Sabah kalktığımda mutfakta gördüğüm kahvaltıyla şoke olmuştum. Genelde kahvaltı öğünümü atlardım ki jilix ikilisi de kahvaltı yapmayı sevmezdi. Ben uyuduğum zaman beni neşelendirmek adına plan yaptıklarına emindim.
Uyumadan önce beni değiştirme planlarını nasıl engelleyebilirim diye düşünüp durmuştum ama bundan vazgeçtim. Benim için uğraşıyorlardı ve tatillerini benim bozuk moralimle daha da bozmalarını istemiyordum. Bu yüzden tatilde kendimi tamamen onlara bırakacaktım. Tüm hayatım boyunca yanımda olmuşlardı ve bunu hak ediyorlardı.
Kahvaltımdan daha bir lokma almıştım ki fikrimi belirtmem için beklentiyle bakıyorlardı. Tadı demir gibi miydi? Yine de bunu onlara söylemeyecektim. "Böyle marifetlerinizin olduğunu öğrenebilmek için aldatılmış olmam mı gerekiyordu?" dediğimde ikisinin küçük çığlıklar atıp yemeğe başlaması ile Felix'in yüzünü buruşturması ve Jisung'un yediği lokmayı ağzından geri tabağa tükürmesi bir olmuştu. Felix "Sana inanamıyorum neden yalan söylüyorsun tadı pas gibi ıyyyy." dediğinde Jisung'un "Sana tavayı yıkamamız gerektiğini söylemiştim gerizekalı onu yeni almıştım." diye çemkirmesi bir olmuştu. Olası bir kavgayı durdurmak adına "Sorun değil düşünmeniz yeter aslın-" "Hayır sorun sırf bunun için sabahın yedisinde kalktık biz." diyerek sözümü kesen Felix'e şaşkınca baktım. Saat şu an 11'e yaklaşıyordu. "Pekala o zaman akşam yemekler de benden ne isterseniz alırım." dediğimde birbirlerine bakıp sırıtmışlardı. Anlaşılan akşam küçük bir ekonomik kriz yaşayacaktım.
Kahvaltı faciasından sonra direkt çıkmış ve kuaför salonuna gitmiştik. Şu an ise Felix ve Jisung'un kuaför salonunu nasıl inlettiğini izliyordum. "Ya neresi sıradan hem çok havalı olucak bak cidden bir hayal etsene. Uzun zamandır saçları sarı zaten siyah onu bambaşka biri yapar." diyerek siyah renk yapmamı isteyen Felix'e karşı Jisung "Dediğim gibi bence sıradan normal düz bir siyah işte. Sen şuna bak Seungmin zaten süt gibi saçını lacivert yaparsa hem tenide daha parlak durur hem de aşırı yakışır." diyerek elindeki adını bilmediğim değişik koyu mavi bir rengi yaptırmamı istiyordu. Felix ağzını tekrar savunma yapmak için araladığında kuaför onlara telefondan "Böyle bir model yapabiliriz isterseniz." dediğinde gösterdiği modelin ne olduğunu göremiyordum ama Felix ve Jisung'un yüz ifadelerine bakınca ikisinin de çok beğendiği belli oluyordu. Birbirlerine bakıp sırıtarak "Tamam bunu yapıyoruz ama minnie gözünü kapat bitene kadar bakmayacaksın." demiş ve beni orada bırakarak arkadaki koltuklardan birine geçmişlerdi. Yapacak başka bir şeyim olmadığı için iç çekmiş ve gözlerimi kapatmıştım.
Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama Jisung'un "Oha siktir.. tanrım böyle bir güzelliği niye kuzenim olarak verirsin ki." diyerek omzuma dokunduğunda yerimden sıçradım. Onlara ne oluyor bakışı attığımda Felix "Hadi aynaya bak minnie." dedi. Saçımın boyandığını unutmuştum.
Aynaya döndüğümde tamam.. Jisung'un tepkisinin abartı olmadığını fark etmiştim. Lacivert - siyah tartışmalarının galibi ikisi de olmuş olacak ki saçımda iki renk vardı. Renk olarak saçım simsiyahtı ama aralarında lacivert röfleler vardı. Uzun zamandır sarı renge alıştığım için biraz garipsedim ama cidden güzel olmuştu. Yüzüm koyu renkten olsa gerek daha zayıf duruyordu ve onların zevki?? cidden güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I miss you | hyunmin
FanfictionHyunjin'le Seungmin'in var olan ilişkileri Seungmin'in aralarının açıldığını hissetmesi ile karmakarışık bir hal alır. Başlangıç: 19.02.21 Bitiş: 28.02.21