IV.

27 0 0
                                    

     Kristýna se opřela o zeď. Políbil jsem ji na ústa, potom na krk. Ruce jsem jí podstrčil pod tričko. Dotkl jsem se prsou. Měla je teplé, příjemné. Zadívala se mi do očí. Tázavě. Radši jsem ji znovu políbil. Svěsil jsem hlavu na její rameno, ruce přesunul na záda. Hladil jsem je. Poté jsem se přesunul k rozepínání podprsenky. Ještě jsem chvíli počkal. Odtáhl jsem se, více si ji k sobě přitiskl. Kristýna mi položil ruce na hruď, pak jimi přejela po břichu až dolů. Nepozorovaně mi rozepnula pásek. Nechal jsem ji. Potom přišel čas pro mě. Odepnul jsem podprsenku, uchopil ji a stáhl zpod trička. Odhodil jsem ji na zem. Zadíval jsem se na vystouplé hroty bradavek a dotkl jsem se jich prsty.

     Prsty jsem potom všechny rozložil po celých ňadrech. Pohladil jsem je, neustále se na ně díval. Nevšiml jsem si, že mi Kristýna pomalu zajížděla do kalhot. Nechal jsem ji. Pořád jsem se zabýval těmi krásnými prsy. Ona mi trochu stáhla kalhoty a já jí potom pomohl. Sundal jsem si je a potom si dřepl. Prsty jsem přejel po místě mezi nohami. Uchopil jsem kraťasy, trochu je stáhl dolů. Uviděl jsem její bílé kalhotky. Chvíli jsem je pozoroval, pak se podíval na Kristýnu. Hlavu si opírala o zeď. Líbilo se jí to. Stáhl jsem jí kraťasy úplně a pohodil jsem je někam na zem. Prostě pryč. Vstal jsem, pohladil Kristýnu po tváři a ochutnal její ústa. Uchopil jsem ji za ruku a naznačil jí, abychom si šli lehnout. Učinila tak. Lehla si na záda, já se k ní přitáhl a lehl si na ni.

     Trochu jsem jí nadzvedl tričko a políbil ji na břicho. Postupoval jsem dál nahoru. Potom jsem samotné tričko svlékl. Naskytl se mi pohled na její krásná ňadra. V duchu jsem žasl. Hezčí jsem jaktěživ neviděl, pomineme-li Elišku. Jednomu jsem dopřál polibek, druhému jemné masírování. Kristýně se to líbilo a šeptem mi řekla, abych nepřestával. Spočinul jsem s tváří položenou na hrudi. Ňadra měla teplá a trochu i rozpálená, avšak když byla v polonahotě, měla na nich husí kůži. Opět jsem je políbil a pak jsem se pomalu přesunul hlavou za Kristýnou. Podíval jsem se jí do očí, naklonil jsem se, ústa spojil a pak jí pohladil jemně po krku a skončil na prsou. Palcem druhé ruky jsem ji pohladil po tváři. Měla ji hebkou a krásnou. Zadíval jsem se do oříškových očí. Líbily se mi už od první chvíle, kdy jsem je spatřil. Na slučce.

     Řekl jsem si, že tohle je lepší než pití, hudba, přátelé a nevímco. Být tady s krásnou, spanilou dívkou. Sám. Ve spojení. Nazí. V posteli. Jen samotní. S tmou. S láskou.

     Políbil jsem Kristýnu na ústa a potom jsem si všimnul, jak se dívá pod sebe dolů. "Na něco jsi zapomněl," řekla a až potom jsem si všimnul posledního kousku oblečení. Proto jsem sjel úplně dolů. Potom jsem si sedl, jednu ruku natáhl ke krku a dvěma prsty maloval čáru. Vedla přes hruď, přes pupík, až ke kalhotkách. Chvíli jsem třel místo, které mělo být po chvíli obnažené. Kristýna obrátila vzrušením oči dozadu. Usmál jsem se, neustále jsem ale třel místo. Rozhodl jsem se po chvíli obnažit celé tělo a osvobodit Kristýnu tak ze spárů bavlněných a polyesterových. Dva prsty, předtím tvořící trajektorii, jsem zahákl za okraj bílých kalhotek a pomalu je začal stahovat. Nedíval jsem se na pomalu obnažující se místo, ale na Kristýnu s prohnutými zády. Postupně jsem sundal kalhotky z nohou.

     Pohlédnul jsem na tu krásu, kterou jsem sám nechal odkrýt. Hlavu jsem položil na její břicho, naslouchal jsem srdci. Poté jsem sklouzl dolů. Díval jsem se zblízka. Vzhlédl jsem, podíval se na Kristýnu a poznal jsem, že čeká, až jí začnu uspokojovat. Přiblížil jsem se, políbil jsem místo, nejdříve jednou, potom vícekrát.

Věř!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat