4.BÖLÜM:SESSİZ GÖZ YAŞI

399 30 14
                                    

-Saat 5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Saat 5.00-
[]Sakura[]

Gözlerimi Açtım Kap Karanlık Bir Odaydı Ama Pencereden Ayın Işığı Yatağa Vuruyordu.

Biraz Kalkmaya Çalıştım Ayağımın Yanına Yaslanan Biri Vardı Biraz Daha Kalkmayı Denedim..

Evet..gördüğüm kişi sasukeydi Çok Yorgun Görünüyordu Derin Bir Uykudaydı Uzun Süre onu izledim hiç sıkılmadan ama her saniyesinde kalbim 2892920209292020 kat daha hızlı atıyordu kalbim yerinden çıkacaktı.

Sonra Sasuke yerinden kıpırdadı..

Sasuke:Sen..uyanık mısın?
Sakura:E-evett
Sasuke:Ne zamandan beridir?
Sakura:45dakika kadar :)
Sasuke:Nasılsın?
Sakura:İyiyim..sadece biraz ağrım var.
Sasuke:Dinlen O Zaman.
Sakura:Peki.

[]Sakura[]

Ayağa Kalktı Evet Gidiyordu :'( Yine benden uzaklara gidiyordu ama kendime hakim olamadım ve...

Sakura:Nereye Gidiyorsun Sasuke-kun?
Sasuke:Bu Seni Ilgilendirirmi?
Sakura:Bi kerede soruya soruyla cevap vermesen..neyse söylemedim say gidebilirsin.
Sasuke:Hemen de astın yüzünü sakura.

[]Sakura[]

Bana Doğru Yürümeye Başladı Kalbim yerinden çıkacaktı ama sakin ol dedim kendime yine ona yenilmicektim kalbim yüzünden,bu sefer mantık kazanacaktı ben onun için hep çabaladım ama o beni bi gitmeye sığdırdı...

Kafamın içinde bir sürü şey dönüyordu sasukenin sözleriyle hepsi uçup gitti.

Sasuke:Neden bu kadar durgunsun?
Sakura:Bu seni ilgilendirmez hem sen sevmediğin insanları önemsemeyi sevmezsin bunu sorman saçma.
Sasuke:Evet haklısın sana niye soruyorsam...her zamanki gibi sinir bozucusun sakura.
Sakura:Bunu demekten asla vazgeçmeyeceksin değil mi?
Sasuke:Neyi?
Sakura:Senin için hep sinir bozucu olduğumu.
Sasuke:Hep öyle kaldığın sürece bu böyle olacak.
Sakura:Sen nap biliyor musun?
Sasuke:Napıyım?
Sakura:Gidebildiğin en uzağa git çünkü sende benim için çok sinir bozucusun bay kırıcı.
Sasuke:Bay kırıcı..

[]Sakura[]

Tek Kelime Etmeden Bile Ben Hemen çıkıp Gitti Kapıdan Ona Olan Hisslerim Hâlâ Çok Güçlü olsada Bunun Acısının Kattığı Hüzün Karışımlı Bir şeydi.Kalbime 6182920 Kere Bıçak Saplanıp Çıkıyordu.

Neden sakura bu kadar kişi varken neden o bunun cevabını hiç bir zaman alamicam

Ama onun uğruna ölsem bile asla pişman olmicam...
Bunları düşünürken gözlerimden yaşlar akıyordu ama bunu sessizce yapıyordum çünkü onun bunu duymasını asla istemezdim.

-Sabah Saat 9.00-

Sasuke:Sonunda Uyanabildiniz.
Jugo:Daha erken hem bugün dinlenme günü sasuke
Karin:Hemen birşeyler hazırlıyorum.
Sasuke:Sugitsu hala uyuyor mu?
Karin:Balık Suratlı Hâlâ Uyuyordurr

-Sugitsu Yemek Odasina Koşarak Gelir!

Jugo:Bişey mi oldu?
Sugitsu:Sasuke bi sorunumuz var
Sasuke:Nedir o?
Sugitsu:Kız Kız Yok her Yere Baktım Kaçmış!
Karin:Hangi Kız?
Sugitsu:Sakura.
Karin: Bi dejavu daha mı ya
Sasuke:Ne?? Kahretsin yine mi?
Jugo:Sen gece onun yanında değil miydin?
Sasuke:Saat 5e kadar ordaydım sonrasında gittim.
Sugitsu:Ben sabah 6da geldiğim de uyuyordu tam çıktığım sırada onu uyandırmıştım.
Jugo:Sonra ne oldu?
Sugitsu:Onunla biraz konuştuk ama çok mutsuzdu yastığı ıslaktı ve gözleri çok şişmişti belli ki ağlamıştı.
Sasuke:Ne konuda konuştunuz?
Jugo:Evet anlat bize belki bir işe yarar.
Sugitsu:Bi zamanlar aşık olduğu bi kişinin onu kırdığını söylüyordu ve bu duruma nasıl geldiklerini hiç bir zaman çözemiyormuş.
Sasuke:Başka?
Sugitsu:İçindeki öfkeyi ve kırgınlığını durduramıyormuş bu aşktan vazgeçtiğini ama hep acısını yaşayacağını söyledi bana ve bende ona tavsiyeler verdim.
Sasuke:...
Karin:Sanki kendisi hiç aşık olmuş bide aşk tavsiyesi veriyor.
Sugitsu:Senden iyi biliyorum.
Jugo:Başka?
Sugitsu:Öyle konuşmalar oldu ve onun uyuması için onu ikna ettim şimdide iyi olup olmadığını tekrar kontrol etmek için gittiğimde yoktu.
Jugo:Demek ki hiç uyumamış seninle konuşup daha da ayık durmuş ve-
Sugitsu:Ve benden sonrada kaçmış.
Karin:Bu kız hep bunu yapacak galiba.

Sasuke sugitsunun dediklerine dalmışken sugitsu sasuke'ye bir soru daha yöneltmişti.

Bölüm sonu :)

Sen Gidince...(SASUSAKU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin