8

2.3K 251 172
                                    

Şu an bir tattoo dükkanındaydık ve ben yine kavga eden jilix ikilisini izliyordum. Saçımı boyattıktan sonra kahve içmeye gidecektik ki tattoo dükkanın önünden geçerken öylece durup dükkanı izlemeye sonra bana dönüp sırıtmaya başladılar. Bunun biraz fazla olduğunu düşünerek itiraz etmiştim ama kazanan taraf onlardı.

Tartışmalarının sebebi ise "Ya jisung bak beni dinle piercing olmaz aşırı sıradan herkeste piercing var zaten. Hem yüzü zaten çok güzel yüzünde garip durur. Küçük bir dövme yaptırsa daha şık olucak zarif modeller var burada işte hepsi seungminde harika durur." diyerek dövme yaptırmamı isteyen Felix'e karşı Jisung'un "Felix piercingin neresi sıradan hem zarif diyorsun dövmenin neresi zarif dudağının altına bir piercing çok yakışacak." diyerek piercing yaptırmamı istemesiydi. Ikisi de kendi istediğini yaptırmamı istiyordu ve aynı anda bana dönüp cevabımı beklemeye başladılar. Onları orada öylece bırakıp modellere bakmaya gittim.

Dövme güzel fikirdi. Özellikle yılan içeren dövme modellerine bakıyordum çünkü garip bir şekilde her zaman ilgimi çekiyorlardı. Sonra haklarında araştırma yaptığım sırada yaratılışı ve yenilenmeyi sembolize ettiğini öğrenmiştim. Aynı zamanda mısır tarihinde gizli olan kutuların üstüne yılan sembolü konurmuş ki bu halkın korkmasını sağlayıp kutuyu açmaya cesaret edememelerini sağlarmış. Yani bir bakıma gerçeği gizleme anlamına da gelen yılan şu an düşününce durumumla en uygun olan semboldü.

Bir yandan da piercing modellerine bakıyordum çünkü piercingi başka insanlarda görünce beğeniyordum ama bu zamana kadar yaptırmaya cesaret edememiştim. Madem bir şans geçti elime kullanacaktım ve acaba nereme yaptırsam diye düşünürken bir ses duydum.

"Merhaba nasıl yardımcı olabilirim." diyerek burada çalıştığını anladığım turuncu saçlı bir çocuk konuşmuştu. Çocuğu süzdüğüm sırada başka teknelere yelken açmanın zararı olur mu acaba diye içimden geçirirken Jisung'u görmemle bu fikirden vazgeçmiştim. Resmen çocuğa yiyecek gibi bakıyordu. Felix'e baktığımda onun da Jisung'un bakışlarını fark ettiğini anladım ve göz göze geldiğimizde birbirimize sırıtmıştık.

Jisung her önüne geleni beğenmezdi fazla seçiciydi fakat birini beğenirse de elde etmeden bırakmazdı. Turuncu saçlıya acımıştım..

Turuncu saçlı Jisung'a baktığında bakışlarını fark etmişti ve ardından gülümsemişti. Anlaşılan Jisung'un fazla uğraşmasına gerek kalmayacaktı.

Kimse konuşmayınca çocuk kendini yineledi. "Mm ne için gelmiştiniz acaba? Bu arada adım Minho." kendini tanıtırken Jisung'a bakmıştı. Jisung birden "Piercing" diye bağırınca hemen yanında olan Felix sıçramıştı. Fazla sesini yükselttiğini fark edince boğazını temizleyip "Piercing yaptırmak için gelmiştik." dedi. Felix ona kızgın bakışlar atıp tam itiraz edecekken Jisung "Dilime piercing istiyorum." demişti. Biz şaşkınca ona bakarken adının Minho olduğunu öğrendiğim çocuk gülümsemiş ve onu hazırlamak için odaya götürmüştü. Felix ve ben hala şaşkınken o ikisi çoktan oturmuş Jisung'un takacağı piercingi seçmişlerdi.

Jisung Minho'ya "Fazla acımaz değil mi?" diye sorduğunda gülmüş ve "Merak etme sadece iğnenin girdiğini hissedeceksin. Acımaması için elimden geleni yapacağım." dediğinde Jisung'un içinden feels çığlıkları attığına emindim. Resmen gözleri parlıyordu ve göz ucuyla Minho'ya baktığımda onunda farksız olmadığını, piercing yapma bahanesiyle Jisung'un dibine girmiş olmasından anlamıştım. İlk görüşte aşk denen saçmalığa sanırım şahit oluyordum.

Jisung'un korkan ifadesine bakıp sırıtıyordum. Resmen çocuğa yakın olabilmek için piercing yaptırıyordu. Jisung'un istediğini alan biri olduğunu hep biliyordum ama bunun için piercing yaptırmaya karar vermesi beni biraz korkutmuştu. Her an her şeyi yapabilecek gibiydi.

Felix de yanıma geldi ve "Durun bir dakka telefonumu çıkarayım." diye bağırarak telefonunu çıkarmış ve kayıt almaya başlamıştı. Jisung ona eve gidince görüşürüz bakışını attıktan sonra tekrar Minho'ya dönmüştü. Minho'nun ona "İstersen gözünü kapat. İğnenin ne zaman gireceğini bilmemen korkunu azaltır." dediğinde Jisung gözlerini kapatmış ve kapattığı anda Minho iğneyi Jisung'a batırmıştı. Jisung iğneyi yaptığını fark edip hafif sıçramıştı ama Minho çoktan piercingi yapmıştı. "Ohh bu kadar mı?" diyerek şaşıran Jisung'un yüzüne bakarak gülmüştü ve "Evet bu kadar. Sana acıtmayacağımı söylemiştim." diyerek göz kırpmıştı. Aklıma nereden estiğini bilmediğim fesat düşüncelerimi bir kenara bakıp çoktan seçmiş olduğum modeli Minho'ya gösterdim. Neyi seçtiğimi merak eden jilix ikilisine dönüp "Olmaz bu sefer de ben size süpriz yapacağım. Hadi şimdi çıkın odadan." demiş ve resmen ittirerek dışarı çıkarmıştım onları. Onlar bekleme odasında otururken Minho'yla takacağım piercing modelini seçmiş ve çoktan dövmeyi yapmaya başlamıştık.


Evet bir fic nasıl batırılır onun örneğini okudunuz şu an.. ilk bölümlerden tamamen alakasız. Aslında başlarken güzel şeyler vardı aklımda ama nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde hiçbirini hatırlamıyorum :(

Umarım seversiniz~♡

Umarım seversiniz~♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I miss you | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin