-Orman-
Didara:Hepiniz Kendinizi Koruyunn!!
Sugitsu:Tamam
Sasuke:Sakura iyi misinnn???
Sakura:ah..evet..iyiyim ben
Sasuke:emin misin?
Sakura:evet
Sasuke:Burda kal ve kıpırdama!
Sakura:Ama ben
Sasuke:Kıpırdama dedim![]Sakura[]
Herkes Birbirine Girmiş Kavga Ediyordu sasuke bana kıpırdamamam gerektiğini söyledi.Sadece belimden yaralandım neden öyle yapıyor ki bana ah...hâlâ beni güçsüz görüyor ne zaman anlicak benim güçlü olduğumu...sanırım hiç bi zaman...
- Ninjalar Çok Güçlü Saldırıyordu Yaklaşık 30 35 kişilerdi ve iki kişi sakuraya doğru koşmaya başladı sakuraya saldırıcaklardı sakura kendini hazırladı ve savaşmaya hazırdı dha sonra iki ninjada güç birleştirerek şimşek gücü ile kılıç gücünü birleştirdiler ve...hava da sadece kan uçuştu sakuranın yüzüne kan sıçradı sakura şoktaydı ve çok korku dolu bi haldeydi..
Sakura:S-Sasuke-kun....n-neden??
Sasuke:s..sen...iyi..misin?sakura..-Sasuke'nin Son cümleleri bu olur sakuraya karşı sakuranın ellerinde kan içinde yatıyordur sakuranın çığlığı ile hepsi bu durumu fark eder ama savaşmaya devam ederler.
Sugitsu ninjaları yere serip hemen sakuranın yanına gelip ona yardım etmek ister.Sugitsu:Sasuke nasıl?
Sakura:Elimden geleni yapıyorum ama sugitsu ya ya olmazsa?
Sugitsu:Saçmalama her şey iyi olacak sen doktorsun!
Sakura:Onları alt etmek kolayken şimdi bu halde olması..
Sugitsu:Çünkü bu sefer kalbini dinledi.
Sakura:Ne?Sugitsu sakuraya sadece gülümser.
[]Sakura[]
inanamiyorum Sasuke-kun benim için...benim için kendine zarar verdi onların önüne geçti ah sakura sen çok aptalsın aptal aptal:'(Neden sasuke nedenn
-Sakura chakrası(çakrası) ile onu iyileştirmeye çalışır fakat sasukenin kalbi daha çok zayıflar belkide sasukenin hayatını kaybetmesi için son saniyelerdir...
Sakura:ITACHI YARDIM ET NE OLURSUN YARDIM ET SASUKE...SASUKE ÖLÜYOOOOOR
Itachi,Didara,sugitsu:Ne???Bölüm sonu :)
Bugün iki bölüm yayınlamicaktım yoğun istek üzerine yayınladım.
[]Umarım Herkes Bölümlerin Fotosuna Bakıyordur Nede Olsa Fotoda Bölümün en önemli yeri var:)[]
Kısa ama umarım beğenirsiniz yarın daha uzun yapıcam devamını:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Gidince...(SASUSAKU)
RomanceSakura uzun süreli bir göreve çıkmıştır ve orada yıllar sonra sasuke ile yolları kesişir ve inişli çıkışlı olan aşklarını yeniden alevlendirir fakat neler olacağı henüz bilinmemektedir.