvıyı sadece güçlü olanlar kullanabilirdi ve Evet...zehirli bi kılıçtı.
Kılıcı kendimden çıkarmayı denedim ama beni çok kötü etkilemişti bi kaç denemeden sonra kılıcı çıkarmayı başardım sonra bana yeniden saldırmaya başlamışlardı.
Arkaya doğru çekildigimde ise dengemi kaybedip aşağıya düşmeye başladım ve kafamı vurmamın etkisiyle bilincim kapandı.
Sabah saat 10.37
Sugitsu:Pff Çok Sıkıldım Gidip Dolaşıcam Kim Gelecek Benle?
Karin:Kendin git ahmak!
Sugitsu:Kes sesini salak.
Sasuke:kavga etmeyi bırakın!
Karin:tabiki sasuke♡_♡
Sugitsu:Hıh...çok sıkıcısınız Gidiyorum ben!
Karin:DEFOL AHMAKKK!!-Sugitsu Ormanda Dolaşırken..-
Sugitsu:Ne Var Orda?...bu..bu..BU BIR CESET! HEMDE KIZ BEDENİ İNANAMIYORUM NE YAPACAĞIM ŞIMDI?? EN İYİSI SASUKE'YE GÖTÜRMEKKK.
-Sasuke'nin Yaşadığı Yer-
Karin:Hey sugitsu o da kim??
Sugitsu:Tanımıyorum ormanda buldum.
Jugo:Aptal'mısın sen sasuke çok kızacak?
Sugitsu:O zaman ondan habersiz karin onu iyileştirsin :)
Karin:Bunu asla yapmam.
Sugitsu:Düşünsene onu iyileştirirsen sasuke'ye anlatacak bir şeyin olur ve bir tebrik alırsın ondan.Sugitsu bunu dediği an karin kabul eder ve sakurayı kendi odasına götürüp iyileştirmeye başlar saatler sonra bunu başarır.
Gece-02.30-
[SAKURA]
Kendime geldiğim de her yerim acı içindeydi ama iyi hissediyordum ayağa kalktığımda oda da kimsenin olmadığını gördüm ışıkları yaktım ve buranın neresi olduğunu anlamak için ipucuları aramaya başladım.Ve işte aradığım o mükemmel işareti bulduktan sonra gözlerim dolmuştu.
Bir fotoğraf görmüştüm sasuke'de içindeydi ve yanında da kırmızı saçlı bir kız vardı.. gözlerimi daha fazla orada tutmamak için dolaba doğru gidip bir ninja kıyafeti bulmuştum.Onu giydikten sonra pencereden kaçmıştım buna sevinirken en korktuğum şey başıma gelmişti.Sığmağın çıkışına doğru sasuke ile karşılaşmıştım.Sasuke:Hey sende kimsin hemen arkanı dön!
Dönüp dönmemek arasında kalmıştım.
Sasuke:5 saniye içinde dönmezsen ÖLÜRSÜN!Başka çarem yoktu sasukenin şakası olmazdı ama ona yakalanmayacaktım o yüzden aklıma gelen planı uygulamaya geçmiştim.
Sakura:Özür dilerim efendim birden tedirgin oldum.
Sasuke:Sen de kimsin?
Sakura:Ben orochimaru tarafından silahların bakımı için görevlendirilmiştim ve az önce işim bitti gidiyordum.
Sasuke:Bunu ne zamandan beridir kadınlar yapıyor?
Sakura:Herkes göreve çıktığı için ben yedekten geldim efendim.
Sasuke:Peki gidebilirsin.
Sakura:Teşekkürler.Diyip gitmek istediğim sırada sasuke beni durdurmuştu ve korkudan ölmek üzereydim.
Sasuke:Bi saniye dur!
Sakura:Evet efendim?
Sasuke:Neden maske takıyorsun?
Sakura:Bu da bana verilen emirlere dahil.
Sasuke:Gözlerin ve sesin tanıdık geliyor yüzündeki maskeyi çıkar !Bunu dediği an kalbim durmuş muydu yoksa at yarışındamıydı bi fikrim yoktu ama başka bir yalana daha ihtiyacım vardı.
Sakura:Özür dilerim efendim fakat bana emir verilen şeylerin dışına çıkamam ayrıca belkide orochimarunun yanın da veya etrafında beni görmüş olabilir veya sesimi duymuş olabilirsin.
Sasuke:Öyle olsun şimdi kaybol.
Sakura:Tamamdır efendim.Çok ucuz atlatmıştım ama bir an gerçek ortaya çıkacak diye kalbim duruyordu bir saniye daha beklemeden oradan yok olmuştum.
Sabah -10.57-
-Yemek masasında-
Jugo:Sasuke orochimarunun gönderdiği silah bakım ninjası az önce geldi yemekten sonra gidip kontrol edeceğim.
Sasuke:O dün gitmedi mi?
Karin:Dün kimse gelmedi ki sasuke.
Sasuke:Ama nasıl olur?Benimle dün gece konuştu?
Jugo:Ne zaman?
Sasuke:Dün gece 2 gibi
Jugo:Casus olabilir mi?Onlar bunu düşünüyorken sugitsu koşarak içeriye girer.
Sugitsu:O GİTMİŞ KAÇMIŞ!
Karin:nE?
Sugitsu:Kız kaçmış.
Sasuke:Dün gece benimle konuşan da kızdı?Siz ne karıştırdınız?
Jugo:Sugitsu ormanda yaralı bi kız buldu biz de seni uğraştırmamak için karinin odasına alıp tedavi ettik ve sanırım dün kaçarken sana yakalanmış.
Karin:Tabi ya sugitsu ile gelecek olan ninja hakkında konuşmuştuk ve o da 5 dakikalık bilinci yerindeydi biz odadan çıktığımız da kendine geliyor gibiydi.
Sugitsu:Ve demeyi unuttum pencereden kaçarken not defterini düşürmüş,sanırım üstünde yazan isim ona ait.Bunu dediği an karin hızla sugitsunun yanına koşup not defterini elinden almıştı.
Karin:Sakura Haruno mu? Daha önce adını duymamıştım.
Sasuke:S-SAKURAAA MI??
Sugitsu:Evet baygın kızın adı sakuraymış.Bunu duyduktan sonra sasukenin başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü,bütün masayı devirmiş öfke ile ayağa kalkmıştı.
Sakuranın onu aptal yerine koymasını hazmedemiyordu ve hunun intikamını alacaktı.Sugitsu:Bir dakika sasuke o senin eski takım arkadaşın değil mi?
Jugo:Tam olarak o.Sasuke hiç bir cevap vermezken karin bu sessizliği bozmuştu.
Karin:En az 3 gün dinlenmesi gerekiyor çoktan bir yerlerde bayılmıştır hatta belkide ölmüştür.
Karinin bunu bilerek dediği ortadaydı sasuke ise bunu duyar duymaz emirler yağdırmaya başlamıştı.
Sasuke:Sugitsu benimle geliyorsun ve sakurayı aramaya gidiyoruz.Karin sende ne olur ne olmaz tıbbı şeyler için kendini hazırla ve jugo sende gidip o gelen ninja ile ilgilen.
Sugitsu kafasıyla onaylamış ve hemen herkes kendi işlerine dağılmıştı.Sasuke ve sugitsu yola koyulmuşlardı çok geçmeden bi ağacın altında sakurayı baygın halde bulmuşlardı.
[Sasuke]
Onu gördüğüm an öfkem artmıştı beni nasıl aptal yerine koyabilirdi? Bunun hesabını soracaktım ondan.Ama şuan onun iyi olması daha önemliydi cezasını sonra verecektim ona!Sasuke sakurayı taşımıştı ve tekrar eve dönmeye başlamışlardı.Sugitsu ise sasukenin yüz ifadelerine bakıp duruyordu.
Ve daha fazla dayanamayarak konuşmaya başlamıştı.
Sugitsu:Onu seviyorsun.
Bu cümle sasukeyi bozguna uğratmıştı.Sasuke:Öyle bir şey yok!
Sugitsu:Ama gözlerin öyle demiyor sasuke uchiha.
Sasuke:Yanlış görüyorsun.
Sugitsu:Benim gördüğüm tek şey sasuke uchihanın bir pembe saçlı kıza aşık olması.
Sasuke:O umrumda değil!
Sugitsu:Öyle olsaydı karini defalarca ölüme terk ettiğin gibi onuda terk ederdin ama ona değer veriyorsun.
Sasuke:Beni aptal yerine koymasının cezasını kesiceğim hepsi bu.
Sugitsu:Bunu ölüme terk ederekte yapabilirdin.
Sasuke:Hayır kendim keseceğim cezasını.
Sugitsu:O zaman onu öldürerek yapabilirsin bunu tabi yapabilirsen :)
Sasuke:KAPA ÇENENİ.
Sugitsu:Onu sevdiğin bariz.Sugitsunun bu cümlesinden sonra sasuke her hangi bir cevap vermemişti ama sugitsu cevabını almıştı ve gülümsemişti.
Bölüm sonu :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Gidince...(SASUSAKU)
RomanceSakura uzun süreli bir göreve çıkmıştır ve orada yıllar sonra sasuke ile yolları kesişir ve inişli çıkışlı olan aşklarını yeniden alevlendirir fakat neler olacağı henüz bilinmemektedir.