7.BÖLÜM:KALP RİTMİ

259 22 21
                                    

 -Orman-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Orman-

-Herkes Savaşırken Sakurada Sasuke'yi iyileştirmeye çalışıyordu ardından jugoda oraya varmıştı Bi kaç dakikanin ardından ninjalar kaçmıştı..

Sugitsu:Sakura-chan o iyi mi sasuke nasıl??
Sakura:Elimden gelenin fazlasını yapıyorum ama bu böyle olmaz.
Jugo:o zaman derhal sığınağa geri dönelim
Sakura:Yaklaşık 45 dk uzaklıkta biz o kadar zaman bekleyemeyiz
Itachi:benim gücümle ışınlanma yapabiliriz.....sakura sasukeyi bana ver aynı zamanda sende benim elimi tut..didara Ve diğerleri sizde hemen sığınağa yola çıkın.

-Hepsi itachinin dediğini yapar ve ıtachi iki saniye içinde sasuke ve sakurayı sığnağa götürür,iyileştirme odalarından birine koyar onu,ıtachi ve sakurada gerekli şeyleri getirerek onu iyileştirmeye çalışır.

-1 Saat Sonra-
Jugo:sasuke nasıl?
Sakura:Şuanlık iyi sadece çok dinlenmesi lazım.
Jugo:Güzel.
Didara:Gitmeliyiz artık ıtachi ciddi anlamda geç oldu.
Itachi:tamam...ama
Didara:ama ne?
Itachi:Sakura...ile konuşmam gerek.
Sakura:Ne konuşacaksın benimle?

-Itachı sakuraya beni takip et dercesine bi bakış atar ve sakura onun peşinden gider.

-Bahçe-

Itachi:Teşekkür ederim sakura kardeşimi kurtardın
Sakura:rica ederim..
Itachi:Sharingan yüzünden gözleri nasıl?
Sakura:Bi kaç gün sol gözü bağlı kalıcak sonra düzelir ne olur ne olmaz diye ben iki gözünüde kapattım.
Itachı:Sen harikasın sakura bu iyligini asla unutmicam...bu arada sen burda kalmak istemiyordun.
Sakura:Evet?
Itachi:Bizimle gele...bilirsin
Sakura:Olmaz ıtachi sasuke daha iyileşmedi onu bu halde bırakamam o iyileşince ben zaten görevime geri dönücem.
İtachi:(Doğru seçim olduğunu biliyordum.)
Itachi:peki o zaman kendine iyi bak
Sakura:Sende:)

-Itachi ve Didara gitmeden önce ıtachi eğilip sakuranın kulagina bişeyler söyler yaklaşık 6 dakika sürer bu ardından ikiside göz önünden kaybolur-

Jugo:Sakura nerde?
Sugitsu:bahçedeydi en son
Karin:bundan size ne ahmaklar
Jugo:karin kıskanma
Karin:neyini kıskanıcam nede olsa ben ondan GÜZELİM
Sugitsu:sen mi AHAHHAHAAHHA güldürme beni
Karin:sus sen balık suratlı
Jugo:ben sakuraya bakmaya gidiyorum siz birbirinizi yiyin!

-Bahçe-

-Sakura Bankta Oturuyordu Düşüncelere Dalmış bi şekilde..

[]Sakura[]
Sakura:Sasuke Bunu Nasıl Yaptı..Bana Gerçekten Değer veriyor mu yoksa sadece..güçsüz olduğumu düşündüğü için mi yaptı bunu ama o an..

Sen Gidince...(SASUSAKU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin